Historik
Föregående · 116 · Nästa
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Det var ju inte den mest undehållande match jag har sett, men otroligt stabilt bortaspel av Timrå. Det behöver inte vara vackert, bara vi vinner! Nu blir det en whisky! 👍
+ 11
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Det såg tveksamt ut i första och JJ håller oss kvar i matchen, men glöm inte att vi möter faktiskt seriens formstarkaste lag. Borta!
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2021-11-25
{9386}: jag trodde och hoppades att Alvarez var på gång, men igår såg han så där menlös ut igen. Trivs han i laget? Det verkar som att han vill vara nån annanstans!
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2021-11-25
Nisse på Mon or: då var det roligt att gå på fotboll, man var ju bara en tonåring iofs!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2021-11-25
TiKTenkrat: En dålig period och lite motstuds, då vinner man inte mot Färjestad! Sen så var dom mycket hetare runt målen!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2021-11-25
Nu äre bara att släppa på handbromsen! Bedrövlig andraperiod!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
Jag har en fin minnesbild från igår, och det är när skägget proppar den där amerikanen! Var det Dale Weiss han hette? Skit samma, han fick kravla sig av isen iaf!
+ 10
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
roger_sundsvall: dom fick inte chansen att spela bra. Många frustrerade hos Oskar i tredje! Dom stångade pannan blodig mot Timrås försvar!
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
Enligt experterna så gjorde även Oskar en skitmatch! Det kanske är Timrå som gör motståndarna dålig?
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
FH - avdammad: helt rätt! Det är mycket viktigt att få ungdomar att komma på matcher!
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
Enligt kritiker och journalister så har vi vunnit mot två dåliga lag som har gjort sina sämsta insatser för säsongen. Så det här blir upp till bevis!
+ 2
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Bragd-Birger: precis, och det är inte bara han som skulle behöva gå på mera instinkt!
+ 2
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Sputnik: överhuvudtaget tycker jag att det skjuts för lite. Det ska fan vara öppet mål innan det skjuts. Men t.om då kan det missas, lex Lodin. Man får hoppas att en sån som Lööke och Rattie fick självförtroende efter igår. Lööke har verkligen tränat skott i sommar, ruskig snärt i den handledaren!
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
thorwald: Men AC var enligt min mening bättre än Hardegård ifjol. Och Harde verkar ju göra hyfsat ifrån sig i Örebro. Så man kan ju vara försiktigt optimistisk när det gäller Carlsson. Men visst var det skönt att se Didrik på isen igår, även om han var rejält ringrostig.
+ 1
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Bragd-Birger: det där sista, tro på sig själv, sluta grubbla och sluta fega, det är nog det viktigaste för det här laget!
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Woody Jokinen: törs man hoppas på något sånt? Som härdad medelpading känns det som ett troligare scenario med en hedersam förlust för Timrå, och giffarna förlorar sina två sista matcher. Men dom går upp ändå därför att Helsingborg får bara kryss i sin sista match!
+ 3
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Om vi tittar på Djurgården, så är det nånting dom har så är det spets! Däremot har dom inte mycket till lag. Jag kan hålla med om Bryggman, han skulle kunna få en nytändning hos oss. Låna ut Olofsson och Liljegren och ersätt dom med Bryggman. Känns som en bra deal för mig.
+ 3
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Nu börjas det igen, det har varit lugnt och harmoniskt nu i två veckor! Jag får säga som Småland - Giv oss frid, VINN!!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Där satt du huvudet på spiken, eller vad det heter! 👍
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: han vill väl ha ett SM-GULD precis som Printz fick! 😉
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Det jag är orolig för är att motståndarna så ofta får komma med fart genom mittzon. Igår hade vi tur att Brynäs var så ineffektiva, och att JJ var på topp. Men "bättre" lag utnyttjar sånt där skoningslöst.
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
henkeiskogen: tror faktiskt att jag måste gå upp i brygga! Det kommer att göra ont, men det är det värt!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2021-11-06
Tycker faktiskt att vi ägde den här matchen,. Brynäs hade sina kontringar, men då stängde JJ igen. Bra försvarsspel, och så gjorde vi ju måål!
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jeppe_TIK: Håller med! Både zajac och Laleggia är en för mycket! Och där känns Laleggia som den stabilaste av dom två. Men en rejäl back plus en spets spelare. Jag har trott mycket på Olofsson men tyvärr, det är för mycket Tim Wahlgren över pojken. Han behöver några säsonger i HA.
+ 2
Föregående · 116 · Nästa