Tom Topp: Jag är själv en statistiknörd, men kan dessvärre inte klassas som ung längre. Behöver nog inte sitta uppe och vänta på att Nubben ska ringa ;)
Drömjobbet för min del har ju annars varit kommentator. Se massor av sport, prata hur mycket man vill och dessutom få betalt.. :)
Slänger in en Silly-fundering i slutet för att säkerställa att ingen replikerar med att inlägget postats på fel plats.
Backsidan börjar väl se OK ut, ett par pjäser till ska väl in + ngn kontraktsförlängning. Vad gör ex. Anton Strålman numera?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...