1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580476 inlägg · 6216 ämnen

Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21

1664939 · » Till forumet


Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Edb: Jag är i Zürich och ska snart checka ut från hotellet!

Göteborg besöker jag i april!

Mor min bor där!
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
hubbenorlen: Så tolkar jag det med. Kämpa Hempen :)
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
fermo: Eller så pratar han om något helt annat?
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
fermo: fick känslan att Hemp hade svårt för de element som håller tillbaka framåt andan här...
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
DJ Hemp: Hallå där! Efter förra matchen när Timrå hade vunnit 4 raka, då skrev du att TIK var en av få glädjeämnen just nu. Men nu efter bara en enda förlust, då är du nästan på väg att kasta in handduken. Är det att stödja sitt lag både i med och motgång?
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Någon som sitter här och väntar på något läsvärt om Timrå IK? Jag sitter och väntar...

Har en dotter med krupp som jag håller sällskap för att se om läget blir värre och en ev sväng till sjukan för kortison så skriv något nu då?

Det är ju en av de sämsta kroghelgerna på året med så fejsbook ger ingen större skörd av sällskap heller...
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Edb: ur min vinkel är Götet heeeelt fel sida av Sverige. Jag är nästa rädd för att vistas där. När jag väl varit där så har det varit på tvång av lagen (läs arbete) eller som avgångshamn vidare mot Kiel eller fredrikshavn... Hoppas att du hittar det du söker efter iaf! ;)
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
söder över: Ingen som är i götet. Ooch är sugen på nostalgisnack ?
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
DJ Hemp: nu när vi ändå inte stör något aktivt matchsnack:

Visste du att Robert Mogabe som strax fyller 91 ska fira med att bland annat elefant och lejon kött?! Min mage skulle fan inte bli sig själv på ca ett halvår om jag käkar elefant och han ska alltså käka det på 91års dagen! Intill Victoria fallen...

Han har en informations minister som heter Supa i förnamn!

Bara en sådan sak!

Jag läste det på Aftonbladet iofs men att ta upp det här och runda av med att vi tar Björklöven med säkra 0-3 det upplever man bara här!
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
DJ Hemp: nej inget konstigt med det! Det är mycket ångestladdat att ha Timrå ik närmast hjärtat. Jag själv tog ett break och tvingade ner mitt intresse på mattan efter det faktum att man trollade bort 70% av sina skulder... Det är en hedersak för mig att man gör rätt för sig! Jag dömer dig inte iaf! Det är juh tråkigt med avhopp eller bortfall eller va fan man vill kalla det men har man den möjligheten att släppa något som inte är önskvärt så gör man det.

Bakåt strävarna är bara luttrade ju! Jag förstår deras ovilja att bli besvikna över laget IGEN. Dom saknar funktionen att öppna sina hjärtan och boosta sluttampen av serien nu för rädslan över att bli "blåsta" på konfekten IGEN.

Men det finns värre bakåtsträvare än så!? Har du varit på gästabud i söderköping? En gång om år kastas hela byn tillbaka till någon era med riddare o mjöddrickare... Det är bakåtsträvande på hög nivå.

Vi här på forumet kan ju utvecklas till stabila framåtsträvare iaf. Vi har ju koll på vad vi vill! Framåt på alla vis!
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
söder över:

Ja, jag blir lite bländad av den. Men det är ångest kring matcherna även här. Många lallande fånar dock. Rätt gulligt i och för sig.

Visst, jag vacklar lite. Tänker att det kan bli läge att ta bort sig själv. Men jag försöker ett tag till.

Inget konstigt med det.
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
DJ Hemp: vad menar du? Vacklar du? Blir du bländad av Malmös fina välfyllda arena?
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
söder över:

Man får ge det här våren och sommaren. Om det inte ser bättre ut då kastar jag in handduken. Det här är varken rimligt eller mänskligt. Man kan ta mig fan inte leva så här i all evighet. Då är det bättre att man tar avstånd och försvinner. Men först, våren och sommaren. Bara man blir av med den här jävla skitvintern till att börja med... Fan!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
157620: dom har lite olika egenskaper. Enligt min uppfattning kan man kanske säga att Norja är lugn och samlad och jobbar mot så få returer som möjligt. Medan Jonathan verkar ha inställningen att inte missa en enda 1puck...

Jag vet inte vad som är bäst det är antagligen beroende på motståndet.

Spelare som är starka framför målet gillar nog Jonathan bättre medan prickskyttar antagligen tycker Norja är trevligare att möta.

Känns jäkla bra att ha med sig två bra keepers in i slutserien!
;)
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
157620:

Jaji, det blev jävel med hockeyn i kväll. Skönt som fan nu att ha kommit hem och röka Hemp som tröst. Jag är så jävla besviken på resultaten. Hästatorsken var den enda ljusglimten. Nej, helvete, nu tänder jag på ånyo. Satan!

Tog omvägen hem dessutom. Genom alla slumområden. Såg att busschaffisen vinkade in folk gratis. Det avgjorde saken.

