Malmö Redhawks

SHL · 24628 inlägg · 2625 ämnen
« · 149923 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Rydmark
CoolaKoffe: Tycker inte Kim var så bra i MIF, dock grym i landslaget och helt fantastisk i NHL...fick inte ut allt han hade i MIF på samma sätt som i landslaget&NHL =(

CoolaKoffe: Är det inte bättre att ni hänger upp tröjor på spelare som har fostrats i MIF och sedan blivit stora???

SSK - MIF
Tuff match för Mif ikväll, hoppas på 1 poäng iallafall!

nek97raj:Kim Johnson dah han e viktig

19 Nicke:d blir Pekka

19 Nicke: ja, Sundström hör helt klart hemma i sällskapet, möjligen även Lusth, själve "ärkegrisen" :-)

Helminen, Sylvegård, Lusth, Sundström, Pekka o Nordström..

JUSSI, RYDMARK, HELMINEN tycker jag är hetast!...även någon av målvakterna..

Merla: jasså, vilka fler vill Du se i taket? jag kunde tänka mig Näslund & Burra,

Merla: ja, han verkar faktiskt vara tillbaka i 94-års form. det kan bära rätt långt.

Helminen e solklar, Nordström o Pekka med, Sandström = HAHA inte en chans...Sylvegård, ja varför inte?
å andra sidan finns där om man tänker efter 10-15 spelare vars tröja man vill se i taket, kanske lite för många? =)

nek97raj:Håller helt klart med dig där, Rydmark är en fantastisk spelare...Rydmark vs Foppa 1994 glömmer jag aldrig! Rydmarks kaxiga spel mm med ett härligt spelsinne, en underbar spelare att se...och han verkar nästan vara tillbaka i den formen idag =)

CoolaKoffe: Ja, Patrik Sylvegård (Gustafsson) med, naturligtvis. Sandström: Aldrig!

Sv: matchen imorron
CoolaKoffe:

jo jag gör ju det...

nek97raj:Tomas Sandström å Patrik Sylvegård dah??

Nubben: ...liksom Helminen, Pekka & Roger Nordström.

CoolaKoffe: Nä, tyvärr, kan inte.

nek97raj: Håller med...

Rydmark och Jussi, de två borde vara självskrivna i taket...

nek97raj:okejj kommer ru te matchen ikväll??

Stefan:okejj kommer ru te scaniarinken ikväll??

CoolaKoffe:

Suursoo mår bara fint, knät läker som det skall... och nu provar han olika skydd för knät för att ev. kunna spela efter landslagsuppehållet

CoolaKoffe: provar knäskydd på isen.

Hur mår suursoo dah??

pappin:okejje

CoolaKoffe: ok...när jag skulle se SSK_brynäs i gavle rinken kom SSK 2 timmar tidigare=)

Rydmark
När han har avslutat sin aktiva tid vore det lämpligt att hedra rydmark genom att hänga hans tröja i taket på isstadion.

nek97raj å pappin:Schysst ja vill ha atougrafer

CoolaKoffe: Dom lär väl komma 2 timmar innan?

CoolaKoffe: skulle tippa 2-2,5 timma innan nedsläpp.

vet nån när A-Laget kommer te scaniarinken??

miffo: balanserad offensiv lämpligt då.

Ska vi lyckas ta poäng borta ikväll ?
Jag tror på seger efter FBK matchen, 2 poäng mot dem var ju ren bonus. Hoppas vi vågar satsar lite mer framåt även på bortaplan, det går inte vinna matcher på defensiven i dagens hockey.

Nubben: Tyvärr kan jag inte gå på matchen...iså fall får pappa köra i 50 mil tur och retur...

Sv: MIF-FBK
CoolaKoffe: Gör så, det är rätta takterna. Själv ska jag bita på naglarna med start 19.00 ikväll.

nek97raj:ja men Färjestad har vunnit över södertälje borta vi ska göra allt vi kan vi ska hjälpa laget te första vinsten fö iår ;)

kan man f.ö. hoppas på att MIF slipper fler frånfälle ikväll?!

CoolaKoffe: Usch då, är han det, den gode wanhainen?! Då får man hoppas att Hadelöv är bättre slag än i FBK-matchen.

nek97raj:MIF brukar va starka mot Södertälje förutom d där me 4-0 men ja tror att d blir en jämn match å ett problem me ssk Roffe e i toppform :(

Nubben:okejj ja ska dit d här blir min trejde match ja går fö säsongen

Teus: Det som bör avgöra vem som får spela är förmågan, ej åldern. Om nu "Fjuss" gjorde bra ifrån sig mot FBK, så är det väl rimligt att ge honom chansen även mot SSK: Ersätta en defensiv back med en annan.
F.ö. på tiden att MIF tar lite poäng på bortais, även om det blir svårt mot ett starkt SSK.
Norgren borde snart vara lanslagsaktuell.

CoolaKoffe: Jag ska inte till telge idag nä... tyvärr.

Nubben:skaru inte dit??

CoolaKoffe: Japp, han är inte glömd...

Vi ska verkligen påminna honom om det när SSK kommer hit nästa gång.

Nubben:Okejj fan va ja hatar NR 4 i Södertälje =O

CoolaKoffe: Suursso kommer inte spela idag...

Det skulle inträffa ett mirakel, under dagen för att det skulle ske. Bäckis sa senast igår, att den enda ändringen blir hasselblad istället för Lundberg som har hjärnskakning.

Sv: MIF-SSK
Teus:okejj den gamla loggan e oxå cool min e svart å vit sen e d en hök å sen står d REDHAWKS

Nubben:okejj men blir han inte ersättare??

CoolaKoffe: Han spelar absolut inte, det är verkligen inte aktuellt.
Han testade nytt specialskydd för det skadade knät...

CoolaKoffe: Har fortfarande inte köpt någon MIF-halsduk med den nya loggan, använder fortfarande en med den gamla loggan med enbart texten MIF och i de gamla lagfärgerna. :)

pappin:äh... glöm d malmö vinner antagliegn 2-3 i full tid lr 2-3 e str å ja köpt en mif halsduk i intersport fanns en kvar :)

« · 149923 · »