Historik
Föregående · 404 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Niopoängsvecka?
Frisco: Nu har du ju inte räknat in synvinkeln. inte heller det faktum att modo hellre lurar folk på riktigt usla sittplatser för dyr penning än att de säljer platserna ärligt till ståplatsare.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Percys exhibitionister
Stefan: Den självdog. Det kan ha varit levern. som tagit stryk. Vad har hänt med Wernblom? Har han blivit inkompetent?
MoDo Hockey > Sv: Niopoängsvecka?
Frisco/Poffa: Hahaha! Härligt. Jag fick för mig att Svarten tog ett riktigt defensivt ansvar. Men det var ju min tolkning av radion.
MoDo Hockey > Sv: Niopoängsvecka?
scim: Ja, men han är i mycket fin fysisk form. Hegerfors skulle säga; snabb, rapp, kvick!
MoDo Hockey > Sv: Niopoängsvecka?
scim: Nu borde H-högrarna snart vara vid sina datorer och ge sin version om varför Modo kommer att ta sina välbehövliga tre poäng. Lite dålig tid på Frisco tycker jag nog.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Percys exhibitionister
scim: Läge för ett friläge för Modo snart. Bara fem minuter kvar och de måste trycka på. Jag gissar på att Söderberg och sen Salle kommer att komma fri. Ska någon av dem göra mål?
MoDo Hockey > Sv: Modo - Percys exhibitionister
Nu börjar det bli nervöst, det händer absolut ingenting. Ett enda misstag och det behövs bara ett enda misstag till så är det jämt.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Percys exhibitionister
Stefan: Innan datorn (nu har jag fått liv i den igen.) så sa kommentatorerna att klacken lät mer än vanligt och det kunde man faktiskt höra långt bort i bakgrunden. Tredje perioden snart, då ska resten av kläderna av.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Percys exhibitionister
NuMo: För tillfället vet jag inte om det är matchen, kommentatorerna eller jag som håller på att somna. Ganska stabilt verkar det vara i alla fall.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Percys exhibitionister
NuMo: Ja! Där fick av dem skjortan också. 2-0 Salomonsson i numerärt överläge. Ass Lehtinen. Det här börjar se bra ut.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Percys exhibitionister
1-0 i första. Stämningen i Kempis verkar vara lite däsen om man ska tolka webradion.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Percys exhibitionister
NuMo: Yepp! Tommy Pettersson 1-0 i krysset. Härligt. Nu har vi fått av dem sockarna. Modo skapar ett läge till i nästa byte men Malmöserna slår vilt med klubban. Då får man vila.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Percys exhibitionister
NuMo: Lärking verkar dock börja inspirerat. Trots sina brytningsfel så såg han en osynlig fasthållning av någons klubba. Varken spelare eller publik verkade förstå något i alla fall. Den gick till Modo, så då blir det kompensationsdags då. Vad är klockan?
MoDo Hockey > Modo - Percys exhibitionister
Vi får väl se om det finns några intressanta reflexioner. Modo tänker ju i alla fall hjälpa pågarna med deras innersta drömmar genom att klä av dem helt.
MoDo Hockey > Nyförvärv
MoDoratorerna har nu förstärkt med ett nygammalt namn. Välkommen till den hårda världen LJ. Se till att hålla nolaskogarna i schack.
MoDo Hockey > Sv: Niopoängsvecka?
Poffa: Niopoängsveckan är inledd. Den slutar säkert inte förrän vi fått femton...minst.
MoDo Hockey > Sv: Nu laddar vi inför MoDo - Malmö på tisdag!
knaskamilla: Håller med poffa. Han är inte mogen än. Man ksnske skulle skicka honom på ett litet träningsläger på andra sidan pölen.
MoDo Hockey > Sv: Nu laddar vi inför MoDo - Malmö på tisdag!
knaskamilla: Menar du att du försöker rangordna målvakter efter hur bra de är? Men avklädd kan man vara på fler sätt än det du tänker på. Tyvärr så är unge Z:a (Fan vi har en Z:a) för orutinerad än. Det är bättre att han tränar på att ta många skott i ettan än att han blir helt avklädd i ES.
MoDo Hockey > Sv: Nu laddar vi inför MoDo - Malmö på tisdag!
knaskamilla: Vi behöver tyvärr bättre målvakter, inte avklädda.
