Historik
Föregående · 5 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza:
Jag gillar lärarinna looken..
Uppsatt hår och stora glasögon..
En vit blus och svart skjol och mönstrade stay ups..
Och en MoDologga på glasögonfodralet... 😉
Och hon skall gilla dyrt Amarone.. 👌
Jag gillar lärarinna looken..
Uppsatt hår och stora glasögon..
En vit blus och svart skjol och mönstrade stay ups..
Och en MoDologga på glasögonfodralet... 😉
Och hon skall gilla dyrt Amarone.. 👌
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille:
Trodde inte du hade sådan stor tilltro till Bella och att han skall vara bland våra 4 bästa backar.
Bella är i min bok som bäst back 5 eller 6
Trodde inte du hade sådan stor tilltro till Bella och att han skall vara bland våra 4 bästa backar.
Bella är i min bok som bäst back 5 eller 6
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Heyerdal:
En back som Löven kommer att offra för att få in SHL spets.
Spelskicklig back med bra skott!
En back som Löven kommer att offra för att få in SHL spets.
Spelskicklig back med bra skott!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett:
Är Modo med i dragkampen här..? 😁
Backstjärnan Eero Teräväinen har haft en stark säsong och jagas av andra toppklubbar i hockeyallsvenskan.
Är Modo med i dragkampen här..? 😁
Backstjärnan Eero Teräväinen har haft en stark säsong och jagas av andra toppklubbar i hockeyallsvenskan.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Randy Marsh:
En back vi skulle kunna hugga på i Karlskoga är Teräväinen.
Han hade en jävla bössa och samlar mycket poäng på både mål och passningar..
En back vi skulle kunna hugga på i Karlskoga är Teräväinen.
Han hade en jävla bössa och samlar mycket poäng på både mål och passningar..
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Heyerdal:
Vi har 2 triumfkort med Karlberg som han senaste ciach.
Och Hinken som en gammal ledare till honom. dom känner varandra väl...
Vi har 2 triumfkort med Karlberg som han senaste ciach.
Och Hinken som en gammal ledare till honom. dom känner varandra väl...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen:
Jag tror min tidiga gissning om att Alba kan hamna i MoDo
Kommer slå in; Där har vi ersättaren till Måns ersättare!
Alba och Larsson i 2: a kedjan .. Tunga och jobbiga!
Jag tror min tidiga gissning om att Alba kan hamna i MoDo
Kommer slå in; Där har vi ersättaren till Måns ersättare!
Alba och Larsson i 2: a kedjan .. Tunga och jobbiga!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Dundee:
Skall vi ha in.innan vi går på is sa han..
Det kan ju spetsas till närmare och en bit in i serien?
Skall vi ha in.innan vi går på is sa han..
Det kan ju spetsas till närmare och en bit in i serien?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Dundee:
Vi har bara 8 forwards på kontrakt så jag tror på:
7 forwards.och 3 Backar till..?
Ett topplag i Allsvenskan har alltid haft bred trupp på minst 15 forwards och 9 backar
Vi har bara 8 forwards på kontrakt så jag tror på:
7 forwards.och 3 Backar till..?
Ett topplag i Allsvenskan har alltid haft bred trupp på minst 15 forwards och 9 backar
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen:
Nej.. endast min åsikt.. Kanske flera här inne tycker likadant?
Nej.. endast min åsikt.. Kanske flera här inne tycker likadant?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian:
Förslag på värvningar:
Förslag på värvningar:
Länkar:
Matt Caito - Stats, Contract, Salary & MoreDaniel Norbe - Stats, Contract, Salary & MoreMatthew Struthers - Stats, Contract, Salary & MoreLiam Hawel - Stats, Contract, Salary & MoreJack Kopacka - Stats, Contract, Salary & More
Matt Caito - Stats, Contract, Salary & MoreDaniel Norbe - Stats, Contract, Salary & MoreMatthew Struthers - Stats, Contract, Salary & MoreLiam Hawel - Stats, Contract, Salary & MoreJack Kopacka - Stats, Contract, Salary & More
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Heyerdal:
Äntligen tar vi in en stark tekare..
