Historik
Föregående · 118 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers HC 2021-09-18
Några bra grejer kan vi ändå ta med oss. Skägget och Fille Filur tyckte jag var helt okej. Även Lodin och Hartman. Zajac och Laleggia spelar som man kan förvänta sig. Lööke syntes faktiskt att han var med idag. Annars var det ganska grått!
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers HC 2021-09-18
{8633}: det här blev ingen rolig lördag, känns avslaget. Det vi får hoppas på nu är att vi inte släpper in fler mål och kanske till och med vinner sista perioden.
+ 1
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2021-09-16
Heisenberg: jag är övertygad om att Oliver kommer att få matchtid, problemet med yngre killar förutom fysiken brukar vara att dom är för ojämna. Tror att det är bra för Oliver att få alternera mellan j20 och A-laget. Annars kanske han fastnar i samma fälla som J.O. 😉
+ 4
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2021-09-16
Heisenberg: tror nog att det satsas på Oliver, men än så länge är han för vek. Det är väl skynda långsamt som gäller där!
+ 3
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2021-09-16
Håkkybåkky: Jag har också alltid försvarat Olofsson. Men jag måste erkänna att ibland har även jag tvivlat. Men han är bara 21, och kommer han ur valpigheten tror jag att han kommer bli en toppspelare i SHL. Har jag fel får jag väl ta på mig hundhuvudet då!
+ 4
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2021-09-16
Att få se Albin Carlsson spela som förra säsongen, det var nästan det bästa med gårdagen. Har varit genuint orolig för den pojken under försäsongen!
+ 13
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2021-09-16
Plötsligt händer det! Det ser mycket mycket bättre ut!
+ 1
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-09-11
FH - avdammad: har nu sett matchen igen,och måste ge freddan rätt i sin analys. Nu återstår att se om dom kommer tillrätta med problemen!
+ 4
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-09-11
Det fanns en sak som skulle prioriteras, försvarsspelet! Vi har släppt in tolv mål på dom senaste sex perioderna! Det gör iaf mig jävligt orolig!
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KulaShaker: ja alla tränare och sportchefer som ff får lön räknas också!
+ 1
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
Det märks tydligt att vi är decimerade på backsidan, Erixon och Didrik behövs verkligen!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: jodå, han och Nomaden har ungefär samma diskussion där.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: det är väl lite ge och ta! Skäggbiffen brukar vara inne hos oss och härja också!
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
hockeyärnice: förstärka och förstärka! En sån som Rattie har då inte gjort mig glad änsålänge. Tycker att det bara är Lundins kedja som orkar checka fast Brynäs i deras zon.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Knafus: Jag är inte orolig, inte än! Men nu blir det SHL motstånd, efter dom matcherna kanske jag är orolig!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Bra match Modo! Ni kommer att bli minst lika svårslagna som Västervik var förra säsongen! 👍
+ 5
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
FH - avdammad: men han fick öva många gånger innan han fick in puckuslingen Alvarez! 😄
+ 1
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
{9386}: andra var hemsk! Men Modo gör det bra, checkar fast oss och vi kommer inte in på mål i deras zon. Visst var det nåt allsvenskt lag som spelade så där ifjol?
+ 4
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
Ikväll blir det livehockey! Nu kan dom ta och införa vaccinpass så det blir lite tryck i hallen också!
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Öndulat: jag håller med dig i allt utom med Carlsson. Jag har känslan av att han väger för lätt, inte räcker till riktigt på den här nivån. Jag hoppas att jag har fel, han var otroligt bra förra säsongen. Och han verkar också vara en kanonkille!
+ 5
Föregående · 118 · Nästa