Top gear stuff!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
DJ Hemp: Kollat sammandraget på viasat...Skitenkla mål som Asplöven kan sätta. Men....studerar Iilahti och vad som skiljer honom åt mot Norja är att han är kvickare i sidled och upplevs som följsammare. Obegripligt att inget lag gav honom ett kontrakt men till vår smala lycka förstås.
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Modano:

3-4 nu !!!!!!!!!!! : )))
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
jå1: Japp som det ska vara överreklamerat skit lag mammö varje år heee
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Modano: Imponerande av Khk, Malmö ser ut som junisar just nu.
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21

Skönt mammö-KARLSKRONA 2-4 njuter !!!!

Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
2-3. Kuken! : (
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
DJ Hemp: 2-3 ojoj khk
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
2-2. Skitmål. : (
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
DJ Hemp: 2-2 blir spännande det här :)
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
DJ Hemp: Vi skulle haft en back som kan skjuta slagskott direkt som Andersson gör hela tiden
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
2-1 Malmö! : )
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
157620:

Fan, hinner inte in till andra perioden. Har för mycket att dricka. En jämn första i alla fall. 1-1 och dött lopp så här långt. Orkar inte längre kommentera TIK:s insats i en match jag inte såg...
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
söder över: Nu har vi haft vår lilla formsvacka vilket drabbar alla lag från och till. Vi avslutar med tre raka segrar
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Men tacka fan för att vi inte kommer att hamna på en negativ kvalplats! Den finns inte på kartan. Jag blickar bara uppåt. Har sedan en tid tillbaka räknat in HA-platsen till hösten. Sluta upp med svartmålningen nu!
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
jå1: men näe juh! Hockey som hockey! Ska man sälja arenan så ska det kanske vara mer än junior verksamhet där!

Det blir inget negativt kval ändå! Du tittar åt fel håll! Lilla gubben hc får tidig semester medans vi spelar vidare!
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
157620: ja det tycker jag! Det skulle sitta fint att hitta tillbaka till det fina spelet man hade mot Västerås Malmö och hästen nu inför målsnöret!
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
söder över: Pinsamt mycket tråkigare att kvala mot Sundsvall än att ta ledigt i feb. Klart man vill ha playoff, men jag kan inte känna mig lugn när det är så pass nära till botten. :(
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
söder över: Iilahti gjorde en jättematch ifjol däruppe mot Björklöven när vi vann med 2-0 eller 2-1 har jag för mig. En av de matcher när han var fenomenal på slutet. Repris på tisdag tack.
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Åslund jå1 och laken: ni får såklart ha eran inställning till det hela men för min del framstår det som loosermentalitet att bromsa sig till framgång lixom... För min del så är det bara framåt som gäller! Att man slutfört en säsong redan i februari är pinsamt tråkigt!

Släpp handbromsen och sikta mot slutseriespel nu ;)
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
luffaren: jag tror att vi hade varit försiktigare och det ger ingenting mot asplöven. Dom är svårspelade de har en imponerande fart och ett riktigt bra passningspel hade vi varit passivare hade dom kört över oss!

Det här var nog det bästa resultatet vi kunde få från matchen. En hållen nolla av Jonte!
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Laken: håller med laken
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
SSK klara för kvalet , bara ett lag till vi ska ha bakom oss nu då
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Kan inte sluta fundera på hur matchen sett ut med Iilahti i mål från start.
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Laken: Om man säger såhär, vinner vi också då vill jag verkligen att AIk ska vinna mot hästen, förlorar vi då vill jag att hästen ska vinna.
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21

Laken: Tycker du att det är konstigt ? De flesta är nog nöjda om vi slipper negativt kval, men riktigt glada om vi går vidare.

Inte så konstigt, tycker jag.

Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Laken: Så känner jag också.
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Varför vill ni inte att Vita Hästen ska vinna mot AIK? Jag är nöjd bara vi undviker negativt kval!
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
31-20 skott i en match som asplöven leder med 3-0 efter första... Då kan man konstatera att man inte bjuder upp riktigt!

Det som inte såg bra ut mot ssk ser ännu sämre ut nu. Kollektiv influensa i benen. Forsberg måste hålla ett långt tal om ödmjukhet inför sin uppgift på bussen söderöver...

Segrarna har inte kommit utav att vi går in med rumpan före och åker och stirrar puck samt undviker att vara tuffa framför mål...

Stundens allvar ja men det är samma för hästen och asplöven med! In med skallen i tävlingen igen! Det kommer inga lån nu utan det är ni på isen som ska göra det! Det är ni som skall vinna er gul o blå och få betalt i våran kärlek och eran egna stolthet!

Och nu tackar asplöven sina 26fans på hemma stå...

Fan kan inte asplöven gå upp till Shl? Snälla få det att ske!
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Där fick du svar på ett tal !!!!!!! : )))))
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Anonymous:

Javisst har de det, men nu fick du ta del av informationen här! ; )))
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21

DJ Hemp: förbannat intressant att höra, danskarna har inget eget forum för inbördes beundran?

Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
157620:

Inte jag heller!

Sven Melander !!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
DJ Hemp: Hästen har Gnaget hemma nästa. Tror inte de tar 3 p där
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Gnaget vann mot formstarka B-löven !!!!!!!
Kommentera

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Torsk för häst - kanon!!!!! : )))))))
Kommentera

1664939 · »