Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Gunborg kommer säkert bli en bra allsvensk spelare.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Syns att Rögle är ett topplag. Har neutraliserat Brynäs fullständigt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Läser om det nya Jakten-på-slutspelet-lotteriet och undrar om inte nåt är fel här:
Så funkar Jakten på slutspelet-lotteriet:
Lotteriet pågår från 25/11 till 23/12. Dragning sker på uppesittarkvällen den 23/12 klockan 20:00.
Så funkar Jakten på slutspelet-lotteriet:
Lotteriet pågår från 25/11 till 23/12. Dragning sker på uppesittarkvällen den 23/12 klockan 20:00.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån som har lyssnat? Brukar betyda nåt när lokalpressen tycker det är värt att skriva om.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Reglerna säger att en straff bara får videogranskas om det handlar om mållinjebeslut, aldrig om utförandet av straffen.
WTF! Snacka om poängstöld av domarna.
WTF! Snacka om poängstöld av domarna.
+ 17
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Man spelar betydligt sämre i ledning. Idag var Brynäs bättre i 2 perioder sen försöker dom spela på ledning och tappar allt. Har sett likadant ut i flera matcher.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs försvarsspel känns inte 100-procentigt. Varför släpper man till så mycket?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kul att Kimby säger det kommentatorerna aldrig kunde säga - ”Brynäs vinner rättvist”.
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bara sett tredje, men sjukt djurgårdsperspektiv på kommentatorerna.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11102}: Du vet i alla fall hur man marknadsför Brynäs IF! 👍
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Finnarna har rätt bra koll på det här. Släpper inte till många chanser. Bättre försvars- och målvaktsspel.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kinnvalls backspel vid 2-1 är nåt i hästväg. Han är inte ens i vägen för Lang.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det här blir lika tajt som alla andra matcher. Har Brynäs nån enkel seger den här säsongen?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xG börjar likna tabellen. Med ett anständigt BP/PP vore vi ett topplag.
xGF% lika styrka SHL 2/2
1. Skellefteå 59,1%
2. Brynäs 56,4%
3. Frölunda 56,1%
4. Luleå 54,8%
5. Rögle 54,0%
5. Färjestad 54,0%
7. Leksand 49,0%
8. Växjö 47,7%
9. Timrå 47,5%
10. Örebro 47,3%
11. LHC 44,9%
12. HV71 44,1%
13. Djurgården 42,9%
14. Malmö 41,8%
xGF% lika styrka SHL 2/2
1. Skellefteå 59,1%
2. Brynäs 56,4%
3. Frölunda 56,1%
4. Luleå 54,8%
5. Rögle 54,0%
5. Färjestad 54,0%
7. Leksand 49,0%
8. Växjö 47,7%
9. Timrå 47,5%
10. Örebro 47,3%
11. LHC 44,9%
12. HV71 44,1%
13. Djurgården 42,9%
14. Malmö 41,8%
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: ”Räddningsprocent är som +/-. De enda som fortfarande pratar om det här är supportrar som saknar tillgång till mer avancerad statistik. De professionella analytikerna har gått vidare från det.”
Håller med. Tror också det handlar mer om det samlade försvarsspelet i egen zon mer än målvaktsspelet.
Håller med. Tror också det handlar mer om det samlade försvarsspelet i egen zon mer än målvaktsspelet.
+ 1
Föregående · 3 · Nästa