Som jag har tjatat om ett par säsonger...
Det har vi förlorat många matcher på..
Ett bra PP eller BP börjar alltid med en vunnen tekning.
Undrar hur stark tekare Milan Sundström är.
Är generna lika starka på den detaljen?
Äntligen tar vi in en stark tekare..
Som jag har tjatat om ett par säsonger...
Det har vi förlorat många matcher på..
Ett bra PP eller BP börjar alltid med en vunnen tekning.
Undrar hur stark tekare Milan Sundström är.
Är generna lika starka på den detaljen?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza:
Ska försöka övertala städerskan att vara extra noga med städningen och servicen.
Ska försöka övertala städerskan att vara extra noga med städningen och servicen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza:
Ta det lugnt..
Dom där brudarna kommer skriva och potestera mot att dom har stängt av dig.....
Du måste vara en av dom få där som bara har seriösa avsikter att vara där...
Du och Roland Järverup..
Ta det lugnt..
Dom där brudarna kommer skriva och potestera mot att dom har stängt av dig.....
Du måste vara en av dom få där som bara har seriösa avsikter att vara där...
Du och Roland Järverup..
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza:
Vackra damer gillar som du vet att trösta män som visar känslor.
Och vi MoDoiter är mästare på att visa känslor.
Raggningstips:
Sök upp storbystade damer som är lite mer än ett huvud längre än dig själv.
Och va riktigt ledsen... så händer det grejor...
Dom håller om dig och du får vila ditt huvud mellan dom stora mjuka stora bergen som du gnugga in din panna mot modersbysten.
Själv skall jag åka på kryssning i helgen med Soul Train och stuffa till lite 70 och 80 talsmusik och äta gott och vila ut på spa och göra lite inköp och en utfyllning av Wiskysortimentet hemma..
Havsguden är på G Trevlig Helg! 🍸 😎🍺
Vackra damer gillar som du vet att trösta män som visar känslor.
Och vi MoDoiter är mästare på att visa känslor.
Raggningstips:
Sök upp storbystade damer som är lite mer än ett huvud längre än dig själv.
Och va riktigt ledsen... så händer det grejor...
Dom håller om dig och du får vila ditt huvud mellan dom stora mjuka stora bergen som du gnugga in din panna mot modersbysten.
Själv skall jag åka på kryssning i helgen med Soul Train och stuffa till lite 70 och 80 talsmusik och äta gott och vila ut på spa och göra lite inköp och en utfyllning av Wiskysortimentet hemma..
Havsguden är på G Trevlig Helg! 🍸 😎🍺
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
dempa:
Jag tror att vi får se Albin Carlsson nästa säsong i Modo.
Hinkenn tar hem en hemvöndare...
Carlsson och Berg 2: a backpar..
Jag tror att vi får se Albin Carlsson nästa säsong i Modo.
Hinkenn tar hem en hemvöndare...
Carlsson och Berg 2: a backpar..
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Nucky:
Jag tycker Hinken skall fiska lite med Linus Sandin.
Jag tror att Rögle kommer att bryta med honom efter den här säsongen...
Försök att få.hem.honom..
Dom är ju bra bekanta med varandrs?
Jag tycker Hinken skall fiska lite med Linus Sandin.
Jag tror att Rögle kommer att bryta med honom efter den här säsongen...
Försök att få.hem.honom..
Dom är ju bra bekanta med varandrs?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 5 i Nobelhallen 9 april
Costanza:
Ja.. Det var en solklar filmning av Topping.
Slutspel = Play Dirty!
Men vad hände före toppings filmning?
Karlskigasoelaren hoppar en vänstersmäll i huvudet/ansiktet på Topping.
Inte en chans att kunna spela på pucken , Utan bara smälla på eller skada Topping.
Jag hopoas Diciplinnämden tittar på den situationen!
Att medvetet slå, knuffa eller gnugga handsken i ansiktet på en motståndare i ishockey bedöms som en regelöverträdelse, ofta bestraffad som "Roughing" (grovt spel) eller i värre fall "Roughing" med matchstraff. Handlingen räknas som osportsligt uppträdande och är inte tillåten.
