Historik
Föregående · 121 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
RunarUp: Vi byter väl tillbaka nästa säsong, när Lodin åker till Ottawa och Emil har fyllt på plånboken!
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{5647}: Vi ska komma ihåg att även ifjol hade HV en fantastisk trupp som enligt alla experter utmanade om SM-guldet. Så mycket kan hända på vägen, minns även Aiks kanonlag som tabbade sig mot Oskar. Tror faktiskt att Modo blir en joker iår, kan för en gångs skull slå lite ur underläge!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Du hade inte många rätt i dina försäsongstips ifjol, heller! 😉
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{8179}: alltså backsidan och så Ante Karlssons spelsystem på det! Känns kanon!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Slagskottet: han har nog fullt upp med att sätta ett fungerande spelsystem och att få spelarna att acceptera sina roller. Men jag tror att dom kan göra nåt liknande som vi hade på gång för två år sedan. Men bara dom är före löven så är jag faktiskt nöjd!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{8179}: känslan är att Nubben har fått in precis dom spelare han ville! Nu är det bara att börja bygga laganda fr.o.m Augusti!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Sebbe var faktiskt en personlig favorit, men med tanke på vad han presterade under förra säsongen så tycker jag att vi fick in bättre alternativ!
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: det blir ofta så, dom starkare tar av dom svagare! Djungelns lag!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: HA är roligare än SHL. Och dom måste skriva ett bättre avtal med C more, annars kommer allsvenskan bli en ren farmarliga!
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
bar mofftak: Dom får lyssna på måltutan i Västervik nästa år!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Och med en dåres envishet vill jag säga att dom viktigaste spelarna är dom som inte platsar!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{297}: har spelat boll med hans farfar på 90-talet, och jag kan säga att den där familjen är i total avsaknad av nerver! Så får han chansen kommer han att ta den!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Är det så är det bara att skicka iväg, bägge har fått en andra chans!
+ 12
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{9386}: ingen spelare är ett helt lag, Växsjö lyckades vinna sm guld utan Elias P.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: om jag skulle få ett jobberbjudande från ett företag som har taskig ekonomi, ingen styrelse, knappt några arbetsledare och arbetskamrater som är anklagade för grova brott! Då skulle nog jag iaf fundera både en och två gånger innan jag tackade nej.
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Filiphm: det är väl inte illa! Men vad ska man då säga om er, som knappt platsar i särklassen?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Japp! Det är världens dyraste kepsar, är världa 40 miljoner typ!
Föregående · 121 · Nästa