Historik
Föregående · 25 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: Det finns en Silly-tråd så lägg gärna dina tips/funderingar om spelare i den tråden. Blir lättare att hålla koll, då. :-)
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...så blev det en tung start för U16 i SM-spelet. Nya tag i morgon.
Länkar:
FBK - TIK (5-0)
FBK - TIK (5-0)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Hur kunde domaren släppa den där spearingen (?) mot Rödin ?
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Dagens laguppställning. Hoppas ni överraskar.
Länkar:
FBK - BIF (Line Up)
FBK - BIF (Line Up)
+ 2
Timrå IK > Silly season 15/16
Det blir intressant att se vad som händer med nuvarande trupp och en eventuell krympande spelarbudget.
+ 4
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
Wedin tillbaka i laget.
Länkar:
IKO - TIK (Line Up)
IKO - TIK (Line Up)
+ 3
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
Hahl Bundy: Vita Hästen och Almtuna har två poäng mer än oss, men vi har lite bättre målskillnad.
MoDo Hockey > Sv: Peter Forsberg!!
ULTIMAVICI: Timrå slipper kvala nedåt, men har fortfarande chansen att få spela kvalet uppåt.
+ 3
Support > Sv: HockeySnack version 5
söder över: Om du kollar på sidan med mobilen "liggande" så ser du kanske något rött minus-tecken eller vad det var. Stående så såg jag inte minuset.
Support > Sv: HockeySnack version 5
söder över: Jag kunde ta bort den om jag tog bort den från mobilen först. Testa.
+ 1
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2015-02-24
Ingen Borgman eller Wedin.
Länkar:
IFB - TIK (Line Up)
IFB - TIK (Line Up)
Timrå IK > Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Laken: Tycker du att det är konstigt ? De flesta är nog nöjda om vi slipper negativt kval, men riktigt glada om vi går vidare.
Inte så konstigt, tycker jag.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gunnar Soderholtz: "MECA Hockey Race kommer att sändas i Viasat Hockey, Viaplay, TV10 och S24."
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Nog tror jag att ni klarar ett kval, men vad jag menade igår är att det inte bara är att gå ut och vinna om man förlorat hela tiden innan kvalstart.
Ett mål i baken då kan ställa till mycket...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Det tycker inte jag. Han behöver mer tid hos oss. ;-)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Gruvan Boys - Modo
modomille: Hoppas för er skull att laget tar ett kval mer på allvar än vad du verkar göra. Även om laget är bättre än konkurrenterna i grunden, så krävs det nog att ni vinner några matcher här på slutet.
+ 4
Timrå IK > Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-02-14
Vargher85: Molinder är väl sjuk och Boyce är ju avstängd.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2015-02-12
Laken: Håller med. Det verkar konstigt, men jag skrev bara Timrås egna siffror.
Föregående · 25 · Nästa

Knylan: Såg det. Sparas väl till J18 - matchen kan tänkas.
Skönt med effektiviteten då den saknades lite i hemmamatchen.