Historik
Föregående · 105 · Nästa
Tre Kronor > Sv: Sverige - Finland
Metal Guru: Efter att ha varit lite smådryg mot en finlandssvensk vän får man denna länk...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Hehe. Dessutom fick man lära sig hur en banan luktar om den har befunnit sig i en väska i flera månader. Väldigt kemiskt!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Jag gjorde en flytt därifrån i somras. Över 20 garderober i hushelvetet. Tog dryga femton timmar att få på bilfan. Över 90 kubik, fast det var ju som vanligt "INTE SÅ MYCKET GREJER"...
Olympiska spelen > Sv: Fan va skönt..
piff: Vem vet, kanske kan någon alpinist dunka in ett Ottosson-åk nu i andra åket.
Olympiska spelen > Sv: Skidskytte
Bissett19: Helt omöjligt. Magda gick på samma högstadieskola som mig, större än så blir det inte. ;-)
MoDo Hockey > Sv: Conny Strömberg
Poffa: En bra klubbledning vet hur man plockar fram det bästa ur sina spelare. Beundransvärt.
MoDo Hockey > Sv: Conny Strömberg
AM:
Som E-Type uttrykte det: "There can be only one... Campione, campione, ole, ole, ole!"
Som E-Type uttrykte det: "There can be only one... Campione, campione, ole, ole, ole!"
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Normanderna torde ha haft ett finger med i starten av den restaurangen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dragan 2k:
Jay: "-Kevin, what do I love?"
Kevin: "-Stupid criminals!"
Jay: "-Kevin, what do I love?"
Kevin: "-Stupid criminals!"
Olympiska spelen > Sv: Snowboard
Stigsson: Körde bort sig är en klar översrift. Missade starten är väl en mer korrekt beskrivning. Gissa om fadäsen kommer att vevas i alla kanaler som sänder från OS. Nästan i klass med han som tappade båda skidorna i hoppet. :-)
Olympiska spelen > Sv: Snowboard
Stigsson: Det har väl sina fördelar med att extraknäcka som modell.
MoDo Hockey > Sv: Sundström ratar MoDo
Paddan: Det blir en fin mjukstart för Ecke, att skriv hem Susse på ett flerårskontrakt.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Förutom i fallet med ishockey då, som scim påpekar. scim har rätt, du har fel.
Olympiska spelen > Sv: Curling
65selander: Jaha, då var det ridå för Lag Peja. Tråkigt, men dom har spelat uselt.
Olympiska spelen > Sv: Längdskidor
Sannes: Härligt! Ingen genomklappning och en hedrande bronsplats.
Olympiska spelen > Sv: hockey
Marcus: Ska vi se det som ett erkännande eller ett utfall av euforiska OS-känslor? ;-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim: Ingen aning, men tydligen behövs det en till.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: ... verkar det som om nån har jour på åfissijälla.
Olympiska spelen > Sv: Curling
mattias - 74: Äh, vår curlingkille spelar för Norge och behöver inte skämmas för sig. Go Swågge!
Tre Kronor > Sv: sve-rys
Bragd-Birger: Det är i det närmaste tragiskt att se Modin. Han tillför inte ett dugg och måste omedelbart plockas bort från första kedjan. In med Zäta istället så att han och Sudden får jobba fram ytor och skottlägen till Affe.
Olympiska spelen > Sv: Curling
Jaha, åsså fick Lag Peja dyngstryk igen. Det börjar bli dags att visa att man kan curla lika bra som man snackar nu, annars är det kört.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Jag kräver studeranderabatt på allt, från årskort till parkeringsavgift. I sportbarerna ska vi dessutom ha förtut och förtur vid köbildning.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Så går det tungt nere i hernta... Underläge med 8-3 i början av tredje.
Olympiska spelen > Sv: hockey
Kerstin_k: Egentligen tror jag att det är Notan som varit på Teneriffa och inte Ludvikasonen. Han sa väl något att det kändes som om han var full dygnet runt under hela veckan sedan smällen. Ett typiskt tecken på att man varit på Kanarieöarna.
Fotboll > Sv: Premier League
Dragan 2k: Visst borde det ha blivit fler mål för Liverpool. En sisådär 14-15 stycken så att West Ham hade klivit förbi dem.
Tre Kronor > Sv: Sve-Kaz
Paddan: Ja, dessa herrar måste höja sig rejält om det ska bli någon trevlig fortsättning.
Tre Kronor > Sv: Sve-Kaz
Bissett19: Jag trodde det var Leksand, med tanke på spelkvaliteten, alla utlänningar och färgen på dräkterna...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Billigt. Nästan gratis.
MODO Hockey har tillsammans med Sportauktion.se auktionerat ut förra säsongens "Proffs-tröjor". Intresset var stort, framförallt på Peter Forsbergs båda tröjor som gick för 31.500 kr resp 31.000 kr.
MODO Hockey har tillsammans med Sportauktion.se auktionerat ut förra säsongens "Proffs-tröjor". Intresset var stort, framförallt på Peter Forsbergs båda tröjor som gick för 31.500 kr resp 31.000 kr.
Olympiska spelen > Sv: Damhockey
Db_04: Andersson står för att hon ska få känna på lite bättre motstånd.
Olympiska spelen > Sv: Längdskidor
NuMo: Ja vad fan, detta kräver att vi slänger in medalställningen.
Medaljställning
Guld Silver Brons
1 USA 4 2
2 Ryssland 3 3 2
3 Tyskland 2 1
4 Sverige 2
5 Norge 1 4 4
Medaljställning
Guld Silver Brons
1 USA 4 2
2 Ryssland 3 3 2
3 Tyskland 2 1
4 Sverige 2
5 Norge 1 4 4
Olympiska spelen > Sv: Längdskidor
Albert Hall: Satan i helvete vilken kraft i stakningen! Lind!
Två Guld, kamrat Brezjnev vi har slatt dem alle!
Två Guld, kamrat Brezjnev vi har slatt dem alle!
MoDo Hockey > Sv: Hemkomsten trestegsraket.
NuMo: "...hela kittet..." Undra om hon inte måsta ha haft något ihop med Josse. Mannen som benämner i stort sett allt med just det uttrycket.
Tre Kronor > Sv: Damkronorna
Enligt sportradion spelar inte Kim Martin i efterniddag p.g.a. av ett överansträngt knä (tror jag det var). Men som det verkar kan man nog helt vara utan målvakt mot Italien, så det ska nog gå bra ändå.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Förutom mig och Mårten (Hagström) är nog Lisa den hårdaste av hårda MoDoiter...
Tror ni mig inte så köp nya In Flames och lyssna på Dead End!
Tror ni mig inte så köp nya In Flames och lyssna på Dead End!
Tre Kronor > Sv: Damkronorna
Hawerchuk: Jag kan inte påstå att de gått framåt, stundtals är det patetiskt dåligt. Alla på pucken, typ. Jag begriper heller inte varför de hela tiden åker runt och krockar med varandra. Håll din plats i banan quinna. Det påminner stundtals om dålig pojklagshockey. Men PP är riktigt bra.
Föregående · 105 · Nästa