Knylan: Vi ska absolut ge lagbygget en ny chans! Kommande match vill jag bara se att vi har ett försvarsspel som fungerar och hänger ihop. Alltså en röd tråd mellan backar och forwards. Att det är tydligt för ALLA på isen hur vi försvarar oss. Det inbegriper också vårat boxplay.
Om jag ser att det ovan fungerar hyfsat så kommer jag vara nöjd oavsett resultat. Om det ovan nämnda fungerar kommer vi växa in i serien på ett bra sätt!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om jag ser att det ovan fungerar hyfsat så kommer jag vara nöjd oavsett resultat. Om det ovan nämnda fungerar kommer vi växa in i serien på ett bra sätt!