Historik
Föregående · 113 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
OlliJanne: det är inte bara att Rattie är bra, han är en jäkla profil också! Och verkar brinna för Timrå IK.
+ 19
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
{9814}: sen vet vi ju inte hur Paigin blev påverkad av att komma till ett nytt land under rådande omständigheter! Kan nog tänka mig att det snurrade lite i skallen på honom stundtals!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Tigerhjärta: det blir nog många som kommer att få ett bra lag på papperet till nästa säsong! Men sen så gäller det att få ihop det också! Det är väl det som är utmaningen med många stjärnor!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Sitter och läser HS och tänker att det var ju det här man önskedrömde om att det skulle bli för två veckor sedan! Tänk om det hade blivit som man trodde istället, Lander kvar i Schweiz, Wedin till Brynäs, EP till Växjö, Rattie till LHC, Hanzl flyttar hem osv osv! Vilken mardröm!
+ 11
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Propagandus: från mardrömsäsong till drömsilly! Det svänger fort i hockey!
+ 4
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
En underbar söndag, min enda oro nu är sportchefen! Minns förra gången Nubben lämnade och vi fick en som höll på att driva hela föreningen i konkurs! 😱
+ 6
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Sputnik: det vi kan konstatera är att det inte var bra med ett delat ledarskap! Sen är det en hypotetisk fråga om det hade gått lika bra med freddan! Stor eloge ändå till freddan och allt han har gjort för Timrå!
+ 11
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
roger_sundsvall: så jävla skönt med en paus nu!
+ 1
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Sputnik: själv så stänger jag ner helt och försöker avskärma mig när det går ont! Men jag förstår er som blir frustrerad och försöker hitta fel, men vart ska man inte få leva ut sin frustration om inte med likasinnade. Nu siktar vi in oss på nästa säsong och playin istället för playout!
+ 4
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Vilket helvete sista veckorna har varit! Försökt att distansera mig, hockey är inte allt! Sett matcherna i efterhand, grinig och sur på alla som inte fattar hur viktigt det är, och ändå försökt att intala mig själv att det inte är så viktigt! Men nu är helvetet över, och nu blir det en rejäl whisky! Vi syns i ladan till hösten!
+ 6
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2022-03-03
Timråit H-sand: om JJ är på humör och om vi spelar samma grishockey som sist, då kan det gå bra!
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Kulltorp: i tre veckor har jag isolerat mig totalt från hockeyn, psyket orkar inte! Men var på matchen mot Frölunda, och vi var ju riktigt bra! Lika ikväll, jämn match med ett litet övertag för Timrå! Logiskt slutresultat! Förjävla skönt!
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}: Bragdguld och Jerringpris! Då måste det väl vara hästar inblandade?
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2022-01-24
bar mofftak: Linköping är jävligt täta i försvaret! Det är fler än vi som har haft jobbigt mot dom! Nä det här var riktigt bra i en måstematch!
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2022-01-24
Idag var jag imponerad av JJ. Oerhört stabil där bak!
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2022-01-24
Villervalla: det verkar vara många som har ström i klubborna ikväll!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-01-22
Ser matchen i efterhand. Rättvis seger, men vi släpper fortfarande till för mycket öppna chanser! Växsjö hade kunnat gjort både två och tre mål!
+ 5
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
mikenomad: tycker att han har stått för hårt jobb i många matcher. Och då gör det inte så mycket om han krånglar till det ibland. Men igår tyckte jag mest att han gled omkring och försökte vara så snygg som möjligt. Och då känns det som Liljegren borde ha fått mer speltid och Lodin mindre. Liljegren kändes hetare igår, i varje fall från TV soffan.
+ 3
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Håkkybåkky: bra analys, Fille är mycket stabil och Liljegren var het igår men fick lite speltid. Lodin fick ingenting positivt uträttat och Pontus Å. visade varför han har dåligt rykte!
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
roger_sundsvall: Fast med unga spännande spelare, tuffa matcher mot Modo, löven och AIK! Jag kommer nog att gå på hockey nästa säsong också!
+ 1
Föregående · 113 · Nästa