Historik
Föregående · 124 · Nästa
Luleå HF > Sv: Obsut till Luleå?
Blir tydligen ingen Obsut i Luleå.Istället för sverige för han chansen i NHL.
Se länktips.
Ps. Milo och Modo går skilda vägar, skulle han vara att bra nyförvärv?
Se länktips.
Ps. Milo och Modo går skilda vägar, skulle han vara att bra nyförvärv?
MoDo Hockey > Sv: Almtorp in, Milo ut!
Poffa: Varför Stavar Markus och hans pappa sina namn olika? Bara en liten undran.
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Sannes: Av det lilla jag såg av matchen så verkade Liv vara bra idag.
Bara hoppas att Henriksson är lika bra när han får spela.
Bara hoppas att Henriksson är lika bra när han får spela.
Övrig hockey > Sv: Korrekturläs!
JD: Det du säger i slutet har jag erfarenhet av. Så det räcker till och blir över. Usch.
Övrig hockey > Sv: Korrekturläs!
Gone: Det med mössan är som i lumpen.
Man hörde då och då befälen ryta MÖSSA AV! eller MÖSSA PÅ!
Men jag måste bekänna en sak, på hockey tar jag inte av mig mössan vid nationalsången.
Man hörde då och då befälen ryta MÖSSA AV! eller MÖSSA PÅ!
Men jag måste bekänna en sak, på hockey tar jag inte av mig mössan vid nationalsången.
Övrig hockey > Sv: Korrekturläs!
Gone: Skrev faktiskt din, men det skulle vara sin.... Inte många rätt av mig.
Övrig hockey > Sv: Korrekturläs!
Dysso: Nu skyller jag inte allt på lunar, men visst märks det rätt väl vilka som håller till där. Åtminstone av den yngre generationen.
Övrig hockey > Sv: Korrekturläs!
Gone: Tror också att Lunarstorm har din del i kakan.
Inte för intet det finns ett Lunarspråk.
Inte för intet det finns ett Lunarspråk.
MoDo Hockey > Sv: Mittzonshockey
Paddan: Nu tycker jag ni är elaka med Wilde.
12 skott på mål är inte illa.
12 skott på mål är inte illa.
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Dream Team:
På sportnytt sa dom att sändningen börjar 12.55.Så jag tror det är rätt.
På sportnytt sa dom att sändningen börjar 12.55.Så jag tror det är rätt.
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Dysso: Ska bli intressant och se vem Hardy låter vakta buren imorgon.
Sätter en liten peng på Liv.
Sätter en liten peng på Liv.
Övrig hockey > Sv: vilken är den bästa splear du vet????
WarhawK: Nog fungerar den för tobbe_88 också.Han måste bara hitta den först.
Övrig hockey > Sv: vilken är den bästa splear du vet????
MrAce: Du har helt rätt.Han var där 00/01.Gjorde 39 pts på 38 matcher (15+24)
Övrig hockey > Sv: vilken är den bästa splear du vet????
JOY: Vet du inte det? En spelare som spelat i Modo.
Skidsport > Sv: Anja är bara bäst
Stigsson: Nog är det skillnad på SVT:s kommentatorer och han som kommenterar idag.
Tycker han låter loj dessutom är han mil ifrån att vara lika kunnig som SVT:s.
Tycker han låter loj dessutom är han mil ifrån att vara lika kunnig som SVT:s.
Tre Kronor > Sv: Patrick Thorneus
danoj: Här tycker jag att han tar i så att han nästan spricker: -Hur länge får Hardy Nilsson ta ut spelare som Djurgårdens Tomas Kollar - ett hån nästan i klass med Jonas Finn-Olsson .
Kollar är en betydligt bättre spelare än Finn-Olsson.
Kollar är en betydligt bättre spelare än Finn-Olsson.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Luleå (GroKo) 4/12 19:00
knaskamilla: Våra tröjor är utgångspriset 1500:-, era 800. Dvs nästan det dubbla.
Paddan: Borde väl klara mig om jag gömmer mig för linjemännen? :)
Paddan: Borde väl klara mig om jag gömmer mig för linjemännen? :)
MoDo Hockey > Sv: Modo - Luleå (GroKo) 4/12 19:00
knaskamilla:
Tror också det är Modo som har billiga. Utgångspriset är ju nästan det dubbla på våra tröjor.
För tillfället är budet på Hentos tröja 4600.Ska 5000 vallen sprängas?
Tror också det är Modo som har billiga. Utgångspriset är ju nästan det dubbla på våra tröjor.
För tillfället är budet på Hentos tröja 4600.Ska 5000 vallen sprängas?
MoDo Hockey > Sv: Modo - Luleå (GroKo) 4/12 19:00
knaskamilla:
Japp, vad skulle man annars kunna ha roligt åt?
Nästa gång man besöker Kempis kommer man bära en vacker matchtröja som jag ropat hem på nattens auktion.
Japp, vad skulle man annars kunna ha roligt åt?
Nästa gång man besöker Kempis kommer man bära en vacker matchtröja som jag ropat hem på nattens auktion.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Luleå (GroKo) 4/12 19:00
Vallin: Tur att man modohockey.se forum finns.Är man på lite dåligt humör så är det bara läsa där lite så blir man genast full av skratt :)
Timrå IK > Sv: Corey Hirsch klar
pasi: Tror Nalle menar nollor totalt sett. Hade väl ca 35 stycken under sin karriär.Dessutom gjorde han två mål och ett gäng assist.
Och han lyckades väl också skrapa ihop en och annan utvisningsminut.
Och han lyckades väl också skrapa ihop en och annan utvisningsminut.
Skidsport > Sv: Anja är bara bäst
lizzard: Ser ut att bli ett väldigt bra säsong för Anja. Bara hoppas att hon håller sig skadefri.
Föregående · 124 · Nästa