Historik
Föregående · 119 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Labban: En sak är iaf säker, det känns oerhört bra med fem nya backar som har SHL rutin! En sån som Albin Carlsson har varit ganska anonym i dom matcher som jag har sett.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: visst det ser förjäkligt ut ibland! Men det finns mycket bra också. Målvakterna kan nog sporra varann iår, bombom och Xet ser drypsäkra ut därbak, laleggia vilket spelsinne. Olofsson ser starkare ut och Lööke också, Lundin, Erik Andersson, Bojjan,Hartman riktigt jobbiga att möta! Jo nog har vi bättre spelare än sist iaf.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sönderryckt period. Rajjan ser bra ut. Men jag är ff förvånad över värvningen av Liljegren!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag säger bara, Upplands bilforum Arena! Man tar sig för pannan!
+ 3
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
Jämtlandsfil: ingen blev skadad iaf. Det kan vi se som positivt! 👍
+ 9
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
{297}: Det var längesen jag såg Timrå göra en sån här dålig period! Ingenting är bra!
+ 3
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
hubbenorlen: Vi släpper till för mycket i spelvändningarna, men visst är vi större och tyngre!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jo det lär nog bli något nackslag, och en och annan crosschecking i ryggen!
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Marmeladen bäst på plan, igen! Inte underligt att vi hade problem med Vvik i våras!
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Skellefteå ser starka ut,och Rahimi är lika feg den här säsongen!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: det tar en jäkla tid att torka betong, sen är det det här med vatten utifrån. Mycket tveksam om försäkringen täcker sånt!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Biljetter köpta till matchen mot Löven! Äntligen, hoppas det släpper nu!
+ 2
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
{297}: det är jäkligt tufft att komma in på mål efter marmeladens returer. Malmö är så gott som alltid tre man där. Men annars en godkänd insats från oss.
+ 3
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
Malmö var jäkligt spelsugna,men jag tycker Timrå kom in i det efter första fem!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: Sen så blev ju säsongen inställd året före, sånt sitter i länge!
+ 1
Föregående · 119 · Nästa