Här är de viktigaste reglerna och principerna kring handske i ansiktet (Roughing):
Roughing (Grovt spel): En domare utdömer oftast en 2-minuters utvisning (minor penalty) för roughing om en spelare använder handsken för att knuffa eller slå en motståndare i ansiktet eller huvudet.
Matchstraff: Om en spelare medvetet försöker skada en motståndare, till exempel genom att gnugga handsken hårt mot ansiktet/visiret eller utdela hårda slag mot huvudet, kan det resultera i större utvisningar (5 min + matchstraff).
Oskrivna regler: Att "torka" handsken i ansiktet på en motståndare anses ofta vara en provokation som leder till efterspel, och det betraktas inte som en del av en schysst fight.
Skydd: Handskarna är utrustade med stoppning, men att slå med dem mot ansiktsskydd (visir/galler) är farligt och straffas hårt.
www.sportmember.se
www.sportmember.se
+2
Det är viktigt att notera att alla former av slag mot huvudet och ansiktet tas på stort allvar av domarna för att förhindra skador.
Regler:
Disciplinnämnden hanterar ärenden där spelare medvetet slår motståndare i ansiktet.
Ja.. Det var en solklar filmning av Topping.
Slutspel = Play Dirty!
Men vad hände före toppings filmning?
Karlskigasoelaren hoppar en vänstersmäll i huvudet/ansiktet på Topping.
Inte en chans att kunna spela på pucken , Utan bara smälla på eller skada Topping.
Jag hopoas Diciplinnämden tittar på den situationen!
Att medvetet slå, knuffa eller gnugga handsken i ansiktet på en motståndare i ishockey bedöms som en regelöverträdelse, ofta bestraffad som "Roughing" (grovt spel) eller i värre fall "Roughing" med matchstraff. Handlingen räknas som osportsligt uppträdande och är inte tillåten.
Här är de viktigaste reglerna och principerna kring handske i ansiktet (Roughing):
Roughing (Grovt spel): En domare utdömer oftast en 2-minuters utvisning (minor penalty) för roughing om en spelare använder handsken för att knuffa eller slå en motståndare i ansiktet eller huvudet.
Matchstraff: Om en spelare medvetet försöker skada en motståndare, till exempel genom att gnugga handsken hårt mot ansiktet/visiret eller utdela hårda slag mot huvudet, kan det resultera i större utvisningar (5 min + matchstraff).
Oskrivna regler: Att "torka" handsken i ansiktet på en motståndare anses ofta vara en provokation som leder till efterspel, och det betraktas inte som en del av en schysst fight.
Skydd: Handskarna är utrustade med stoppning, men att slå med dem mot ansiktsskydd (visir/galler) är farligt och straffas hårt.
www.sportmember.se
www.sportmember.se
+2
Det är viktigt att notera att alla former av slag mot huvudet och ansiktet tas på stort allvar av domarna för att förhindra skador.
Regler:
Disciplinnämnden hanterar ärenden där spelare medvetet slår motståndare i ansiktet.
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe4:
Så jävla bra låt med Py.
Fan vad jag har spelat den i mina dagar...
Då kör jag en med hennes radarpartner!
www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DIl4V8Bt7PhM&ved=2ahUKEwiy9YPB19yTAxWQUXcKHdPvERMQ78AJegQIFRAB&sqi=2&usg=AOvVaw2ND5Vtx15nuLi0cKa0pGNj
Så jävla bra låt med Py.
Fan vad jag har spelat den i mina dagar...
Då kör jag en med hennes radarpartner!
www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DIl4V8Bt7PhM&ved=2ahUKEwiy9YPB19yTAxWQUXcKHdPvERMQ78AJegQIFRAB&sqi=2&usg=AOvVaw2ND5Vtx15nuLi0cKa0pGNj
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Hur kan domaren missa den 2: an när han fortsätter att spela med trasig kkubba?
Hur kan domaren missa den 2: an när han fortsätter att spela med trasig kkubba?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Det här är min analys av Modo och Hinken och hans värvningar.
Hinken sa tidigt efter uttåget: Vi skall tillbaka så fort som möjligt, Helst direkt!
