Historik
Föregående · 122 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad: japp! Gamla meriter är precis vad det låter som, gamla meriter!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
hubbenorlen: med Lodin känns det som två lägen, himmel eller helvetet!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Nu glömde ni igen att vi har två guld i HA! Dom känns jäkligt tunga i dagsläget! 😄👍
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: ja JJ vet vi inte riktigt vart vi har efter den här säsongen. Han är blixtsnabb efter isen och har en plock i klass med Brattströms. Men jag tycker att han kryper ihop lite för mycket ibland, som Svedberg. Det hade varit guld om Hirsch hade varit kvar som målvaktstränare.
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: jag är säker på att någon spets kommer det in, det kan vara Jonte, Lodin, Emil eller någon annan vi har diskuterat här inne. Men är vi stabila bakåt så tror jag att fler vågar ta initiativ anfallsmässigt. Talangen finns där, titta bara på Lundin vilken center han har blivit sedan han kom till Timrå!
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
När började säsongen? Visst var det 11 september? Fan vad kul det här kommer att bli! 👍
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{9386}: Zajac gjorde det väl bra ifjol, en utav oskars bästa!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{297}: Liljewall var oerhört nyttig i slutspelet, men även Blomqvist. Det var inga tokiga AHL transatlanter som ville bråka med dom! Klockrena värvningar av Nubben!
+ 22
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{9386}: jag är förbannat svag för Liljewall, hur han hela tiden står upp för sina lagkompisar. Snackar med domarna och peppar i båset! Men framförallt han är alltid där om motståndarna har någon gris som vill sätta sig i respekt!
+ 32
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Perreman: förra gången vi gick upp var en ren och skär bonus! Det fanns ingen organisation, nubben jobbade väl bara 25 procent som sportchef? Vi hade nyss klarat oss från en konkurs och hela föreningen var på det klara med att det var HA som gällde. Utom laget då, som kunde gå på vattnet. Nu finns det helt andra förutsättningar, men jag tror att föreningen lärde sig mycket, som vi har med oss den här gången. Jag tror på Nubbens plan! Vi går för play in!
+ 10
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
palleparling: mycket viktig förlängning, inte så spännande men viktig!
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Tror att Lodin gör sig själv en björntjänst om han sticker redan! Han måste bli både jämnare och starkare!
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
bar mofftak: Vi får nog sikta in oss på att bli ett lag som är jobbigt att möta. Sen får vi ta den där spetsen nästa år, om vi hänger kvar iår! Som nykomlingar är vi inte så attraktiva heller.
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{9386}: Med en dåres envishet så tror jag på Jacke. Han måste bara börja på sig själv!
+ 12
Föregående · 122 · Nästa