Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Ja nog han måste man säga att laget har äckligt mkt motstuts med stolpskott och puckar som dansar och hoppar fram över 3 st skridskor och klubbor till mål för motståndarna känns som djävulen drar ner Brynäs mot Allsvenskan eftersom turen är deras typ 😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ruggigt många av er som gnällt floder över Mannberg, nu är han lätt bäst i Brynäs!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Mrassarson: Jag fattar inte hur ni alltid skyller allt på tränarna. Tommy Jonsson, Roger, Tommy Sjödin, Micke mm mm. Sundqvist tog ju timeouten och gjorde det han kunde i dagens match vilket resulterade i bättre spel ett tag vad mer kan han göra? Är det tränarens fel att ingen utom Sallinen vågar gå in på mål, att Norin slår en idiot passning till 2an, att Greg Scott inte satte dit sitt öppna läge mm mm mm, vi är inte bättre just nu thats it det ändå vi kan göra är att heja på Brynäs och glädjas åt dom få vinster vi får.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
pekka85: klockren vinst vi var lugnt det bättre laget idag mot serieledaren. Några dippar ibland. Bp såg grymt aggressivt ut och Rögle lyckades aldrig få till någon riktig snurr i offensiv zon som det ofta sett ut förrut. TACK hockeyguden för 2p. Över och ut!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Blå grottan: satan vad Söderström är grym med pucken tänk om vi hade 2 till såna killar....
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
Fick en känsla att vi kommer börja klättra i tabellen efter Rögle matchen, vi förlorar dock där i Sudden :) men sedan vänder det.... Vi kommer ligga 8a innan jul..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
Zappaholic: flipperkula det är riktigt sjukt nu alltså....
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
{8846}: jämn match med fördel till Brynäs. Turmål av köpsjö till 3-1. 2 ramträffar är motstutts och inte ett tecken på att vi inte kan göra mål bara ett lag med massa motgång... Heja Brynäs If!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: såg att det var 5x pengarna på Oskarshamn på Betsson. Har aldrig vunnit när jag satsat i ishockey så man kanske skulle satsa på Ö ikväll 😀
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
{Forsberg - Du kräver vinst i varje match, varje gång Brynäs torskar kör du din skämtreplik.
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Tycker spelet ser riktigt bra ut jämtemot förra året med undantag Leksand och denna matchen. Vad har ni för syn på tränarna ni som alltid vill att alla ska avgå så fort det blir en förlust. Gå på ut ovh skaffa ett ligg istället för att sitta här och grina :)
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Nu biter vi ihop och kommer igen, turligt av Örebro att vinna idag... Riktig grishockey. Vi älskar Brynäs!!!!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Den sämsta matchen jag sett på länge, pucken studsar omkring som en flipperkula... Känns som tv pucken.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Tyckte spelet kändes bra igår, en liten dipp där ibland men det som är skönt i år är att vi kan tillbringa tid i anfallszonen istället för att jaga chippuckar. Tippar Brynäs på en stabil 5e plats i år.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Förra årets försäsong har jag för mig att Brynäs fick stryk av AIK med 5-0 har jag fel?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ibland brukar Norge spela jämt mot Canada i Hockey VM, är Norge då lika bra och brukar Canada ofta få kvala till B-gruppen då?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
mattias - 74: Ja det var ju Jesper som låg bakom segermålet helt och hållet själv!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Leksand spelar sjukt bra däng till längdåkarna nu!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tack för den här säsongen kära Brynäs supportrar på återseende i höst. VI ÄR BRYNÄS IF!
Föregående · 2 · Nästa