lapad

6174 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 71 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindbäck???

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Och Bergman klarar inte av att träffa pucken

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Hemmadomare, fy faaaan. Och nu bryter man väl trenden i PP

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag tror att Börje vill att Brynäs ska vinna matcher, han kommer alltid finnas där ❤️

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Du skriver märkliga saker. Flopp ena gång och nästa gång har han varit bra. Bestäm dig om hur du vill ha det.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Malken: Han har verkligen chans att visa det i morgon och nästkommande matcher och gör han inte det då tycker jag att han borde leta efter nytt jobb. Vi kan inte ha en spelare som letar efter formen hela säsongen, det fungerar inte så på elitnivå.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Vi har alldeles för tunn manskap. Får vi ytterligare en eller två då sitter vi rejält på pottan men det har vi vetat länge. Frågan är om Alcén & Co trott att vi kommer klara oss från skador.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Nej, enbart att det handlar om knät men vi får se om vad man går ut med.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Kontakter

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Det handlar om ett skadad knät. Då kan det bli ännu längre än så.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Bland det fulaste jag sett. Skit trista, som en riktig grå svensk november dag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lena är överallt, jag orkar inte... Hon måste skaffa en karl eller en kvinna snart

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: Och ni är fortfarande gifta?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ja, det är bara att konstatera att många av oss mår prima just nu. En Jack Daniel's smakar ovanligt bra ikväll. T.o.m hustru är ovanligt glad men det var väl inte konstigt med tanken på hur jävla sur man kan bli efter en förlust.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: En av härligaste vinsterna på väldigt länge. Vi brukar ha så svårt för FBK.
Mycket bra insats av hela laget men extra plus till
Sklenicka, nya målisen, Tima m flera. Hela laget gjorde det bra, en laginsats. Palve gjorde endast en tabbe idag och då i början av tredje annars bra insats.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
FESTEN ÄR INSTÄLLD! FY FAN, VAD SKÖNT! SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLL

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Herre P: Lägg av med sånt nu. Inte klart

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: inte klart. Nu måste vi spelar klokt och kyligt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Jaaaaahahahahha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Supersnyggt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Undrar om Kvist skulle ta en plats i någon av andra SHL lag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Solklar utvisning. Vad fan håller domarna på med?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Hatar den där jävla Åslund. Sa till grabben att han kommer ett par mot oss idag och det har han hunnit redan efter första perioden.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Domarna vill också vara med på festen. Faaaaannnnn

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla: Gissar på att vi inte kommer många utvisningar med oss idag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: Skit utvisning

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Vi ska förstöra deras jävla party

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Hoppas att våran nygamla målisen stänger butiken

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
AW-M89: Det är oftast andra bryter sina trender när man möter Brynäs. Hoppas att FBK gör det idag och torskar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: 🇸🇪🇵🇭Sklenicka

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Kan bli mycket längre än så kan jag avslöja.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Kollar galan, sämsta jävla låt jag hört. Fruktansvärt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Han kanske hittat en blondin och har bra sex. Ni vet väl att man kan vara väldigt entusiastisk då och fatta mycket konstiga beslut 😆

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Oavsett om hur man vänder och vrider behöver Alcen hitta en kvalificerad nyförvärv som kan gå in och leverera. Redan från början har både vi soffcoacher, experter men även själva Alcén sagt att en spets ska in. Ju längre vi väntar desto svårare blir det att hitta någon. Vi kan inte heller förlita oss på juniorer som inte har erfarenhet av SHL spelet även om många av dessa härliga killar gör ett fantastiskt jobb. Det skulle dock inte förvåna mig om Alcén tar in någon bänknötare från typ Rögle eller Luleå. Det har man i stort sett alltid gjort i Brynäs i saknaden av kontakter bland kvalificerade lirare.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Otrolig viktig men jag är orolig över Larsson. Hoppas att det var bara försiktighets åtgärd

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Skönt att vi levererar i PP

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Äntligen av Olesen

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Och varför lirar man samma spelare hela PP. Rödin har varit inne i 3 minuter

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Billig utvisning

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Såååja

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Använder vi VV-s dollar och en del av Palves lön då kan vi få en vass spelare om sådana rns finns lediga. Antar att Palve kostar även om han lämnar eller lönas ut men det är bara spekulationer.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Kanske flytt på g.? Manner brukar väl sällan bänka någon bara sådär trot usla insatser.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
"GAMEFUCINGDAY"!!! Nu under uppehållet har väl naglarna hunnit växt hos de flesta så nu tar vi tag i dessa igen.
Hoopas på ett Brynäs som kommer påslagna ut.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: Grattis på fars dag alla pappor som har skapat fram nya Brynäs fans, nuvarande och framtida hockey stjärnor!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Så är det, jag menar inte att han skulle lyckas i ett annat lag men många spelare har fått en ny tändning vid lagbyte. När Palve kom till oss var han bänkad (vilket han borde vara hos oss nu) men han gjorde väldigt bra inkl förra säsongen men i år är han inte ens skugga av den gamla Palve (så är det att vara gift 😂)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Det är väl inget som säger att han inte skulle kunna leverera i en annan miljö. Mycket handlar om vart man hamnar, tränare, spelare, den sociala, m.m. Trivsel är enorm viktig ingrediens


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: Det blir spännande att se vilken spets vi får.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: En fråga till dig, att man inte tänkt så från början med tanken på lönekostnader? Eller räknade man inte med att Lindbäck kommer att klara av uppgiften?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: ”Jag kan heller inte tänka mig att Honken/Manner haft några planer på att i förhand utnämna vare sig VV eller Limpan som nr 1 eller nr 2.”
Det har jag inte skrivit heller. Läs om. Skrev att man eventuellt tänkte dela på ansvaret varannan match… (min gissning)
”jag förstår inte varför du öht måste påpeka detta för mig och alla andra.”
Blanda inte in alla andra i detta då ingen annan än dig känner sig träffad. Du själv är rätt så duktig på att påpeka om att alla andra är okunniga soffcoacher. Du kanske ska se dig i spegeln.
Dessutom så var mitt inlägg inte negativt menad mot dig på något sätt utan det var bara min reflektion över aktuellt läge gällande målvaktsfrågan.

· 71 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE