Historik
Föregående · 229 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Synct: Det är en ynnest att få göra din dag lite roligare. Hockeysnack sprider minsann värme i pandemins skugga.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2020-12-04
Tarasov: Oj, hade missat den. Seger för Almtuna o MoDo idag innebär att vi klättrar upp på kvartsfinal-plats.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Hoppas inte matchen är inställd idag? Hittar ingen matchtråd!
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
Tarasov: Jag tycker han ska fortsätta som back, är stabil.
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
puffe: Kravet är bara att du ska kunna skrinna runt lite innan match, sen kan du fingera skada, lower eller upper, eller middle body injure
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
Costanza: Så länge du inte tar ansvar som kapten kan väl Mikkelson få bära den titeln
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
{5647}: Pirro kändes mer fel än Styf nu(som huvudtränare) , tycker jag Men framtiden visar vad som var rätt eller fel
Ser bara nån harmoni i truppen nu, men kan ändras snabbt
Ser bara nån harmoni i truppen nu, men kan ändras snabbt
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
Foppatofflan: Låter oerhört bra, om inte annat ser man det på isen
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
{5647}: Då är vi överens,har inte sett detta som en slutgiltig lösning. ingen vet om detta funkar på sikt. Men svamlet, berodde nog mest på att du blandade in pirro o nån hypotetisk flickvän, minns du inte det? Fast så bra att vi tycker lika då
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
{5647}: Klassiskt av dej. Du skriver en massa scenarior (om att truppen går emot Styf blablabla) utan att ha nåt fog. Jag tycker MoDo lyft sej rejält , men du har ju dissat Styf förut, så varför skulle du ångra något. Sedan avslutar du med att alla andra förstår vad du menar? Då är jag dum i huvet alltså?
Kan du inte stå upp för din egen åsikt själv och förklara varför Styf är så dålig? Göm dej inte bland 'alla andra'. Stå upp själv, skit i alla andra. Du har väl en egen åsikt?
Kan du inte stå upp för din egen åsikt själv och förklara varför Styf är så dålig? Göm dej inte bland 'alla andra'. Stå upp själv, skit i alla andra. Du har väl en egen åsikt?
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Haha, blåmesar fattar inte allvaret. får köra en fågelsång då, o näe inte den vidriga fågeldansen utan en vacker en
www.youtube.com/watch?v=Man4Xw8Xypo
www.youtube.com/watch?v=Man4Xw8Xypo
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Lessen för att jag var så seg, men man börjar ju bli panscho nu va, haha.
ha det bra Clay o alla andra musikhockey-nördar
ha det bra Clay o alla andra musikhockey-nördar
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
{5647}: Du skriver dock,' vi' har ingen aning om hur det funkar i omklädningsrummet. Bra, att du inte skriver att du vet.
Men du spekulerar ju bara i en massa saker, Pirro har väl inget med detta att göra?
Han fick ju en del ansvar ihop med Boork, men tror Styf är betydligt bättre som huvudtränare.
Självklart ska man utvärdera, det gör man väl alltid, oavsett . En förstetränare kan väl förlora omklädningsrummet också. Men, just nu känns det ganska bra med Styf
Ska du kasta bort flickvännen , bara för att du tänker, det kan nog bara bli sämre, trots att vi har det bra nu?
Låt han hålla på tills det går åt h-e då. Han har inte gjort bort sej hitentills åtminstone
Men du spekulerar ju bara i en massa saker, Pirro har väl inget med detta att göra?
Han fick ju en del ansvar ihop med Boork, men tror Styf är betydligt bättre som huvudtränare.
Självklart ska man utvärdera, det gör man väl alltid, oavsett . En förstetränare kan väl förlora omklädningsrummet också. Men, just nu känns det ganska bra med Styf
Ska du kasta bort flickvännen , bara för att du tänker, det kan nog bara bli sämre, trots att vi har det bra nu?
Låt han hålla på tills det går åt h-e då. Han har inte gjort bort sej hitentills åtminstone
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KyleTopKing: Njurtalg, nu pratar vi delikatesser, med 40 års arbets-bakgrund som icke licensierad läkare kan jag konstatera. Njurtalg är inte bra, typ som att äta snö som är gul
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Sa han bara 'men allvarligt'? låter så himla märkligt, hörde man det på TV-sändningen, inte jag, men är lomhörd. Vore intressant att få fakta, känns oerhört märkligt om man får en tvåa till för detta
Med tillägget, 'men allvarligt, glömde du ledarhunden i omklädningsrummet, domarjävel' då hade jag förstått. Tror inte att han bara sa 'men allvarligt...'
