Tom Topp: Vi kommer ha förutom Våra hemvändare ha både Hanzl och Rattie och LaLeggia. Inporter som brinner för sin klubb, vilket inte är att ta för givet nuförtiden. Ja för jag räknar kallt in både LaLeggia och Rattie kommande säsong. Tror vi borde kunna klara oss från negativt kval i allafall, får man dessutom drömma så klarar vi topp 8 och charmar hockeySverige.😊
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer