Historik
Föregående · 59 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
Hahaha! Man kan inte göra annat än skratta när Olle Liss får på en sån där träff!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grattis Brynäs. Som Timråit vet man hur svårspelade Karlskoga är när dom spelar grishockey!
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
{469}: jag trodde att det var Timrås uttalade strategi? Att hitta och utveckla råtalanger!
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
Villervalla: känns jäkligt skönt att läsa Kapanens tankar! Timrå måste bygga på sikt, det finns mycket att jobba på. Inte bara ekonomin! Vi får inte bli en dagslända den här gången!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
{469}: tror också att Jokinen vill ha yngre killar som han kan forma!
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Lundin har gjort fantastiskt mycket för Timrå, och verkar vara en genomsympatisk person. Men det är dags att gå åt skilda håll nu!
+ 13
Timrå IK > Sv: Silly Season 2024-25
tekarn1968: verkar vara en välskött förening. Blir bra för Albin! 👍
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: det vore ju en dröm! Men om Oskar skulle klara det här, vilka spelare har dom kvar till nästa säsong?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: En utvärdering utav säsongen, både av laget som helhet och olika lagdelar. Framtida mål, både av kortsiktiga och långsiktiga. Vad vill föreningen vara, ska vi utveckla egna produkter och bygga upp en stabil ungdomssida eller ska det plockas från andra lag? Och gärna lite tuffa frågor, inte bara stryka medhårs.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{469}: Nä, jag är fortfarande skeptisk! Och jag tror inte att Ante har så mycket annan inställning till "stjärnor" än vad Niklas Eriksson i Örebro har!
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zåsse klubban: Vi får hoppas att Jokinen får lite fart på Eronen!
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{469}: men Forsmark blev ju bra! Fast jag vet inte vem som hittade honom!
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: förlorar dom idag då är deras storhetstid över!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Starostenko: det är många som har tagit en whisky för mycket ikväll! Det blir ingen Lodin och det blir ingen arena i Sundsvall!
+ 14
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9829}: han som fick guldgallret före Hållander, och nu spelar i en tredjekedja i Löven!
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: lite tråkigt! Tycker att Hanzl varit en av ligans bästa centrar! Men han har troligen passerat sin prime. Och om det är som det ryktas om här inne att han har en outklausul så får man väl hoppas att Nubben slantar upp för den!
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hallen blir nog kvar där den ligger. Men visst krävs det en upprustning! Det finns en del förbättringspotential!
+ 3
Föregående · 59 · Nästa