Med tillägget, 'men allvarligt, glömde du ledarhunden i omklädningsrummet, domarjävel' då hade jag förstått. Tror inte att han bara sa 'men allvarligt...'
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
{5647}: Jag förstår faktiskt inte hur du resonerar heller om det är så.
Efter Villes avsked har vi lyft oss markant, både som lag och vissa spelare känns som att dom vågar ta initiativ igen. Det bubblar väl alltid i ett lag, alla får inte den speltid dom anser sej vara värda, Linus Pettersson, Unge herr Wernblom med flera.
Jag vet inte vad du menar med prövotid faktiskt, Så länge Styf får framgångar är han kvar, fallerar det tar MoDo nog in nån annan, men prövotid?
Efter Villes avsked har vi lyft oss markant, både som lag och vissa spelare känns som att dom vågar ta initiativ igen. Det bubblar väl alltid i ett lag, alla får inte den speltid dom anser sej vara värda, Linus Pettersson, Unge herr Wernblom med flera.
Jag vet inte vad du menar med prövotid faktiskt, Så länge Styf får framgångar är han kvar, fallerar det tar MoDo nog in nån annan, men prövotid?
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
{5647}: I 'vår' bransch är det ju resultat-baserat. I sportens värld finns ingen prövotid.
Svart eller Vitt. Så länge vi går bra, sitter han säkrare. Tycker han kan slippa skuggan av Björn Hellkvist nu. Upp till bevis, Styf. Tror du är mannen att styra skutan
Svart eller Vitt. Så länge vi går bra, sitter han säkrare. Tycker han kan slippa skuggan av Björn Hellkvist nu. Upp till bevis, Styf. Tror du är mannen att styra skutan
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
Rytter: På något sätt känns det som att harmoni infunnit sej, spelare som har varit bedrövliga, är helt plötsligt bra. Styf har varit lugnet själv, tycker också han ska få fortsätta(om han trivs med att vara i front).
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: men har Niederbach spelat i MoDo?. Fantastiskt av distriktet dock
+ 3
Timrå IK > Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Nisse på Mon or: Om man säger såhär då. Ni har 3 matcher tillgodo, virtuella serieledare då, för att prata cykelspråk.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
{5647}: Vore jag Styf skulle jag undvika flera förluster på raken.
Man minns ju Bobbo-effekten hos AIk förra året. dom vann en match på raken, sen ner i diket igen, rejält.
Ingen vet, men känns som att 'slippa-Ville-effekten borde lagt sej efter några matcher. För stunden känns det ingen panik att ta in nåt halvkänt namn som , av någon anledning, saknar jobb.
Känns lite harmoniskt just nu, men kan ändra sej efter ett ev. bottennapp
Så länge han inte låter laget förlora hemma sitter han nog still
Man minns ju Bobbo-effekten hos AIk förra året. dom vann en match på raken, sen ner i diket igen, rejält.
Ingen vet, men känns som att 'slippa-Ville-effekten borde lagt sej efter några matcher. För stunden känns det ingen panik att ta in nåt halvkänt namn som , av någon anledning, saknar jobb.
Känns lite harmoniskt just nu, men kan ändra sej efter ett ev. bottennapp
Så länge han inte låter laget förlora hemma sitter han nog still
Timrå IK > Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Nisse på Mon or: Får man gratta redan nu till att ni är serieledare vid 21.30. Länge sen, men minns att man somnar så ljuvt när man leder serien
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - Modo 2020-12-02
{5647}: Vi borde kanske värdera Styf som huvudtränare nu. Att värdera honom efter hur en huvudtränare lyckats eller ej, blir inte helt korrekt.
Som huvudtränare har han fått en trupp som jobbar tillsammans. Känns lite mer lugn i truppen nu.
Han kanske inte vill vara Etta , men tycker han visat att han duger, hitentills.
Som huvudtränare har han fått en trupp som jobbar tillsammans. Känns lite mer lugn i truppen nu.
Han kanske inte vill vara Etta , men tycker han visat att han duger, hitentills.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Såg JoseGonzales, trea från vänster på ståplats, närmast plexit. Iförd vita byxor
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker: Haha, näe jag är hyfsat tolerant(eller låter bli att lyssna)
www.youtube.com/watch?v=h2ZW_b7G2eE
www.youtube.com/watch?v=h2ZW_b7G2eE
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Underbart reportage, o Tomten är såklart Modoit
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Näe, tyvärr i rätt forum, fast fel. Någon ville ha Gert Fylking som sportchef....men glöm detta då
+ 1
Föregående · 229 · Nästa