Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Trist för Zäta men hans tid kommer
Han borde såklart också bli invald
Han borde såklart också bli invald
Länkar:
https://www.expressen.se/sport/hockey/nhl/henrik-zetterberg-nobbas-for-hall-of-fame-plats-pa-nytt/
https://www.expressen.se/sport/hockey/nhl/henrik-zetterberg-nobbas-for-hall-of-fame-plats-pa-nytt/
+ 3
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Vargen:
Han är bra inget snack om saken men tro inte att Karlberg skall vinna den interna poängligan för det kommer han inte göra
Hans farsa vet nog hur han skall spela honom men som supporter till Leksand så känns han som en stabil allsvensk spelare
Han var ok i SHL inte mer
Att han gjorde bra ifrån sig var att han hade bättre spelare omkring sig men jag unnar honom all lycka men jag skulle tona ner förväntningarna en aning
Han är bra inget snack om saken men tro inte att Karlberg skall vinna den interna poängligan för det kommer han inte göra
Hans farsa vet nog hur han skall spela honom men som supporter till Leksand så känns han som en stabil allsvensk spelare
Han var ok i SHL inte mer
Att han gjorde bra ifrån sig var att han hade bättre spelare omkring sig men jag unnar honom all lycka men jag skulle tona ner förväntningarna en aning
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource:
" Men ska han spela i en förstakedja? "
Nej det skall han inte, han är en spelare för 3 -4 kedjan beroende på vilken hockey man spelar
Han är inte stjärna men en spelare som sliter och ger allt i varje byte, ingen målspruta
" Men ska han spela i en förstakedja? "
Nej det skall han inte, han är en spelare för 3 -4 kedjan beroende på vilken hockey man spelar
Han är inte stjärna men en spelare som sliter och ger allt i varje byte, ingen målspruta
+ 3
Fotboll > Sv: Superettan
Bengt Ramen:
Han har alltid varit bättre än Fjonaldo
Ronaldo tappar mycket av min respekt pga alla filmningar och gnäll han sysslat med genom åren
Messi är verkligen den komplette fotbollsspelaren.
Han har alltid varit bättre än Fjonaldo
Ronaldo tappar mycket av min respekt pga alla filmningar och gnäll han sysslat med genom åren
Messi är verkligen den komplette fotbollsspelaren.
+ 1
Fotboll > Sv: Superettan
+ 1
Fotboll > Sv: Superettan
Bengt Ramen:
Den snart 39 årige Messi gjorde precis 2 - 0 för Argentina som också blev segerresultatet och har nu gjort lagets samtliga 5 mål i turneringen
Vilken fantastisk fotbollsspelare
Maradona jublar i graven över sin arvtagare
Den snart 39 årige Messi gjorde precis 2 - 0 för Argentina som också blev segerresultatet och har nu gjort lagets samtliga 5 mål i turneringen
Vilken fantastisk fotbollsspelare
Maradona jublar i graven över sin arvtagare
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Rip Kirby: Det är ju så här det är, Sverige målas upp som guldfavoriter av framför allt media när man slår "stornationen" Tunisien med 5-1 men när svårighetsgraden går upp så blir vi utspelade och jag är inte förvånad, jag förstår inte att folk lärt sig att det är så här det ser ut i det svenska fotbollslandslaget just nu och har så gjort i många år.
Vi är ingen stornation i fotboll och har inte varit på många många år.
Egentligen om man skall vara riktigt hård i sin kritik så ska inte ens Sverige spela VM med tanke på det usla kvalet man gjorde.
Det blir tuffa papper mot Japan också, sanna mina ord.
Vi är ingen stornation i fotboll och har inte varit på många många år.
Egentligen om man skall vara riktigt hård i sin kritik så ska inte ens Sverige spela VM med tanke på det usla kvalet man gjorde.
Det blir tuffa papper mot Japan också, sanna mina ord.
