Tom Topp: Vi kommer ha förutom Våra hemvändare ha både Hanzl och Rattie och LaLeggia. Inporter som brinner för sin klubb, vilket inte är att ta för givet nuförtiden. Ja för jag räknar kallt in både LaLeggia och Rattie kommande säsong. Tror vi borde kunna klara oss från negativt kval i allafall, får man dessutom drömma så klarar vi topp 8 och charmar hockeySverige.😊
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ja för jag räknar kallt in både LaLeggia och Rattie kommande säsong.
Tror vi borde kunna klara oss från negativt kval i allafall, får man dessutom drömma så klarar vi topp 8 och charmar hockeySverige.😊