1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2215160

Sv: Silly Season 2021-2022
Matsg: ja men jag håller nog med Jennifer i dagens ST när hon spånar i att Torines i stark konkurrens med Sandra N, verkar ha varit den bästa rekryteringen klubben har gjort de senaste åren. Förr om åren var ju halva laget på skadelistan med ljumsk, knä och ryggproblem men sedan Sandra kom har vi knappt haft några sådana skador.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
OlliJanne: Japp - håller med, efter jag läste Anders Mäki's krönika i Aftonbladet om Brynäs, så tackar man nästan högre makter att vi verkar ha fått en 'RockSteady' stabilitet i de högre regionerna i föreningen.

Underbart!! som Kalle Moreus sjöng en gång.

Sv: Silly Season 2021-2022
OlliJanne: spelarna i all ära, men det är allt runtomkring som är viktigt! Och föreningen känns oerhört stabil och harmonisk just nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.