Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Jag är den som inte talar om hur värdelösa Brynäs IF är varje gång dom förlorar, jag hoppas vi kniper sista slutspelsplatsen och får lite medstuts i ett ev slutspel. Hoppet överger aldrig min känsla för laget.
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Största gnällspiken på forumet har talat. Tror du är lite smygläxing trots allt :)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ja mkt mer än att hoppas att pucken ska hoppa in i mål kan man ju inte göra! Vi gör det mesta rätt utan mål!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: det är en annan sak. Brynäs har jäkligt svårt att göra mål men idag och den förra matchen så skapade vi iaf många fina chanser och framför allt så skjöt vi många skott.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{Vadå gjorde ingenting? Brynäs hade ju fullt tryck mot Röge efter 1-2 målet det som fattades då var ju ett mål, sedan fick ju Rögle 1-3 av en ren slump. Rögles keeper hade en bra kväll.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan inte Brynäs börja kasta in puckar dom 4 sista matcherna från alla håll och kanter mot kassen istället för att försöka få igång ett spel i anfallszon?! 2 störtar mot kassen en lyfter in pucken mot mål och med lite tur hoppar pucken in någon gång... Jag borde bli coach :)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är väl bara vi och Färjestad som aldrig varit ur den högsta ligan? Någon gång blir alltid den första kanske är ett ont måste att åka ner och i Allsvenskan och grotta några år, för just nu känns det som Brynäs blir det lag som åker ur högsta serien nästa säsong.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Fan dom måste börja gå rakare mot mål och kasta in fler puckar från sidorna inte bara med backarna. Sjukt många lägen som dör ut hela tiden. Jag tycker det har sett ur så hela säsongen och därav alltid så få skott på mål.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8305}: 3 smått otroliga poäng med tanke på fiasko spelet i alla 3 perioder. Tappar pucken innan skott, felpass 15 meter åt fel håll, dåligt med tacklingar mm mm mm med ändå GÖÖÖÖÖÖTTTTT....
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: Håller med, ge Forslund mera ansvar och hoppas han blir mera vän med pucken....
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ser så sjukt lätt ut för alla lag vi spelar mot att få komma in i våran zon. Kommer alltid bara en spelare på kanten och sedan får dom lägga sin pass i lugn och ro till sin back. Vi har alltid en super liten box även i 5 v 5, WHY????
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Tyckte vi spelade bra mot det övre skiktet i tabellen. Synd att inte matcherna kan sluta oavgjort som förr in tiden :)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tyckte vi spenderade väldigt mkt tid i egen zon finalåret också, var väl LHC som vi totalt körde sönder. Kommer ihåg att i vissa matcher mot Frölunda och Hv71 var vi knappt ur zonen på en hel match, dock lyckades ju Paulashaj stänka dit lite fler puckar sedan var ju vårat PP ruggigt effektivt också. Var mkt dumpa sarg ut även då.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur fan än spelet ser ut så tar vi poäng då och då och så långt kvar på säsongen är det ju inte, jag är nöjd med denna säsong!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skönt att se mitt Brynäs IF i 2a, nu hoppas vi på en stark 3e period...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lika bra att du kollar på nästa match i Mars någon gång då Axle :)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs kommer lira tjeckhockey hela säsongen, kommer aldrig äga pucken mest!
Föregående · 3 · Nästa