« Föregående · 500853 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Vad kommer att göras???
Lumber Jack:
Tyckte faktiskt det var kul att se Robin konstatera att "det är gubbarna" som är värst, i Mittnytts inslag igår. Så de tränar för fullt nu, alltså? Låter bra. Motion ska visst vara nyttigt när man börjar komma upp i åren.
Sv: Vad kommer att göras???
Herminator: Underarmskast med backspinn tränas redan för fullt runt om i Örnsköldsvik. Så lätt lurar man inte pöbeln.
Sv: Vad kommer att göras???
Lumber Jack: Först ska vi bara konstatera att plexiglaset bakom spelarbåset kommer att höjas. Då får gubbarna lobba in sina vattenflaskor odyl. istället...
Sv: BIF-MODO
Huge: Det beror väl troligen på att vissa domare (Vimseborg är en, Lärkan är en annan) är så kassa att man redan på förhand kan få en föraning om hur matchen kommer att se ut, och när man sett matchen blir det en vad-var-det-jag-sa upplevelse... har själv aldrig sett dessa herrar i en match där man kan säga att domaren var bra, utan att ironisera över det hela.
Sv: ZZZ-tråd
Våra kvastar (MoDoratorer) gör ett bra jobb.
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif
Sv: Omröstningen
knaskamilla: Helt ok. Möjligheten att filtrera de röstande finns ju tyvärr inte, så alla fick sakna bäst de ville.
Sv: Omröstningen
Omröstningsresultatet om vem vi mest saknar för att komplettera truppen av våra gamla modoiter är avslutad.
Wernblom........50.5%
Sundström.......10.5%
Påhlsson.........22%
Eriksson..........7.7%
Någon annan...9%
Omgångens skört av kretiner var sammanlagt 15,4 %, men de räknar vi som vanligt bort.
Wernblom........50.5%
Sundström.......10.5%
Påhlsson.........22%
Eriksson..........7.7%
Någon annan...9%
Omgångens skört av kretiner var sammanlagt 15,4 %, men de räknar vi som vanligt bort.
Sv: Vad kommer att göras???
knaskamilla: Varför är det intressant? hur många skulle du säga att det var? 2 killar med varsin hockeytrunk fulla med flaskor och matchprogram?
BIF-MODO
Kaberle gör debut efter att kommit hem hit till Ö-vik i går.
Statistik från ES 98/99 från MODO:s matcher (11st) mot BIF.
Poängligan:
H.Sedin 8p
Kaberle 7p
D.Sedin 6p
Svarten 6p
Salle 5p
I målligan var Kaberle etta med 5 mål.
Grymt roligt att alla killar i poängligans topp då, är med i morgondagens match.
Tror inte att MODO går på några fler minor mot BIF denna säsong, en överlägsen seger är passande just nu. Mitt tips är 2-7.
Statistik från ES 98/99 från MODO:s matcher (11st) mot BIF.
Poängligan:
H.Sedin 8p
Kaberle 7p
D.Sedin 6p
Svarten 6p
Salle 5p
I målligan var Kaberle etta med 5 mål.
Grymt roligt att alla killar i poängligans topp då, är med i morgondagens match.
Tror inte att MODO går på några fler minor mot BIF denna säsong, en överlägsen seger är passande just nu. Mitt tips är 2-7.
Sv: Vad kommer att göras???
knaskamilla: Om du inte vill se på mittnytt lite senare, så kan du kolla på länken (om den fungerar).
Efter ca 15,50 kommer inslaget om publiken.
Efter ca 15,50 kommer inslaget om publiken.
Sv: Conny Strömberg
22.41 2 - 0 EQ Arboga 24. STRÖMBERG, Conny
(29. JOHANSSON, Dan
17. FRANZÉN, Martin)
Ett mål blev det i comebacken för Kingen.
(29. JOHANSSON, Dan
17. FRANZÉN, Martin)
Ett mål blev det i comebacken för Kingen.
Sv: Vad kommer att göras???
Dawidovski:
Hey, det var en fråga. Så du bedömer alltså antalet personer som kastade in saker på isen i matchen mot FBK vara 50? Intressant.
Sv: Vad kommer att göras???
knaskamilla: Ja, okej, det kanske inte är så många som 200 pers då, det handlar väll om ett 50 tal då kanske, varför måste du alltid klaga på mig?
Sv: Vad kommer att göras???
Dawidovski:
Fem procent? Det är alltså bara ungefär 200 personer som kastar in saker på isen?
« Föregående · 500853 · Nästa »
Intressant med Mittnytt, kan välja att visa en träning med MoDo än att visa bilder från en Timrå match som spelats samma kväll (kan i och för sig ha att göra med sändningsrättigheter)
Sen tyckte inte era vakter om Brynäs heller va? :-))
Var går gränsen förresten när era vakter tar ut någon från arenan? En gång när jag satt på H Höger så var det några som gjorde försök på försök att kasta petflaskor in på isen men misslyckades då nätet var i vägen, men vakterna nedanför stod bara och tittade hela tiden, FAST dom såg vem det var, måste man lyckas med att få in det på isen för att åka ut ifrån Kempis?
I SA räcker det med att man försöker så är det kört.