Han började med att försöka behålla så många av våra stjärnor som möjligt.
Fansen här inne var irriterad för att inte Jesper och Rundblad kunde bestämma sig.
Alla här inne var övertygad att Jesper här inne skulle tok leverera i Allsvenskan?
Många här inne trodde Rundblad skulle vara en backstjärna Allsvenskan?
Många här inne trodde att Berglund skulle kunna vara en riktigt bra back i ligan? Måns Carlsson vart kvar för att han hade visa sig varit en riktig poängspruta i Allsvenskan,
Många här inne trodde att han skulle fortsätta och leverera stort i vårat lag
Norrmannnen kunde bli en riktigt övveraskning i Allsvenskan trodde många eftersom han hade nobbat flera SHL klubbar....
Det här var avgörande faktorer för Hinken för han trodde samma sak!
Sedan började Hinken visa att han menade allvar med sitt uttal genom att värva den ena stjärnan efter den andra Topping, Emil Larsson, Kellerher, Linus Andersson, Fitzgerald, Starka rollspelare i Bjerselius och Carl Mattsson.. Fyllde upp med våra jättetalanger Gästrin och Hermansson Samt en stark 1:a målvakt och en mycket lovande back up målvakt med bra siffror i Allsvenskan.
Många här inne löpte bananas när dom såg vilket lag vi började få,
Media höjde MoDo till storfavoriter i den här ligan.
Och vi fans gick omkring och njöt...
Men vi saknade några fysiska backar och en riktig sheriff?
Vart det för mycket starka och ledande stjärnor med för stort ego?
Vi fans vart riktigt frusterad av att det här laget inte kunde spela bättre med så mycket hockey kunnande?
Hinken vart också frusterad av samma anledning, Han gick ner 1 gång och gav dem hårblåsen, Hur kan det se så riktigt dåligt ut.?
Ligger det ett fel hos vår ledarstab?
Med en ledare som har en historik för att alltid få ihop sina lag? Kanske?
Och det tänker förmodligen ledningen också och tvingar Hinken att sparka Karlin.
Den enda fråga jag ställer mig är det Hinken fel att inte dessa stjärnor levererar?
Stjärnor som vi fans hade tagit varje dag i veckan. När dom presenterades.
Jesper, Topping, Kellerher, Fitzgerald, Måns Carlsson, Emil Larsson, Linus Andersson som är i god för ett genomsnitt 35 - 40 poäng i Allsvenskan?
Problemet att underprestera fortsätter med Freddan....
Rodin kommer in och börja styra upp backspelet i alla fall...
Vi har blivit starka i BP... Men PP strular fortfarande, Men har blivit lite bättre i alla fall för det trillar in lite puckar där nu...
Men ändå i för dålig takt om man jämför med Karlskoga och Löven och dom starka men utslagna Kalmar som gick i fällan att dom skulle sopa hem allsvenskan innan dom fick smaka på ett rutinerat starkt slutspelslag i SSK.
Just nu möter vi ett ännu starkare rutinerat slutspelslag i Karlskoga.
Och plötsligt börjar vi ut som ett rutinerat tajt slutspelslag..
Jag hoppas och tror på att vi kan ta ett eller 2 steg till och växa oss annu starkare?
Gör vi det så kommer det bli en final med omvänd bild i finalspelet.
Där Löven ( Jag tror på dem ) kommer vara det spelförande laget och vi det krigande laget och som kontrar effektivt ..
så som löven har varit förut med ett svagare backsida... Kommer det att hålla?
Ja det återstår att se...? Ikväll kan vi få en vägledning.
Tack för ordet.. Som en hockeyexpert bruka säga!
Det här är min analys av Modo och Hinken och hans värvningar.
Hinken sa tidigt efter uttåget: Vi skall tillbaka så fort som möjligt, Helst direkt!
Han började med att försöka behålla så många av våra stjärnor som möjligt.
Fansen här inne var irriterad för att inte Jesper och Rundblad kunde bestämma sig.
Alla här inne var övertygad att Jesper här inne skulle tok leverera i Allsvenskan?
Många här inne trodde Rundblad skulle vara en backstjärna Allsvenskan?
