nek97raj: Jo, visst är man inte så där jublande när det gäller nått inom hockeyn just nu. Men jag tror fortfarande till 100% att vi kommer ha ett Elitserielag här i stan, många år framöver.
Men man måste agera nu, går inte att sitta kvar med tummarna upptrycka för länge. Man jobbar o jobbar, med det knyts inga spelare till klubben. Jag personligen har hört så många namn och rykten kopplas till klubben den här säsongen att inget förvånar längre.
Allt man måste komma ihåg är att... Om vi supportrar ger upp, då är det kört. Medgångspubilk har alla lag, kolla bara på fotbollen, Malmö FF var som sagt en lilleplutt i stan för nått år sen. Titta hur det ser ut nu.
Nubben: Av vikt för att behålla elitseriestatusen är, bortsett från ekonomiska spörsmål vilka hänger samman med det följande, att få ett fungerande spel, vilket kräver självförtroende, vilket i sin tur kräver några klasspelare, och så är vi tillbaka på ruta nr 1...
nek97raj: Ett fungerande spel... Så som det ser ut idag förloras matcherna på individuella misstag och individuella prestatoner från de andra lagens stjärnor.
Lagen som hamnar i Kvalserien har inte hela NHL-femmor, sårt spel kommer hålla då. Även om det är rätt knackigt som det ser ut idag.
Men som jag sagt tidigare, där är saker på G inom klubben... Jag väntar lika spänt som er andra.
Vi får väl vara glada för poäng, det var ju ett tag sedan. Men visst borde vi haft 3 sett över matchen... Vi kan glädja oss åt att Brynäs är på samma härliga nivå som oss i varje fall...