Historik
Föregående · 105 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Oögle - BIF 16 feb 2021
{8846}: Utan att måla fan på väggen är jag rädd att vi blir totalt utspelade i kväll. Hoppas att jag har fel men allt talar för det, tyvärr.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Alltså när ett lag i en högsta serien ger upp redan innan en match är spelad så ska laget inte spela i högsta ligan. Snacka om ambitioner 👎. Min åsikt sedan kan man tycka vad man vill. Om 3 spelare har skadats så måste det vara något fel på upplägget på träningar/fys
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Dom pengarna kan man använda på att täcka underskott och så får man hoppas att vi klarar oss
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Som sagt, vi har olika åsikter om detta. Jag personligen anser att Sundlöv behöver hitta ett annat arbete och vi behöver en individ som vill uppnå framgångar, en individ som har nytänk, m.m....
Jag vill även poängtera att jag inte vill ha någon f.d. Brynäs spelare, det räcker med dom vi har idag i diverse andra roller och många av dessa har redan misslyckats i sina roller och fått andra uppgifter.
Jag vill även poängtera att jag inte vill ha någon f.d. Brynäs spelare, det räcker med dom vi har idag i diverse andra roller och många av dessa har redan misslyckats i sina roller och fått andra uppgifter.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Det som oroar mig är att han säger i intervju om journalisten nu har tolkat svaret rätt är ”Just nu diskuterar vi med Micke, men det kan finnas andra alternativ – beroende på vad Micke vill själv också”. Det han säger är att MS får bestämma själv om han vill fortsätta vilket ger mig lite negativa vibbar om det pågående arbete inom föreningen och dess framtid. Det är enbart några veckor kvar och rekryteringen skulle ha varit klart för länge sen och en eventuell ersättare borde jobbat parallellt med Sundlöv de sista veckorna av hans anställning. Jag tolkar det som att det är klart att Micke fortsätter vilket jag har hävdat hela tiden. Sedan har vi soffliggare olika åsikter om detta är rätt väg eller om vi borde ta in en ny sportchef.
+ 1
Brynäs IF > Sv: BIF - MIF 11 feb 2021
Brooklyn forever: Brynäs spel fungerar riktigt bra med en målvakt som räddar allt...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Om han inte klarade av att anpassas till Örebros spel hur ska han då klara av att anpassas med PA-s berömda koncept som ingen förstår sig på?
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Håller med. Vinner vi mot Malmö så är vi 4 pinnar före
+ 2
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
xxxx BIF xxxx: Vad fan gör Berglund där?
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Forsberg 1978: 2-0 skulle sitta perfekt
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
{8975}: Japp, då behöver vi inte ens kolla. Vi torskar alltid med henne som kommentator 😩
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: ”Äntligen” kan man glädjas. Dagen/helgen är räddad
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Malmberg anser att man gjorde en bra match (???)
Alltså det är synd om grabbarna, börjar även jag tror att vi behöver en ny röst i båset
Alltså det är synd om grabbarna, börjar även jag tror att vi behöver en ny röst i båset
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Nu är det natti natti. PA kommer antagligen tycka att vi gjorde en godkänd insats idag
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxxx BIF xxxx: Vi fansen samlar och då värvar man antagligen någon bänknötare från ett annat SHL lag... Skulle inte förvåna mig men jag har säkert fel
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Han menar väl att grabbarna har mera energi än han själv
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Våra backar ser ängsliga ut, vågar liksom inte gå i närkamper. Man väljer att backa i stället för att kliva framåt. Våran
8 är pinsam ikväll...
8 är pinsam ikväll...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Ingen aning om hur man resonerar men man kanske anser att chansen att ta guld ökar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Jag minns när folk skrev ”Han har ett Brynäshjärta”. Det tvekar jag inte alls på, övertygad om att han alltid vill Brynäs bästa men det handlar också om att brinna för sitt arbete och ha en välfungerande organisation i övrigt.
Tror också att MS behöver och vill ha en lugnare och tryggare tillvaro och det tror jag att han får i och med det nya uppdraget.
Tror också att MS behöver och vill ha en lugnare och tryggare tillvaro och det tror jag att han får i och med det nya uppdraget.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: Idag vill de flesta gå till ett topp lag, så är det i de flesta lagsporter. Brynäs har haft svårt att locka folk de senaste åren, tyvärr...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Huge, lägg ner. Just nu/idag är inte rätt läge att ställa sig i försvar för urskåpning Brynäs åker på........igen. Inse att "något" är fel och truppen är förmodligen felaktigt byggt. Hur många värvningar har vi egentligen lyckats med bortsett från Billins?
Det är extremt många engagerade fans här inne som brinner för föreningen och "drömmer" om framgångar, bidrar ekonomisk (även om vissa kanske inte har råd), ägnar många timmar med att supporta laget. Att man är missnöjd efter så många förluster är inget konstigt, vi är ju bara människor....
Nu har ju Brynäs fortfarande några matcher färre och har allt i sina egna händer.
Ha en fortsatt trevlig helg
Det är extremt många engagerade fans här inne som brinner för föreningen och "drömmer" om framgångar, bidrar ekonomisk (även om vissa kanske inte har råd), ägnar många timmar med att supporta laget. Att man är missnöjd efter så många förluster är inget konstigt, vi är ju bara människor....
Nu har ju Brynäs fortfarande några matcher färre och har allt i sina egna händer.
Ha en fortsatt trevlig helg
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Brynäs har aldrig kört så hårt som inför denna säsong, då förstår man varför grabbarna är slitna 😁
+ 1
Föregående · 105 · Nästa
