Historik
Föregående · 117 · Nästa
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2021-10-30
Smokey: Så är det. Man behöver lite perspektiv på tillvaron ibland. Det finns betydligt värre saker än en förlorad hockeymatch!
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2021-10-30
Allting handlar om självförtroende just nu. Det måste komma in någon som får laget att tro på det här. Grämer mig ff över förlusterna hemma mot Djurgården och Linköping. Är säker på att det hade sett helt annorlunda ut om vi hade vunnit dom.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: ja Didrik är efterlängtad! Men han behöver ju komma i matchform också!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nu var det länge sedan jag skrev här, blir så förbannat låg när det går så här illa! Men som jag ser det så finns det ingen anledning att börja med någon karusell, varken på spelar eller ledarsidan. Det såg riktigt bra ut igår, i åtminstone 50 minuter! Jag tror att laget är på rätt väg. Det jag skulle vilja ha in, om det finns, är en till Per Svensson back. Tycker att både Zajac och Albin Carlsson väger för lätt i defensiven. Kedjeformationerna börjar däremot att sätta sig riktigt bra.
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2021-10-21
Woody Jokinen: Låt Laleggia leka med Hanzl och Rattie och in med en till back med lite storlek, en som är lite elak. Det är enligt mig den bästa lösningen på kort sikt.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Men herregud, matchen har inte ens börjat och många har redan gett upp!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Har en bra känsla inför ikväll, tror att många steppar upp ett snäpp.
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
thorwald: som någon sorts tröst så vill jag minnas att det såg lika bedrövligt ut för två år sedan. I början av säsongen så levde vi på ett högeffektivt PP. Efter jul så började spelet falla på plats, och till slut så var vi en allvarlig utmanare till både löven och Modo om den där SHL platsen. Törs man hoppas på nånting liknande iår?
+ 3
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Jag tror inte ens hemmapubliken tyckte att det här var roligt!
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
hockeyärnice: det är Rajjan mot Örebro. Man skäms!
+ 1
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Herminator: ingen bra känsla inför ikväll, vi kommer att möta ett hungrigt ÖIK som vill visa sin publik att dom kan spela hockey.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag gillar ju Hanzl,gör sällan några misstag,bra tekare,bra speluppfattning, duktig defensivt. Det han skulle behöva är en mer kreativ lekkamrat utöver Rattie, som är en renodlad sniper. Lodin är för valpig och Alvarez är ju inte riktigt i den klassen.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Skägget tre plus! Den som jag var mest orolig för! Men det visar ju att att det går att lyfta sig ett snäpp!
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hockeyleksing: Ett tips: Drick mjölk istället för folköl. Då förstår man kanske vad du skriver!
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: När det funkar för Laleggia Zajac så är det ren och skär underhållning! Men visst har man hjärtat i halsgropen ibland! Men hockey är ju känslor!
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Mycket bra första period. Nu gäller det att hålla i det här, då kan det bli en rolig match!
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-02
Fille Filur tyckte jag var bra ikväll, han tar steg hela tiden. Kul att se!
+ 7
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-02
Bra kämpat! Tack för underhållningen Timrå! Men mot Frölunda på hemmaplan måste man ha domaren med sig!
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-02
Vi möter ett otroligt taggat Frölunda, men jag tycker vi håller emot bra! Mycket tack vare JJ. Nu får vi se om vi kan ändra matchbilden i tredje!
+ 3
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-02
Bragd-Birger: tycker att vi håller emot bra, det är ett vansinnigt tempo! Orkar Frölunda fortsätta så här?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: även om det finns en del brister defensivt så är det kul att se ett Brynäs som spelar med hjärta igen!
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-02
Det vore fint om vi kunde plocka några fjädrar ur indianskruden ikväll!
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
EXPLORERSMÅLAND: det här hade aldrig gått utan publiktrycket! Dom bar fram laget! Tack Västra Stå!
+ 16
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
{3405}: nu längtar man! Måtte det bli en jämn match också!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Man kan i varje fall inte spela som man gjorde ifjol i HA!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: säsongskort skulle man kunna ha nån sorts delbetalning på. Det blir 10000 på ett bräde för mig och frugan, känns lite svettigt för oss iaf.
+ 3
Föregående · 117 · Nästa