Kulltorp: Jag vill bara säga, vilket polarn håller med om, att all logik talar för att Rattie blir kvar. Han trivs och har exploderat i sin utveckling i Timrå. Han, Lander och Laleggia är polare.
Kulltorp: trivs man och tycker det är kul då är det lätt att prestera! Så jag vill påstå att Rattie behöver Timrå lika mycket som Timrå behöver Rattie!7
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Han trivs och har exploderat i sin utveckling i Timrå.
Han, Lander och Laleggia är polare.
Jag hatar Silly Season…