Historik
Föregående · 115 · Nästa
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Det tog mig över en vecka att smälta andra perioden mot Oskar! Nåt sånt klarar jag inte att se nån fler gång!
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Inte för att jag tycker om Modo, men fan vad skönt att ni tryckte dit dynglöven! Bra match!
+ 15
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8179}: då får vi se vad Nubben har för kontakter nere i Göteborg!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Bylund87: Hahaha! Vi brukar reta Modo supportrar för banjospelare, men här kom det in en äkta!
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Kulltorp: ja det är synd på talangen! Min känsla är att har man glidit på en räkmacka hela livet, och så börjar det gå emot, då kan det vara svårt att komma upp ur gropen. Men jag hoppas att han slutar att grubbla och börjar spela på instinkt igen, för då är han riktigt bra!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olofsson tillbaka i laget, ska bli intressant att se om han har lärt sig nånting nere på västkusten!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: Jag lägger in en femhundring, om inte annat så får Nubben köpa sig en julwhisky. Det är han värd!
+ 14
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
mikenomad: Hade vi bara vunnit två eller tre matcher under vår downperiod så hade det varit lättare att acceptera såna här tapp. Men nu har vi extremt mycket att ta igen så jag förstår dig, känner likadant!
+ 5
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
nila: klart att det blir misstag, vi är ff nykomlingar. Men det mest glädjande, vinst eller inte, är att det släpps in förbaskat lite mål. Jag kommer ihåg förra sejouren då det var 4 till 5 mål i baken i varje match!
+ 7
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
SebastianH: ja idag får vi vara glad om vi kan bjuda upp till dans!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: känns skönt att spela mot Växsjö och känna att vi har stor chans på poäng! Och när det gäller Elias så vet vi vart han har sitt hjärta!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Grattis Modo! Jag måste pudla här, jag tippade er topp fem, men vad är det som händer?
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
{9037}: kul att se att både Bohm och Alvarez gör sina bästa matcher!
+ 25
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: Så tänkte jag också, sjunde back tills AC är tillbaka. Det borde han väl duga till!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8179}: Nicklas Andersen går ledig. Har ingen koll på honom, men har fina meriter iaf.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Bragd-Birger: bra analys, som vanligt! Liljegren in och Alvarez ut känns som den bästa kortsiktiga lösningen. Det jag har sett utav Liljegren så har han en bra arbetsmoral iaf. Sen kan ju han också behöva växa in i SHLkostymen.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
{297}: det är en sak att kritisera kollektivet, en annan att gå ner på individnivå. Då får man nog sätta sig med den personen och ta det mellan fyra ögon!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
{297}: klart att freddan filar på prestationerna, men jag tror också att han fokuserar på det positiva och hellre peppar dom som råkat göra något misstag. Samma gör nog Roger också,trots ögonbrynen, annars skulle nog inte Frölunda ligga där dom ligger i serien.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
{297}: jamen va fan! Vi har fem sex man borta och vinner mot serietvåan! Ändå krävs det mer! Man tar sig för pannan!
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
{7043}: Johansson i målet, jag var säker på att det var Rajjans tur!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Charlie2: jag var orolig för Svensson när det gäller tempot, men han fixar det galant! AC dömde jag ut i höstas, för liten och klen, för dålig skridskoåkning, hann inte med. Men helt plötsligt så hittade han rätt, fick tillbaka speluppfattningen, låg rätt i banan och släppte inte nån över bron! Så visst kan Wercocken fixa det, bara han inte har haft samma träningsupplägg som Jallasvaara!
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Nisse på Mon or: Det känns lite trist att vi har satt oss i en situation så att en match mot Rögle nästan är en måstematch! Fördelen kan ju vara att Timrå går in med större motivation. För Rögle är det "bara" en grå bortamatch i november.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Modoflopplag1: men är du här nu igen flippfloppen! Gå och försök nån annanstans!
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Jag måste lyfta Boyce,som efter en halvseg start av laget kom in med energi och delade ut några rejäla offensiva tacklingar!
+ 5
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Enligt skägget så gick dom på fem backar i slutet på matchen, men Bohm stod ju med i uppställningen. Är han på väg bort?
+ 1
Föregående · 115 · Nästa