+ 7
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:
Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen
Eller hur fan ligger det till ;)
Haha
Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen
Eller hur fan ligger det till ;)
Haha
+ 1
Allsvenskan > Sv: HockeyAllsvenskan
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:
Tur man jobbade ikväll
Vinner Japan imorgon bitti vilket de förmodligen gör så står Nederländerna på 4 P Japan på 4 p och Sverige på 3 p inför sista rundan
Jag tippar att Japan kryssar mot oss i och att
Nederländerna kör över Tunisien
Japanerna är kvicka och snabba och jag tror inte Sveriges sega backlinje hänger med men jag har såklart gärna fel
Då blir Sverige 3a i gruppen och vill det säg illa kan det bli Brasilien som väntar om jag räknat rätt
Tur man jobbade ikväll
Vinner Japan imorgon bitti vilket de förmodligen gör så står Nederländerna på 4 P Japan på 4 p och Sverige på 3 p inför sista rundan
Jag tippar att Japan kryssar mot oss i och att
Nederländerna kör över Tunisien
Japanerna är kvicka och snabba och jag tror inte Sveriges sega backlinje hänger med men jag har såklart gärna fel
Då blir Sverige 3a i gruppen och vill det säg illa kan det bli Brasilien som väntar om jag räknat rätt
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby:
Turkiet utslaget med 1 match kvar, man hade dessutom 1 man mer i hela 2a halvlek och skapade i princip ingenting.
Montella lär få sina fiskar varma när laget landar i Turkiet
Detta ses som ett rejält fiasko av många, även mig.
Turkiet utslaget med 1 match kvar, man hade dessutom 1 man mer i hela 2a halvlek och skapade i princip ingenting.
Montella lär få sina fiskar varma när laget landar i Turkiet
Detta ses som ett rejält fiasko av många, även mig.
+ 2
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Kirby
Instämmer
Laget som vann 2013 är kanske ett av de bästa vi sett i NHL på länge
Kane lär ha sagt i en Intervju att han aldrig spelat med någon bättre 2 vägsspelare än Kruger
Fina ord av en världsstjärna, men faktum är att alla svenskar som spelade med Chicago under 10, 13, 15 var riktigt bra
Instämmer
Laget som vann 2013 är kanske ett av de bästa vi sett i NHL på länge
Kane lär ha sagt i en Intervju att han aldrig spelat med någon bättre 2 vägsspelare än Kruger
Fina ord av en världsstjärna, men faktum är att alla svenskar som spelade med Chicago under 10, 13, 15 var riktigt bra
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
+ 1
Fotboll > Sv: Premier League
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby:
Vart har du läst det ryktet?
" Mike Babcock är en mycket meriterad men hårt kritiserad ishockeytränare. Han har vunnit både Stanley Cup och OS-guld, men har upprepade gånger anklagats för kränkande ledarskap och mobbning. Hans kontroversiella metoder har uppmärksammats i flera incidenter: "'
Blir spännande som sagt ;)
Vart har du läst det ryktet?
" Mike Babcock är en mycket meriterad men hårt kritiserad ishockeytränare. Han har vunnit både Stanley Cup och OS-guld, men har upprepade gånger anklagats för kränkande ledarskap och mobbning. Hans kontroversiella metoder har uppmärksammats i flera incidenter: "'
Blir spännande som sagt ;)
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby:
Larkin från Detroit ryktas också att trejdas, frågan är bara vart, han har kontrakt till 29 / 30
Låter ju högst osannolikt
Larkin från Detroit ryktas också att trejdas, frågan är bara vart, han har kontrakt till 29 / 30
Låter ju högst osannolikt
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Zource:
HAHA Terry Butcher vilken hjälte
Minns även vid VM tror det var 1998 när Jaap Stam i Holland blev sydd i vid ögonbrynet utan bedövning vid avbytarbänken och bara stirrade rätt in i kameran och gjorde inte en min
HAHA Terry Butcher vilken hjälte
Minns även vid VM tror det var 1998 när Jaap Stam i Holland blev sydd i vid ögonbrynet utan bedövning vid avbytarbänken och bara stirrade rätt in i kameran och gjorde inte en min
+ 3
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:
Han rörde sig för tidigt, löjligt kan tyckas men regler är regler tyvärr oavsett vilka man håller på
Han rörde sig för tidigt, löjligt kan tyckas men regler är regler tyvärr oavsett vilka man håller på
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby:
Korrekt men man önskar man kunde se mer av detta med straffar som går om
Finns i varje omgång i PL som målvakter går för tidigt men inget händer
Korrekt men man önskar man kunde se mer av detta med straffar som går om
Finns i varje omgång i PL som målvakter går för tidigt men inget händer
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:
Tycker inte Kroatien fått till någon vidare generationsväxling men jag får väl äta upp detta
Känns som om det är för mycket fokus på en 40 åring som är på väg utför
Största skandalen är väl att inte Morgan Rogers spelar istället för Bellingham.
