Historik
Föregående · 135 · Nästa
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Chief: Nog finns det väl snyggare tjejer än Britney.Kan räkna upp flera stycken utan större problem.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Chief: Personen du tänker på måste vara John Wesley.
Men för att slå hans rekord så måste alber hålla på ett bra tag till.
Men för att slå hans rekord så måste alber hålla på ett bra tag till.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Dysso: Iofs inte men delar av dom kanske gör det om dom beblandar sig med "Satan från Öst".
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Låter väldigt bra det. Men vad tror du att vissa personer från bodensik.coms forum säger om det?
Dom kanske börjar bojkotta alla Bodenmatcher då.
Dom kanske börjar bojkotta alla Bodenmatcher då.
Luleå HF > Sv: Luleå - Leksand
Kickan: Ryhed är visst dagens domare.
Och kors i taket. Det är inte de gamla vanliga linjemännen.
Idag är det Åke Andersson från Husum och Klas Nilsson från Umeå.
Och kors i taket. Det är inte de gamla vanliga linjemännen.
Idag är det Åke Andersson från Husum och Klas Nilsson från Umeå.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Bara att hoppas att det inte har kommit några nya namn på skadelistan då.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan:Förlust med 1-0. Bara hoppas att vi spelar bättre mot Leksand.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
JOY: Ojoj.Tekning i Brynäs Zoon.
Hento ut och en extraspelare in.
Måla nu!
Hento ut och en extraspelare in.
Måla nu!
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Bra byte av Rönnqvist. Kom igen nu, tryck in en puck.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Nog tror jag att dom spelade den -99. Bara en känsla jag har.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Blääääää, utvisning. Bulan är den skyldige.
Verkar vara en riktigt skitmatch.Tur att man inte är närvarande...
Verkar vara en riktigt skitmatch.Tur att man inte är närvarande...
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Lilljanne: Vi har faktiskt två poäng på bortaplan.Slog MoDo efter straffar.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Kan du ha en poäng i. Kom igen nu. In med pucken Luleå.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Tycker att det inte spelar någon roll vem som går målen. Bara dom kommer.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
lindberg: Aha, på så sätt.Undrade vad som hände. Har nämligen aldrig hört bolibompa på hockey förrut.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hmmm, hörde att ni spelade Bolibopa under andra periden.Är det för att locka barn på matcherna? :)
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
JOY: Vad sysslar dom med.Utvisning igen.
Håll tätt den här gången!
Håll tätt den här gången!
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Happ,nu blev det Luleåutvsning. Bara hoppas att killarna håller tätt.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Man tycker ju det. Tydligen har visst BIF skrämt iväg sin publik. Läste på deras gb att det visst ska vara lite folk som är på plats.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Verkar som vi är tillbaka till den dåliga första perioden.
Bara hoppas att det blir bättre.
Usch vad det skrapar och har sig.
Bara hoppas att det blir bättre.
Usch vad det skrapar och har sig.
Brynäs IF > Keb
Verkar som att Keb inte alls tror på Luleå iår.Det är han iofs inte ensammen om.De flesta "experterna" verkar tro på en 9-12 plats för oss.
Vad tror ni om matchen imorgon? Vi har som vanligt väldigt många spelare skadade, blandannat tre backar.
Hoppas på tre saker imorgon.
1.Inga nya skador.
2.Att Luleå tar tre poäng. :)
3.Att ni i Gavlerinken bjuds på en trevlig match.
Vad tror ni om matchen imorgon? Vi har som vanligt väldigt många spelare skadade, blandannat tre backar.
Hoppas på tre saker imorgon.
1.Inga nya skador.
2.Att Luleå tar tre poäng. :)
3.Att ni i Gavlerinken bjuds på en trevlig match.
Föregående · 135 · Nästa
Inte ful och skitig som tidigare.