MoDo Hockey > Sv: Nu laddar vi inför MoDo - Malmö på tisdag!
Lumber Jack: Nu ska du inte flumma ut i någon jamtländsk dialekt. Riksman skall endera säljas, eller så skall han stå i den här matchen, annars blir det självförtrendehämmande.
MoDo Hockey > Sv: Nu laddar vi inför MoDo - Malmö på tisdag!
Mano: Jocke får nog sota lite för sitt NHL-äventyr, som förövrigt gjorde honom till en mogen spelare.
MoDo Hockey > Sv: Nu laddar vi inför MoDo - Malmö på tisdag!
knaskamilla: Det är psykologiskt riktigt att spela Riksman.
MoDo Hockey > Sv: Ny Arena
Lumber Jack: Det troliga är att man har ett glapp i elsystemet som måste ses över i sin gamla diesel. Måtte man ha en flexibel dörrvaktspolitik i den nya arenan.
Luleå HF > Sv: Norrbotten vs Medelpad
Albert Hall: Nä, jag vet. Med eller utan armar, eller domare, så ska matchen avgöras på isen. Så kan man slå armarna av en spelare i andra laget utan att domarna såg det, eller brydde sig (Av vilken anledning som helst) så ska det vara så. Så är lulingar.
MoDo Hockey > Sv: Ny Arena
Björn VII: Vaerklige underligt vilka buggar som SpS innehåller i år. När du postar ett inlägg BJörnVII så blir du en vän ofline, sen tar det lång tid innan du blir online igen och sekunderna efterår så kommer inlägget på forumet.
Luleå HF > Sv: Norrbotten vs Medelpad
LL: Då kan man skicka in en film på sekvensen så att den skyldige får sitt rättmätiga straff.
MoDo Hockey > Sv: Ny Arena
Björn VII: Då får vi ta till vinhandlare i stället.
Frågan är om Modo inte skall utnyttja sina hjältar till maximum och ställa sin egen identitet hela tiden i bakgrunden som smygreklam. Automatiskt kommer vi att manipulera landets alla hockeyälskare att älska de röda, vita, gröna och alltid lika sköna...
Frågan är om Modo inte skall utnyttja sina hjältar till maximum och ställa sin egen identitet hela tiden i bakgrunden som smygreklam. Automatiskt kommer vi att manipulera landets alla hockeyälskare att älska de röda, vita, gröna och alltid lika sköna...
MoDo Hockey > Sv: Ny Arena
Björn VII: Man kan inte klara sig med samma gamla byggnader i all oändlighet. Någon gång skall en ny arena upp och det är lika bra att göra det nu när vi står franmför den största edineringen någonsin. Replicas kommer inte att ha någon större inkomsteffekt annat än i marginalen.
MoDo Hockey > Sv: Ny Arena
Björn VII: Vi är väl enda laget i elitseien som kan skita i att ens tänka att vi ska sådana spelare i truppen.
MoDo Hockey > Sv: BoNus
westerlind: dubbla knasar är bättre än ett kroniskt snabbmeddelande från agenten i turkosa brallor.
MoDo Hockey > Sv: Ny Arena
Björn VII: Excesser i öldickande är faktiskt det enda konkreta alternativet som är riktigt trovärdigt. För matcherna till en fest både före, under och efter matcherna.
Luleå HF > Sv: Norrbotten vs Medelpad
Brist på fantasi är det gott om som vanligt. Den ena parten försöker bräcka den andra med samma dumma argument som man mottagit.
Luleå HF > Sv: Norrbotten vs Medelpad
Kickan: Jag tror ju iofs. inte att du menar att du kan göra skade och rehabiliteringsanalyser från läkteren, speciellt som du inte såg vad som hände. Kanske är det skådespelartrestationen som du ifrågasätter? Helt klart är väl i alla fall att ingen luling såg vad som hände, det har du väl själv sagt om jag inte missminner mig. För mig låter det då ändå konstigare att man kan så klart veta hur skadad spelaren ifråga blev, jämfört med hur det såg ut.