Morgan Rogers har varit fullkomligt lysande i Aston Villa men får ändå inte chansen i startelvan utan man väljer Bellingham istället som varit sisådär denna säsongen men får väl äta upp detta med ;)
Tycker inte Kroatien fått till någon vidare generationsväxling men jag får väl äta upp detta
Känns som om det är för mycket fokus på en 40 åring som är på väg utför
Största skandalen är väl att inte Morgan Rogers spelar istället för Bellingham.
Morgan Rogers har varit fullkomligt lysande i Aston Villa men får ändå inte chansen i startelvan utan man väljer Bellingham istället som varit sisådär denna säsongen men får väl äta upp detta med ;)
+ 2
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:
Instämmer om Ronaldo
Snart dags för England - Kroatien
Kroaterna känns sämre än någonsin med en 40 årig Modric i startelvan
England bör vinna detta ganska komfortabelt
Kane att göra mål är nog ett bra spel idag
Instämmer om Ronaldo
Snart dags för England - Kroatien
Kroaterna känns sämre än någonsin med en 40 årig Modric i startelvan
England bör vinna detta ganska komfortabelt
Kane att göra mål är nog ett bra spel idag
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 5
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Jag hade Thåström och Sigge Svensson ;)
I NHL var det Gretzky och senare när man blev äldre var det Lidström, Sundin och Forsberg
Jag hade Thåström och Sigge Svensson ;)
I NHL var det Gretzky och senare när man blev äldre var det Lidström, Sundin och Forsberg
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:
Koblar lånas garanterat ut till RBK
Har svårt att se att han skall ta en plats i Toronto eller så blir det AHL.
Koblar lånas garanterat ut till RBK
Har svårt att se att han skall ta en plats i Toronto eller så blir det AHL.
+ 2
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
TD:
Åslund borde hålla käften
Han är den sämsta sk expert som någonsin öppnat käften under en Fotbollssändning.
Han snackar bara massa dynga och svamlar.
Hoppas man slipper honom snart.
Däremot har Bojan spottat upp sig rejält
Åslund borde hålla käften
Han är den sämsta sk expert som någonsin öppnat käften under en Fotbollssändning.
Han snackar bara massa dynga och svamlar.
Hoppas man slipper honom snart.
Däremot har Bojan spottat upp sig rejält
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
+ 6
Fotboll > Sv: Superettan
Rip Kirby:
GIF Sundsvall - Öster 0 -2 efter 13 minuter spelade
Tycker synd om fansen som skall genomlida denna säsongen
GIF Sundsvall - Öster 0 -2 efter 13 minuter spelade
Tycker synd om fansen som skall genomlida denna säsongen
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-:
Belgien - Egypten ikväll kommer bli en riktig godbit
Egyptens defensiv imponerar och nu är det sisa chansen för KDB, Lukaku, Courtouis, att vinna något mästerskap.
Marmoush och Salah på topp för Egypten.
Spännande match att vänta
Avspark 21:00
Belgien - Egypten ikväll kommer bli en riktig godbit
Egyptens defensiv imponerar och nu är det sisa chansen för KDB, Lukaku, Courtouis, att vinna något mästerskap.
Marmoush och Salah på topp för Egypten.
Spännande match att vänta
Avspark 21:00
+ 2
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
JD:
Tipsar om denna sida som har highlights och nyheter från VM
Fantastisk sida och lätt att hitta matcher m.m
Tipsar om denna sida som har highlights och nyheter från VM
Fantastisk sida och lätt att hitta matcher m.m
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Är Karlberg presenterad?
Hittar inget på eran hemsida men det är väl bara en tidsfråga.
Han kommer vara jättebra för er i så fall.
Är Karlberg presenterad?
Hittar inget på eran hemsida men det är väl bara en tidsfråga.
Han kommer vara jättebra för er i så fall.
1 · Nästa

19 säsonger i NHL och en legend borta i NHL.
Dessutom är han enligt många ansedd som en av de bästa amerikanska spelarna någonsin i ligan.
Dock håller jag med dig om Zäta och Rod att de såklart också skall bli invalda men det kommer nog med största sannolikhet att ske också.