Historik
Föregående · 16 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Snoop: Undra om detta kan vara till Timrå's fördel då? :P Att NHL lagen blir lite tveksam till han eftersom han varit borta så mycket ^^ Dom vill ju inte betala så mycket pengar för en skadad finne
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Det kan nog inte stämma... Lotvonen har ju statisktisk varit borta mer och han är väl den bästa Kosken drickaren av alla
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Vem förutom jag är absolut inte förvånad?
Länkar:
http://st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=800117&nav_section=4&nav_order=1&nav_part=10
http://st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=800117&nav_section=4&nav_order=1&nav_part=10
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2009-02-21
actionleif: Ok ge mig under matchen imorgon så har jag nog 5 nya anmälningar..
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Men inte blir det oavgjort för vi vill det heller... Nej då kliver John Pohl fram och gör mål
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Knylan: Ja visst kan vi unna herr Jere en liten lina efter matchen om han gjort bra ifrån sig?
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Ja men det är väl hockeyspelaren vi vill ha hit? Och han har inte dålig statistik i Tyskland iår heller och inge knarkskandaler i tidningen heller så varför inte ge han en chans?
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: En hel säsong har folk här inne klagat på värvningar som inte ens hunnit hit och saknanden av en klassvärvning på backsidan..
Jere Karalahti har en hel del NHL matcher på kontot, erkänt bra back som vet hur man spelar hårt, och sedan så finns ju hans privata sida med där han haft knarkproblem. Hans agent säger ju att han vill komma till Timrå och få leva sitt nya liv utan knark. Och om han nu får ett återfall, ja då får vi hoppas Linkan har skrivet ett kontrakt med han så det kan brytas..
Så problem eller inte, det är en bra back jag gärna ser här nästa år utan tvekan
Jere Karalahti har en hel del NHL matcher på kontot, erkänt bra back som vet hur man spelar hårt, och sedan så finns ju hans privata sida med där han haft knarkproblem. Hans agent säger ju att han vill komma till Timrå och få leva sitt nya liv utan knark. Och om han nu får ett återfall, ja då får vi hoppas Linkan har skrivet ett kontrakt med han så det kan brytas..
Så problem eller inte, det är en bra back jag gärna ser här nästa år utan tvekan
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
sargad: Och en sak till som jag uppfattat det är att han faktiskt vill till Timrå, detta kan betyda att han spelar nästa säsong med mycket hjärta och verkligen slåss för namnet på sitt bröst
Timrå IK > Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
TikRikard: Mhm... Du minns väl inte ens att du hade den på dig? :P
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
T T: Hmm bara jag som såg att majoriteten av ungarna där var bättre på skidskorna än Lotvonen? :P
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
T T: Sanny har väl 1 år kvar på sitt kontrakt med? Kanske dom planererar att komma tillbaka samtidigt till Timrå till näst nästa säsong? :)
Timrå IK > Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
T T: En sak håller jag med på iallafall, och det är slagsmålen :P Ge dom 5 min istället.. +2 till om det är någon som söker det
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bara jag som har känslan av att detta forum kommer vara relativt dött närmaste veckan? :P
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: mhm.. Jo jag höll på bli avslängd av planet när Modo gjorde 3-2 och hörde något precis om Backe och misstag så jag är ej oskyldig till att svära på han på 8a olika språk....
andyo: låter trevligt :D
andyo: låter trevligt :D
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Fy fan för att vara utomlands... Är helt osynkad med allt... Vad mer har jag missat? Hur gick FBK matchen? :O
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vet inte om detta blivit postat redan..
Men var inte "Bagarn" tilltänkt att ersätta ju Andreas Falk i HV? För han har skrivit ett nytt 2 års kontrakt med dom nu
Men var inte "Bagarn" tilltänkt att ersätta ju Andreas Falk i HV? För han har skrivit ett nytt 2 års kontrakt med dom nu
Timrå IK > Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
nixXz: Ja da kan vi ga langt!!
Var det lite slagsmal nyss eller? Dicken emot Sundh?
Var det lite slagsmal nyss eller? Dicken emot Sundh?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
Gud vad harligt for Wandell att fa satta ett par pytsar idag
Timrå IK > Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
Gar det att se matchen nagonstans? Kommer ej at Canalplus.se har :S
Timrå IK > Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
Helvete vad frustrerande det ar att sitta i London och inte kunna folja matchen.. Holl pa bli avkastad av planet nar Modo vande i Ovik...
Men hur ser denna matchen ut da? Timra bra eller FBK som ar samre?
Men hur ser denna matchen ut da? Timra bra eller FBK som ar samre?
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
T T: Livsfarligt backpar! Minns när dom 2 var på isen med "Z" och gick till anfall när dom lirade 3mot5 i nästan 1 min...
Och tillbaka med Christian Sjögren också!! Han behöver ej vara bilmekaniker..
Och tillbaka med Christian Sjögren också!! Han behöver ej vara bilmekaniker..
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
icing: Kanske komma tillbaka till TIK får honom att inse att det är här han hör hemma och hittar tillbaka till sin forna glans?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Paddan: Är det en bitter Modo supporter i vårat forum??
Här länka detta till era fjortis "klackledare" så kanske ni kan hitta på någon fiffig ramsa tills torsdag?
Här länka detta till era fjortis "klackledare" så kanske ni kan hitta på någon fiffig ramsa tills torsdag?
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Är det där vad man kallar "Frustration" i det forumet?
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Timrå betalade väldigt mycket (sponsor pengar) för att försäkra sig om att slippa åka ur... Pavel Rosa är inget mer än en lego knekt...
Har man Tenkrat och Pyörälä i truppen redan behöver man inte ha han, då tar jag hellre Dee Caz för hans inställning och vad han tillför laget utanför isen
Har man Tenkrat och Pyörälä i truppen redan behöver man inte ha han, då tar jag hellre Dee Caz för hans inställning och vad han tillför laget utanför isen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Kan ju ta Bajens? "För VI ska kn......" vänta ett tag nu, det funkar ju ej...
Kanske helt bara ska ta och köra "Sonne" från Rammstein och göra den om Sonnenberg? :P
Detta är inte lätt... Ska nog sova på saken
Kanske helt bara ska ta och köra "Sonne" från Rammstein och göra den om Sonnenberg? :P
Detta är inte lätt... Ska nog sova på saken
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
KniveN: Vi har den nog kvar om du vill köra en reconstruction? ;)
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Topi Jaakola i SSK är väl ej en dålig back? Jag har inte sett så mycket av han, men han är ännu en Kärpät fostrad back som beskrivs som en defensiv back? Kanske är något för Timrå?
Föregående · 16 · Nästa
Men självklart så är det ett måste att han hamnar i Timrå om kontraktet bryts