Historik
Föregående · 19 · Nästa
Timrå IK > Sv: Nu händer det saker
Laken: Det lär dom ha gjort.. Tror också dom snackat med Kapanen om det med
Timrå IK > Sv: Nu händer det saker
The Fat Bastard: Ge herr Sonnenberg en chans.. Vem vet, kanske är ju en ny Manderville?
Timrå IK > Sv: Nu händer det saker
The Fat Bastard: Och jag såg aldrig karln få en tackling för han höll ej på med sådana fasoner att gå ner i några sarghörn :P
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Snoop: Jag tror ändå som Persson, imorgon tänder Nate DiCasmirro till och gör 2 kanske t o m 3 pytsar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Barbarossa: Ja det sägs att det tillkännages imorgon på dagen och att han står i båset emot Modo
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Andersson: En stor fin propp på den där Yetman så står han ju ej längre... Det har ju Kapten Sanny redan bevisat ;)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: En som ej bör göra det är Tenkrat... Sänker han sitt sikte kan han fan göra 3-4 mål per match
Timrå IK > Sv: Modoresa 12/1-2009
TikRikard: Ja er allsmäktiga bussvärd jag ska ha en av dom ringarna.
Timrå IK > Sv: Modoresa 12/1-2009
Janken: Det var bland dom visaste ord jag hört, och som mina befäl sa till mig.. Det gäller ej att sjunga vackrast, det gäller att sjunga högst
Timrå IK > Sv: Modoresa 12/1-2009
Japp igår precis innan matchen ;) När jag var påväg upp med storflaggan
Timrå IK > Sv: Modoresa 12/1-2009
Andersson: Janken har sagt att bli vi 50 så packas trumma och flaggor in och sedan ska vi visa varför vi är Sveriges bästa klack
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: Helvete.. Han är bra defensiv center.. hade gärna sett han i Timrå
Timrå IK > Sv: Modoresa 12/1-2009
Skarin: Faktiskt så var nolaskogs över 50 pers till oss... Det bådar inte gott
Timrå IK > Sv: Modoresa 12/1-2009
Är det bara ynka 38 pers vi kan få iväg upp till Övik?? Kom igen nu anmäl er
Timrå IK > Sv: Modoresa 12/1-2009
TikRikard: Där har ni, in och anmäl nu!! Det är billigt, det är nära ni hinner t o m hem till Mittnytt så anmäl er nu!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Kapten Lindow: Ej uppdaterad?? Timrå är detaljer ifrån att knyta till sig Tero Leinonen.. Se Länk
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
MB: Tycker dom bör ta hit Kapanen som andre målvaktstränare så kan han lära sig av Tarvainen och när Tarvainen ej vill längre så tar han över!
Timrå IK > Sv: Modoresa 12/1-2009
Andersson: Det är 38 anmälda just nu.. Tror man fortfarande kan anmäla sig va?? Så kom igen nu folket! Äga Nolaskogarna
Timrå IK > Sv: Modoresa 12/1-2009
Kom igen nu!! Om vi ska upp på en slutspelsplats måste vi vinna uppe i Övik och det kommer ju gå lättare med en Timrå klack så anmäl er nu!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Hahl Bundy: Såg just ett längre klipp av det med massa experter från TSN som säger att det inte gills även fast det tagit på målvakten
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Hahl Bundy: Kan det inte ha något att göra med att målvakten är på den också att det gills?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
nectis: Jag fick det exakt samma svaret :P copy paste ftw från Joel Grabö's håll
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Bah, släpp det där förbannade skitmålet.. 1 poäng är 1 poäng och nu är vi 3 efter Rögle med 1 match mindre spelad (och mycket bättre målskillad)..
Nu tar alla och går in på Ticnet och köper biljett tills lördag, för det ska föras liv nå så satan uti Timrå...
Vad tyckte ni om Dee Caz idag då?
Nu tar alla och går in på Ticnet och köper biljett tills lördag, för det ska föras liv nå så satan uti Timrå...
Vad tyckte ni om Dee Caz idag då?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
scim: Ja men gå och diskutera den med dina systrar inne i Modo delen av HS istället för att diskutera Timrå's match här
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
scim: Ser inte du på MoDo matchen??? Har du inte något bättre för dig än att vara här inne?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Nej Dee Caz får inte avsluta matchen sådär... Nu är det kört
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Det där var väl ingen sparkrörelse?? Han hade bara foten där
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
dr-nix: Ja det har han och MPS ser riktigt pigg ut... Är det Sundh som får sätta livet till när Hynning kommer tillbaka? Och vad med Bogg då?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Så säger kommentatorn.. "Yared Hagos gör aldrig mål"
Jo du... vänta du bara
Jo du... vänta du bara
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
MB: Ja jag tycker han gör en klart godkänd debut, han briljerar inte men har inte gjort bort sig utan för det han ska göra och står upp för sina kompisar
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
saasta: Yes kom igen nu PP!!! in med nån på mål och skjut skjut SKJUT Lehtonen
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Såg ni Deecaz när Svensson blev omkull puttad nu?? Direkt var han där och stod upp
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Per HApps: Challe kanske ska göra en deal?? Varje match med 1 mål i får han +1 minut på :P Och varje mållös match är -1 (tills han bara får ett byte)
Föregående · 19 · Nästa