Historik
Föregående · 18 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TikRikard: Sant... Du minns väl min födelsedag?? För det gör ej jag...
Andersson: fullt ös medvedslös?
Andersson: fullt ös medvedslös?
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Loma: Han är en mycket bra back och jag skulle avgud Linkan om han lyckas värva hit honom...
MEN! om man kollar på den där förbannade statestiken så har han totalt spelat 45 matcher på 2 säsonger... Är han ännu en gammal finsk back som är totallt trasig? eller bara en gångs händelse?
MEN! om man kollar på den där förbannade statestiken så har han totalt spelat 45 matcher på 2 säsonger... Är han ännu en gammal finsk back som är totallt trasig? eller bara en gångs händelse?
Timrå IK > Sv: Testa Sunnqvist mer
bj: Det är nog era "fans" som ofta kommer på tal... Förresten vem än som ordnade Huokko Tifot... Jag skratta iallafall
Timrå IK > Sv: Testa Sunnqvist mer
Hahl Bundy: ja man ska ej hata folk.. Förutom alla människor i Övik (Timrå fans i foppaland gills ej som Övikare)... Dom är blåsta
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
stoff: Nejdå, han har problem med språket bara!! Nu kommer Sonnenberg så kan dom åka runt och prata rolig engelska med en konstig dialekt och passa pucken till Tenkrat som skjuter i krysset
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Laken:
Om jag skulle få som jag ville så skulle backarna se ut något såhär
Mikko Lehtonen
Aki-Petri Berg
Pär Styf
Tomas Skogs
Sanny Lindström (jag drömmar fortfarande....)
Eric Moe
Sebbe Erixon
Om jag skulle få som jag ville så skulle backarna se ut något såhär
Mikko Lehtonen
Aki-Petri Berg
Pär Styf
Tomas Skogs
Sanny Lindström (jag drömmar fortfarande....)
Eric Moe
Sebbe Erixon
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
The great one: Angående Södertälje... Någon som har koll på Topi Jaakola? Står på Eliteprospects att han är all around back men bättre defensivt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Karlskrona var inte heller så härligt... Det blev obehaglig kyla när det blåste upp till storm hela tiden och man aldrig lärde sig utan var alltid underklädd
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
MB: Jo man var ju oftast ut på vecko dagar så kanske förklarar en del :P
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Abron: Sedan finns ju ungdom/hårdrocks haket Playbar också (värnpliktsrabatt som kändes bra med tanke på våran enorma dagslön)
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
DJ Hemp: Men jag kan lova utbudet av kvinnor var densamma... Men ölen var alltid kall och väldigt trevlig efter några mils march
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Mathias: Man är där för hockeyn ;) Ölen är bara en stor bonus
Abron: Jo Karlskrona var en intresant stad :P Fox and Anchor rekommenderar jag
Abron: Jo Karlskrona var en intresant stad :P Fox and Anchor rekommenderar jag
Timrå IK > Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Mathias: Haha står ju och blir döv vid trumman under perioderna såklart :P Sedan i pauserna brukar det kunna hända att jag av misstag snubblar in i puben...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Ja Tedenby's konstmål var riktigt snyggt.. Men Omark vinner med hästlängder
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Abron: Stackare... Sitter i Karlskrona :P Hur ser Marinbasen ut? Fortfarande i brand sen jag gjorde lumpen?
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
stoff: Ja dom går ut... Men Rögle vill knyta upp dom på 2 år och dom har gått ut med att dom vill stanna
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!! VEM VILL HA EN PUSS!?!?!??! JAG BJDUER PÅ BÄRS EMOT SÖDERTÄLJE!!! GAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
erathoo: STYF STYF STYF STYFSTYF STYF STYF STYF STYFSTYF STYF STYFSTYFSTYFSTYFSTYFSTYFSTYF
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
250kg kärlek: Vart är Sanny någonstans??? Köp loss han kosta vad det kosta vill ge han 300.000 kr i månaden jag skiter i vilket jag vill ha han här
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
mikenomad: Tror det var 32 sekunder in i första perioden vi hade ett skott
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
mikenomad: Fråga.. Vad har hänt med Moe??? Han har inte haft ett rätt idag
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
erathoo: Styf räddar på mållinjen sedan blir det gurgel som slutar med en 2a för luleå :D
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
dr-nix: Glöm inte att han också tog bra fart rundade backen och bröt in på mål och fick iväg en puck på mål med
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Yellowcard: Ja väldigt positivt överraskad över första :D Men bara inte Luleå's PP dom fick gav dom lite mod, för det var igentligen deras första chans hittills i matchen
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Cartman: Tror nog han menar i allmänhet.. Det är ju ej kul när någon dör spelar ingen roll när... Sorgligt men om ni ska diskutera det borde det ej vara i en match tråd?
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
jens_88: Dock så var det där ett bra byte av RJ, han följde med upp och hjälpte till att skapa och var även den som stoppa kontringen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Någon som vet vilket nummer Martin Sonnenberg kommer ha?? Eller brukade ha förut??
Timrå IK > Sv: Nu händer det saker
Blizzard: Flytta Boggen som center till fjärde linan och sätt in Andersson som Center och sedan in med Pääjärvi i andra
Timrå IK > Sv: Nu händer det saker
Laken: Enda Timrå releterade spelare i KalPa den säsongen var Mats Hansson och Kimmo Kapanen
Föregående · 18 · Nästa