Historik
Föregående · 58 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
Dubbeld: vi hade en coach som gick på 80 procent sedan december! Sånt smittar av sig!
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
SebastianH: och dom verkar ha en jäkligt trevlig arena också!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
FH - avdammad: dom måste väl veta att Jokinen kan få unga spelare att lyfta ett steg till! Dom är inte dumma på det viset! Han är klar!
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
Säga vad man vill, men det är tryck på Hovet! Det ska Stockholmsjävlarna ha cred för!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: behandla honom med tillit och respekt, och du har en vän för livet! 😁
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: förekommer också som dubbelnamn, Glenn-Gary!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Klok kille! Honom ska ni vara rädd om! 👍
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
Säsongskortet klart! Inbillar mig att det kommer vara jävligt värt den här säsongen!
+ 18
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: blir det Mora i finalen så behöver ni inte vara rädd för publiktrycket iallafall! Hemskt oljud! Det enda som är bra är att dom inte är så många!
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Ja jag är då inte orolig för Dahlen, snarare tvärtom!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Nubben gjorde det en gång, det blev böter från ordningsmakten!
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Det här kändes nästan för bra för att vara sant! Även om vi vinner eller förlorar så ska supportrarna vara stolta över laget! Precis så vill man ju ha det! Nu blev man taggad inför säsongen!!
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: tänkt som lite humor. Jag brukar säga så till frugan när hon har gjort nån god mat. Du kan då laga mat iallafall! 😉😁
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
{10595}: Eriksson Ek ska ni behålla. Ni behöver två bra målvakter i kvalet nästa år!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
{469}: i vilket land man är född räknar jag här som sekundärt!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
mr_brasco: chansning kan man ju diskutera. Karlin som kom från en liten skitklubb från Småland. Fick sparken från Mora när han försökte med en lite större förening. Risk för inavels varning också! Nä jag tycker nog att man får utvärdera det här efter åtminstone en säsong. Själv så tror jag att det här är helt rätt väg att gå för oss!
+ 4
Föregående · 58 · Nästa