Luleå HF > Sv: Norrbotten vs Medelpad
Dysso: Jag känner en kille som slet av armen i en skördetröska. Den ploppade ur i axeln och slet med sig en stor del av bröstmuskelaturen också. Naturligtvis frågade man sig om det gjorde ont. Och visst, det bekräftade han, men inte lika ont som man kunde tro. Han tog med sig armen, gick femhundra meter till bilen, körde tre kilometer hem, därefter svimmade han, men inte av smärta. Numera har killen en till 75% fungerande arm. Den sitter ihopsydd runt bröstmuskeln och runt över axeln, jag har själv sett det. Usch! Historien bekräftar lite vad jag själv erfarit. At tibland gör det ont som faen, en stund. Olika stunder beroende på hur hårt man gjort sig illa, men plötsligt lättar det och man kan vara verksam precis som innan igen. Men ibland så gör det inte så jäkla ont, men liks förbannat så sitter armen avsliten i en skördetröska.
MoDo Hockey > Sv: Inför MoDo - Färjestad
westerlind: Mönstret är klart. Modo spelar i trean nästa år.
MoDo Hockey > Sv: Poängjakt SportSnackare!
Kom igen! Det finns plats för fler i poängjakten i ligan som heter SportSnackare på www.modohockey.se. Använd er sportsnacksignatur helt, eller inom parentes så att man känner igen er. lösenordet är
korvåmos
För närvarande:
1 Frisco 2 poäng
2 Linn Engvall (Kapusta) 2 poäng
3 Maud Nordquist 2 poäng
4 Per Lundgren (poffa) 2 poäng
5 Nenne 1 poäng
6 P-Å Nordquist 1 poäng
7 Björn Wästerlund (VII) 0 poäng
8 Morgan Stafrin (Paddan) -1 poäng
9 NuMo -2 poäng
10 André Söderholm (Deas) -3 poäng
11 Knas -3 poäng
12 R Eriksson ( L. Jack) -3 poäng
13 Martin Sellgren (Hawerchuk) -5 poäng
14 Salle -5 poäng
korvåmos
För närvarande:
1 Frisco 2 poäng
2 Linn Engvall (Kapusta) 2 poäng
3 Maud Nordquist 2 poäng
4 Per Lundgren (poffa) 2 poäng
5 Nenne 1 poäng
6 P-Å Nordquist 1 poäng
7 Björn Wästerlund (VII) 0 poäng
8 Morgan Stafrin (Paddan) -1 poäng
9 NuMo -2 poäng
10 André Söderholm (Deas) -3 poäng
11 Knas -3 poäng
12 R Eriksson ( L. Jack) -3 poäng
13 Martin Sellgren (Hawerchuk) -5 poäng
14 Salle -5 poäng
Support > Sv: Kommunuppdelning
Mycket förvirrande. Precis som mitt förslag på mappar på djupet så vill jag ha tjuvkika på djupet. Dvs. Flera sidor, men inte för många, där de olika sporterna är uppdelade. Vad gäller lagsporterna är klubbtillhörighet den självklara sorteringen. Som användare borde man sedan kunna välja vilken sida man vill ha överst som standard. (den som syns) favvotjuvkikasida. Ex. Eliserie - Fotboll - Övriga, Hockey II. Via synliga mapplänkar klickar man på en annan sida som lägger sig överst.
MoDo Hockey > Sv: Matchtråd SSK - MODO
Nog pratat för min del. Jag känner mig helt slut i huvudet vid det här laget.
MoDo Hockey > Sv: Matchtråd SSK - MODO
westerlind: Jätteskitdåliga faktiskt. Det finns studier på det.
MoDo Hockey > Sv: MIF-såpan
Poffa: Rydmark ja. En tok. Han skyllde på den stackaren som han crosscheckade i bakskallen mot sargen för att han inte duckade som han borde ha gjort för ett par år sen. Jag frågar mig varför inte Rydmark duckade när han fick en klubba i hövve.
MoDo Hockey > Sv: MIF-såpan
Poffa: Nu snackar vi. Jokerna skall ha huva, då vet de ju inte vem av dem det är.
MoDo Hockey > Sv: MIF-såpan
knaskamilla: De får väl bryta upp syndaskåpet så att det blir något drag i såpan, sen skickar vi in en joker. Vad sägs om Fleury?
Föregående · 404 · Nästa