Historik
Föregående · 120 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: det blir ju lite bök, men det borde gå att få in en 1500 iaf. Klart bättre än 8 åtminstone. Men jävlar vad less man är på Corona nu! Imorgon ska jag skjutsa in 16 åringen för att ta första sprutan!
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jag förstår att spelet var sådär, men för oss som inte kunde se matchen. Hur var J.J i mål, Oliver var han lika respektlös som i våras? Hartman, verkar han återställd? Vilka stack ut och var mer på hugget?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
hubbenorlen: dom upprepar sitt mantra, nykomling = nedflyttning! Sen skiter dom i vilka spelare vi tar in!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{9037}: om Rattie trivs tror jag att han kan bli en poängmaskin!
+ 14
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Coronan finns nog kvar, men då tänker jag så här- varför ska man inte kunna släppa in obegränsat med publik på olika evenemang som har ett Covidpass? Åkte tåg tur och retur och där var det fullsatt! Men man är väl enögd!
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Var till huvudstaden i helgen, och där verkade Coronan vara som bortblåst. Fullsmockat överallt!
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: förutom laget så är hela föreningen bättre rustad den här gången. Sist vi gick upp var det i princip med ett konkursbo. Utifrån förutsättningarna tycker jag att vi faktiskt gjorde en helt okej säsong. Var vi ett stolpskott från att hänga kvar?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: men glöm PB. Han kommer inte att spela hockey nå mer,tro mig! Se till och stötta TH istället, så "kanske" ni får honom i speldugligt skick innan premiären. Såna där grejer tar på psyket, skyldig eller inte!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pelle Borås: sexa! Ja nu börjar det likna nåt, snart går ni för guld igen! 😉
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9037}: Vem är vad i Brynäs! Skulle kunna vara en boktitel, om nån hade svaren!
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9037}: han har inte tid. Har fullt upp med att göra reklam nuförtiden! Tomt på kontot?
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{9386}: håller han inte så har vi Johansson! Nä, det känns tryggt på målvakt och backsidan!
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{297}: Guter var väl en panikvärvning. Oj, vi gick upp! Vi måste hitta spets!
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: jo så är det, men jag inbillar mig att det är lättare att lyckas som kantspelare, just på grund utav att du kan ha en större fördel av dina medspelare, som center måste man vara mer komplett,precis som du säger.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Nisse på Mon or: klart att dom är orolig, dom har ju sämre organisation än Sundsvall hockey!
+ 1
Föregående · 120 · Nästa