Historik
Föregående · 112 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
SebastianH: känns som det är en sån det här lagbygget saknar, nån som kan krypa under skinnet på motståndarna! Lite småelak sådär!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
{9386}: det tror jag också, det finns andra nordamerikanska legoknektar!
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Niikeliito: Rattie som spelare går att ersätta, Rattie som profil och människa är svårare.
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Captain Crash: har precis samma uppfattning som Wilhelmsson om rautio, och hade nog hellre sett en yngre förmåga. Men han kan göra kanon matcher och är förhoppningsvis relativt billig!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: jag tror att med ett bättre försvarsspel och Zajkowskis träning kommer JJ att utvecklas. Reaktionsförmågan den har han, det gäller att förbättra spelet runt kassen! Och sen så kan det slinka in ett och annat långskott också där han har fri sikt!
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Niikeliito: Rattie i Linköping, Wedin i Brynäs, Lander i Schweiz, Emil i Växjö, Geggan i? nåt annat lag! Vad nära mardrömmen det var! 😱
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
henkeiskogen: man måste nog ha lite flyt också, att det finns något lag som är på nedgång. Men det gäller att satsa, det gjorde vi inte förra gången vi var upp!
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Niikeliito: och vilken skillnad mot för Modo- Löven, det är som två olika världar!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
falconuggla: vi får hoppas att det går bättre när han får mindre krav på sig, inte behöver vara en bärande spelare!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: klart att man vill ha kvar Rattie! Men framförallt för att han verkar vara en personlighet och profil! Hans spetsegenskaper som hockeyspelare finns det fler som har! Men jag tror att han är viktig för lagmoralen!
+ 12
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
mattias - 74: om nu Rattie sticker så känns det som att vi redan har en hyfsad ersättare i Wedda!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: det kommer nog att handla mycket om vilken trupp vi kommer att ha när det gäller utespelare. Men jag känner mig fullkomligt trygg med JJ om han får ett bättre försvar framför sig. Men han behöver avlastning, och för mig får det gärna vara en ung och lovande.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
falconuggla: ser också gärna Endre i Timrå, tycker att han var bättre än Juel ifjol och den enda i Modo- löven som håller SHL klass, med utvecklingsmöjligheter.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Bragd-Birger: Karlin höll väl på och gnällde likadant på domarna ifjol när Västervik förlorade mot Timrå! Helt klart en svaghet hos honom, hjälper inte laget ett dugg!
+ 10
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{9682}: det är svårt att hata Löven när inte Wallson står i båset!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
SebastianH: men vi får väl cirka 15 procent mer i tvpengar också, i och med att vi slipper fallskärmen!
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Tigerhjärta: finns absolut mer att hämta hos den grabben, med en bra försäsong och rätt kedjekompisar kan han göra succé.
+ 2
Föregående · 112 · Nästa