Historik
Föregående · 114 · Nästa
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Kulltorp: I jämna matcher gäller det att ha en bra målvakt, och det har Skellefteå.
+ 7
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Saik-Småland: nog kan jag också vara förbannat less efter en förlust, men att ta ut den i förskott? Det måste vara jobbigt att leva för en del!
+ 6
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Woody Jokinen: självklart har vi chansen ikväll, det räcker med att Saik känner sig lite trygga med sin tabellplacering. Plus att det är lite publik! Men det gäller att alla är påslagna och inte släpper till något i defensiven, för så bra målvakter har vi inte.
+ 4
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2022-01-15
Tigerhjärta: Ja tyvärr så har jag blivit imponerad av erat spel i dom sista matcherna. Och ni verkar inte heller vika ner er! Nä det här blir tufft!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Färjestad kändes inte direkt heta, men det känns som att Brynäs spelar mer som ett lag iår.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Brynäs klart bättre! Oroväckande! Man får hoppas att självförtroendet har fått sig en liten knäck!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9661}: sist vi var uppe så sas det att det var svårt för en nykomling att vinna dom där matcherna när novembermörkret kom!
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Albin Carlsson tillbaka! Skönt med åtta backar, och tyckte faktiskt att han började komma in i det innan han blev skadad. Och är det inte typiskt för nykomlingar att vara ojämna?
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: ni har ju haft några legender, men Stigges tröja måste väl hänga i taket?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KulaShaker: självklart är det ironi! Men att åka till andra sidan jorden och spela i en B-turnering, det är i min värld iaf totalt onödigt!
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{5647}: Dicken! Visst kan det vara som han säger! Men ärligt, finns det någon som tar den mannen på allvar?
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
JonteD: hoppas att du menar Sylvegård och inte mig! Men hockey är känslor, och Sylvegård river upp känslor, precis som Jämtin och per Ledin gjorde på sin tid! Älska eller hata? Det finns väl bara två lägen?
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
EXPLORERSMÅLAND: ikväll är det tydligare än på länge! Vi ger aldrig upp!
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Med sån här moral i laget så måste ju coacherna gjort något bra med grabbarna!
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
{297}: man glömmer att vi har en motståndare att förhålla oss till. Och jag tycker att Malmö är förbaskat svårspelade dom släpper inte till nånting! Nä hyfsat bra ändå av Timrå!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8281}: Didrik är det bästa "nyförvärv" vi kan få! Måtte det funka den här gången!
+ 21
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Pressen ligger ju egentligen på mif, som tippat topplag så ska dom städa av nykomlingarna Timrå ganska lätt på hemmaplan. Vi får hoppas att det knyter sig för dom! Då har vi en chans!
+ 3
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Det tog mig över en vecka att smälta andra perioden mot Oskar! Nåt sånt klarar jag inte att se nån fler gång!
+ 7
Föregående · 114 · Nästa