Historik
Föregående · 66 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
SuneMangs: Va faaan, man har sett många ishockey matcher genom åren och jag minns Granström. Det var mycket fysik och deg var mycket hjärta. Fantastiskt! Men skulle en sån som Granström spela idag på samma sätt sl skulle han inte göra något annat än att sitta på utvisningsbåset. Jävla kärring sport har det blivit
+ 6
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Zappaholic: Han kanske tyckte att Brynäs inte skulle få två utvisningar 😂
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Rumpelstiltskin: Detta är inte första gången. Under alla år har Rögle fått med sig billiga utvisningar. Domarna är helt påverkade av publiken
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
nittontolv: Blir GALEN på publiken. Mongolider HELA JÄVLA HÖGEEEEN.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
nittontolv: Ängelholms publik är bland dom mest odugliga när det gäller hockey. Skriker och gapar på allt
+ 1
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
xxx BIF xxx: Vi kanske ska låta motståndarna göra 3 mål framöver i match inledningen?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Exakt, är inte det hans ansvar att se till att man gör det? Time-out existerar inte i hans tränar bok
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forestonepearl : Ja, med facit i handen men nu är det som det är. Vi får leva med det, går ej att backa. Däremot har inte försvaret heller hjälpt honom så mycket och han har räddat några vassa skott
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Och varför tar inte Manner TO? Fattar inte hur man tänker...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: ”Så du behöver inte kommentera mina inlägg framöver, eller det får du väl göra om du vill, men förvänta dig inget svar.”
Fortsätter du svara på samma spydiga sätt till varenda människa som kritiserar dina uttalanden så kommer du snart sitta ensam där i ditt kärleksforum.
Kanske dags att växa upp och acceptera/respektera att andra människor kan ha andra åsikter än du har?
Majoriteten här inne vet redan om vad du tycker, det retar mig däremot ditt sätt att bemöta människor med andra åsikter.
Jag spelade golf med dig för ett par års sen, visste dock inte att det var du tills jag såg en bild på dig du lade ut.
Ett råd Huge, dra ner på självgodhet.
Ha en bra dag
En som älskar Brynäs men försöker ändå vara realist, kritisera när det behövs (konstruktivt kritik) berömma när det behövs
Fortsätter du svara på samma spydiga sätt till varenda människa som kritiserar dina uttalanden så kommer du snart sitta ensam där i ditt kärleksforum.
Kanske dags att växa upp och acceptera/respektera att andra människor kan ha andra åsikter än du har?
Majoriteten här inne vet redan om vad du tycker, det retar mig däremot ditt sätt att bemöta människor med andra åsikter.
Jag spelade golf med dig för ett par års sen, visste dock inte att det var du tills jag såg en bild på dig du lade ut.
Ett råd Huge, dra ner på självgodhet.
Ha en bra dag
En som älskar Brynäs men försöker ändå vara realist, kritisera när det behövs (konstruktivt kritik) berömma när det behövs
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: En fråga till dig som anser att majoriteten av folk här inne har i stor sett alltid fel. Varför tror du att så många tränare fått sparken de senaste åren? Många av oss har varit kritiska till dessa individer men du har alltid försvarat alla. Anser du att vi även då haft fel? Tycker du att alla vi är totalt odugliga idioter? Har du funderat på att starta ett kärleksforum ägnat för bara medlemmar som alltid håller med oavsett vilka idiotiska beslut fattas i föreningen? Där skulle du passa utmärkt som moderator.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{363}: Alltså, så jävla idiotiskt även om Luleå spelarna är duktiga på att läggga sig lätt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Uselt spel första minuterna sedan lyfter spelet lite grann. Vi ligger under med två mål och det kan vi ta igen. Nu hejar vi fram grabbarna, viktigt att dom känner stöd
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Att Sklenicka behöver kliva fram och visa forwards om hur man ta för sig i den offensiva är pinsamt
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Huge är tillbaka, han har med all sannolikhet varit upptagen med att massera och klia ryggen på Alcén & Co. Vi andra har bara ägnat tiden med att slita det som återstår av håret (dom som har det) och försökt hitta ett svar till haveriet. 95 insläppta är fortfarande godkänt enligt vissa
+ 9
Föregående · 66 · Nästa