Historik
Föregående · 123 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
OlliJanne: Nja, jag tycker nog att Walli har mer än fjärdekedjan i sig. Han kan nog utvecklas till en riktigt stabil SHL spelare. Gillar att han är orädd och bryter in på mål! Nån sån har vi inte haft sen Markus Mattiasson!
+ 11
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Ja kom igen Modo. Ni har ett år på er tills Brynäs kommer! 👍😁
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: jag är övertygad om att Timrå har ett gott rykte i hockey Sverige. Välskött förening, satsar i huvudsak på inhemska spelare, duktiga tränare och en trevlig arena! Vad var det Laxen sa? I Timrå finns det inga röda gubbar som sitter för sig själv och tjurar!
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza: som nykomling måste vi nog chansa lite. Och så har vi ju en kille från Övik som är duktig på att få spelare att ta ett steg till! 👍
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Filip har varit mycket jämn och stabil iår. Har helt klart lämnat HA stadiet!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Heisenberg: Det är väl ändå inte Boyce det kommer att hänga på om vi blir kvar eller inte! Jag säger bara Jon Knuts i Leksand! Visst kom dom trea i år?
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700: tror inte att Nubben släpper Albin, däremot Lindelöf eller Ragnarsson. Två duktiga HA backar!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Sen har ju Ante satt ett grundspel som vi var helt i avsaknad av sist vi var uppe, då var det bara tuta och köra!
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Simmalugnt: Vi har ett mycket mer kompetent lag nu än sist vi gick upp. Då räddades vi i många matcher av Wedin! Han hade en osannolik utveckling det året!
+ 5
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
HAS är Mellanmj: Om jag får vara med och gissa så kommer det vara före löven iaf. Modo börjar få ihop grejerna igen!
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
roger_sundsvall: jag kan tänka mig 2-3 backar iaf.
Föregående · 123 · Nästa