Många här inne trodde att Berglund skulle kunna vara en riktigt bra back i ligan? Måns Carlsson vart kvar för att han hade visa sig varit en riktig poängspruta i Allsvenskan,
Många här inne trodde att han skulle fortsätta och leverera stort i vårat lag
Norrmannnen kunde bli en riktigt övveraskning i Allsvenskan trodde många eftersom han hade nobbat flera SHL klubbar....
Det här var avgörande faktorer för Hinken för han trodde samma sak!
Sedan började Hinken visa att han menade allvar med sitt uttal genom att värva den ena stjärnan efter den andra Topping, Emil Larsson, Kellerher, Linus Andersson, Fitzgerald, Starka rollspelare i Bjerselius och Carl Mattsson.. Fyllde upp med våra jättetalanger Gästrin och Hermansson Samt en stark 1:a målvakt och en mycket lovande back up målvakt med bra siffror i Allsvenskan.
Många här inne löpte bananas när dom såg vilket lag vi började få,
Media höjde MoDo till storfavoriter i den här ligan.
Och vi fans gick omkring och njöt...
Men vi saknade några fysiska backar och en riktig sheriff?
Vart det för mycket starka och ledande stjärnor med för stort ego?
Vi fans vart riktigt frusterad av att det här laget inte kunde spela bättre med så mycket hockey kunnande?
Hinken vart också frusterad av samma anledning, Han gick ner 1 gång och gav dem hårblåsen, Hur kan det se så riktigt dåligt ut.?
Ligger det ett fel hos vår ledarstab?
Med en ledare som har en historik för att alltid få ihop sina lag? Kanske?
Och det tänker förmodligen ledningen också och tvingar Hinken att sparka Karlin.
Den enda fråga jag ställer mig är det Hinken fel att inte dessa stjärnor levererar?
Stjärnor som vi fans hade tagit varje dag i veckan. När dom presenterades.
Jesper, Topping, Kellerher, Fitzgerald, Måns Carlsson, Emil Larsson, Linus Andersson som är i god för ett genomsnitt 35 - 40 poäng i Allsvenskan?
Problemet att underprestera fortsätter med Freddan....
Rodin kommer in och börja styra upp backspelet i alla fall...
Vi har blivit starka i BP... Men PP strular fortfarande, Men har blivit lite bättre i alla fall för det trillar in lite puckar där nu...
Men ändå i för dålig takt om man jämför med Karlskoga och Löven och dom starka men utslagna Kalmar som gick i fällan att dom skulle sopa hem allsvenskan innan dom fick smaka på ett rutinerat starkt slutspelslag i SSK.
Just nu möter vi ett ännu starkare rutinerat slutspelslag i Karlskoga.
Och plötsligt börjar vi ut som ett rutinerat tajt slutspelslag..
Jag hoppas och tror på att vi kan ta ett eller 2 steg till och växa oss annu starkare?
Gör vi det så kommer det bli en final med omvänd bild i finalspelet.
Där Löven ( Jag tror på dem ) kommer vara det spelförande laget och vi det krigande laget och som kontrar effektivt ..
så som löven har varit förut med ett svagare backsida... Kommer det att hålla?
Ja det återstår att se...? Ikväll kan vi få en vägledning.
Tack för ordet.. Som en hockeyexpert bruka säga!
+ 11
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe4:
Fram med äggen här skall det äggas upp i 4 dagar...
Men visst är det Costanza som tuppen i hönsgården?😉
Hörde att han stog utanför hallen uppe i Umeå
i kväll med MoDo halsduk och mössa och raggade...
Fram med äggen här skall det äggas upp i 4 dagar...
Men visst är det Costanza som tuppen i hönsgården?😉
Hörde att han stog utanför hallen uppe i Umeå
i kväll med MoDo halsduk och mössa och raggade...
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow:
Och då kan vi passa på och tacka av M.C
Och plocka hem en liten hemvändare i Emil Alba från FBK också nu när dom förmodligen kommer stärka upp sin forwardsida nästa säsong..?
Han har ett utgående kontrakt!
Och då kan vi passa på och tacka av M.C
Och plocka hem en liten hemvändare i Emil Alba från FBK också nu när dom förmodligen kommer stärka upp sin forwardsida nästa säsong..?
Han har ett utgående kontrakt!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dexter :
Den här värvningen kanske bekräftar att Karlberg är klar.
Han kanske har ett finger med i spelet kring den här killen?
Den här värvningen kanske bekräftar att Karlberg är klar.
Han kanske har ett finger med i spelet kring den här killen?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
HalvHund:
OM!
Vi skulle ta steget upp så kanske han kommer kunna bli en 3-4 back.
Verkar vara en A Berg typ?
OM!
Vi skulle ta steget upp så kanske han kommer kunna bli en 3-4 back.
Verkar vara en A Berg typ?
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe4:
Det räcker med ett input till Fredde,,,,
Tagga ner lite med din känslor så kommer killarna hålla sig på isen; Han elda ju oå sin in pt helvete.
Ja så ka ske han bör dra ner soeltiden på Bella.
Han kommer inte börja levera.
Då trior jag mer på Berg och Andersson. Öka soeltiden på dem i stället!
youtu.be/SaJ2VMWbM7c?is=x3LON1XUR6ArBMaY
Det räcker med ett input till Fredde,,,,
Tagga ner lite med din känslor så kommer killarna hålla sig på isen; Han elda ju oå sin in pt helvete.
Ja så ka ske han bör dra ner soeltiden på Bella.
Han kommer inte börja levera.
Då trior jag mer på Berg och Andersson. Öka soeltiden på dem i stället!
youtu.be/SaJ2VMWbM7c?is=x3LON1XUR6ArBMaY
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Vargen:
Våran spetsspelare Olofsson gör ett juniormisstag!
Våran spetsspelare Olofsson gör ett juniormisstag!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Gavelo:
Sebbe trodde att Åkesson skulle gå runt bakom sin spelare och Sebbe chansade på det hållet,
Därför såg det konstigt ut. Hade Åkersson gått den vägen hade det kunnat blivit 2:a ...
Sebbe trodde att Åkesson skulle gå runt bakom sin spelare och Sebbe chansade på det hållet,
Därför såg det konstigt ut. Hade Åkersson gått den vägen hade det kunnat blivit 2:a ...
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Vargen:
Jo tjena!
Jag undrar hur vi har pratat om det varit tvärt om och domaren bara tagit bara en 2:a?
Jo tjena!
Jag undrar hur vi har pratat om det varit tvärt om och domaren bara tagit bara en 2:a?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Silly:
Förra året var det Måns, Nu Emil ... SUCK...
Det fanns en kille som förr ofta myntade uttrycket : Äckligt Diciplinerad!
Förra året var det Måns, Nu Emil ... SUCK...
Det fanns en kille som förr ofta myntade uttrycket : Äckligt Diciplinerad!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
bar mofftak:
Berglund inne igen har han 0-3 eller 0-4 nu?
Berglund inne igen har han 0-3 eller 0-4 nu?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
Zource:
Tråkigt att vi inte har en enda målfarlig back.
Fast vi har värvat övervägande tvåvägsbackar i beskrivningarna..?
Måste vara tråkigt för Kellerher när han åker och letar och letar för att servera och ingen visar sig.
Där hade han det mycket lättare i Brynäs och Djurgården...
Tråkigt att vi inte har en enda målfarlig back.
Fast vi har värvat övervägande tvåvägsbackar i beskrivningarna..?
Måste vara tråkigt för Kellerher när han åker och letar och letar för att servera och ingen visar sig.
Där hade han det mycket lättare i Brynäs och Djurgården...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 3 på Hovet 2026-03-20
Costanza:
Jag själv är tokpank, pantar burkar. Sen läser jag om TIK..
Sälj lite peniskräm! 💪
Fyll en 50cl flaska!
Jag själv är tokpank, pantar burkar. Sen läser jag om TIK..
Sälj lite peniskräm! 💪
Fyll en 50cl flaska!
+ 1
Föregående · 5 · Nästa














Gills ..Carlshamn ? 🤣🤣