1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

481877 inlägg · 4079 ämnen

Forum

« · 1984742 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Träningsmatcher 2019
Rytter: Timrå får väldigt mycket PP med sig trots att man är 2.a på nästan alla puckar...?!
En liten bedrift i sig.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
#13: vida känt! Vad sjunger dom?
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
wolper: fan va timrå får pp
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
wolper: Pinsamma Timrå fans med deras Hanses ramsa.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Rytter: fan snodde de 6-1 av oss^^
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Vi sätter 6-1 men blir tveksamt bortdömt pga spelare i målgården.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Rytter:

From 5-1, det är kross av Timrå idag. Dom är inte ens nära.

Eller jag trodde det var from men speakern så nått annat.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Tarasov: Omark är inne på att From får sitt genombrott i år!
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
modomille:

4-1 i pp. Olofsson kedjan ser vass ut i pp. Så många alternativ. Rosdahl sätter den från nära håll eftet fin passning av from och avslut av olofsson som ohre inte kan hålla.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Tarasov: Skön jinx jag fick till när jag skrev att Modo inte sätter några lägen... direkt ramlade det in 3 kassar.

Tar på mig detta till 100% pojkar!!.. 😉
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Rytter:
Frum är inte så dum
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
SKiLMY: Som jag sagt från "dag1", ni är seriefavoriter, så jag blir inte ledsen av förlora mot er. Ni är bättre än oss i år.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Tarasov: Klasspassning av Johnson, 3-1.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Modo har ju dominerat spelet i matchen, känslan är att det är effektiviteten som kan fälla oss i vinter.

Så klart gör Modo mål då, nvm 😎
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Rytter:

3-1 Nu efter en grym prestation av jj, håller undan och vänder bort försvarare och serverar karla öppet mål.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Sputnik:
Ang fw-sidan så tycker jag djupet hos är bättre än hos er.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Rytter:

Någon som fattat varför Timråspelarna har olika nummer på tröja och hjälmar? Har dom inte råd att göra det rätt och återanvänder hjälmarna?
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Rytter: Modo missar ju så förbannat mycket lägen, iofs så har Ore varit riktigt bra i kassen men det är för dåligt med bara 2 mål på alla dessa lägen
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Modo börjar bra i tredje med. Men slår en icing, Timrå vinner tekning och sätter 1-2.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Rytter: Som sagt så är våran backsida vår akilleshäl. Vi saknar lite för mycket backar som klara av att kreativt komma ut ur egen zon med bra pass och kreativt tänkande. Vår forwardssida håller jag fortfarande lika vass som er. Men Timrås anfallsspel blir lidande av bristen hos backarna som jag ser det.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Tarasov:

Han gör sin bästa match på försäsongen idag.

Tror det var smart att ändra om lite så han får spela med spelare som skapar tid och utrymme åt honom.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Gäsp:
Gillar Linus en riktig motor
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
kulltorp:
Äntligen en som visar lite uppskattning....
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
15-4 till oss i skott. Timrå kastar mest bort pucken ur egenzon och försöker ligga på kontring. Modo vänder alltid snabbt och Timrå får bara försvara sig. Timrås backar blir hårt pressade och klarar inte av att ta snabba beslut och vårda pucken.

Ser bra ut för vår del, enda är väl att vi skulle haft en mycket större ledning.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Tarasov: Vad snälla ni är..
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
MorganaLefaey:

2-0 Olofsson.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Tarasov: Hahaha, Aha
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
MorganaLefaey:
Tänkte på användare Kulltorp...
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
MorganaLefaey: Linus P gör ett väldigt positivt intryck ikväll!
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Tarasov: Tyckte han sa att Modo var mycket bättre på frågan vad han tyckte om 1a perioden. Men jag kanske drömde.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
MorganaLefaey: Jävlar vad snabb Björklund har blivit
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
MorganaLefaey:
Nja han angav i frågan att han förstod att de var utspelade😉
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Tarasov: Till och med Freddan summerade 1a på det viset.
Så han måste söka vidare i så fall om han vill få annat utfall
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Rytter:
Nu vill Kulltorp ha en analys med Timråögon, då får man anstränga sig lite och visa gästfrihet.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Tarasov:

Tycker inte man kan säga det är ok när man får så många långa anfall mot sig och inte får ut pucken när man har den under kontroll eller komma ut med kontroll.

Visst inte kaos, men modo har fått mpnga bra chanser ganska lätt i slottet. tycker inte det är ok av ett förväntat topplag. Det är stor skillnad mot förra matchen.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
kulltorp:
Om jag vore timråit skulle jag vara nöjd med Wahlgren, Hartmann hade ett fint inspel. Jag skulle hoppas att man fixar sitt PP lite längre fram. Sen skulle jag kanske vara lite orolig över att Modo hittar lite väl enkelt framför mål ibland men det är inte kaos som på den gamla dåliga(eller goda) modetiden. Men generellt helt ok från er sida.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
bisterfinnen:

Ja vi spelade riktigt bra. Dödade Timrås försök till kontringar och ställde själv om snabbt och kom lätt till chanser. Karla skott i ribban, sylwander missar öppet mål från 2 meter är ju några klara lägen.

From är rolig att se på och satan så snabb.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
bisterfinnen: fan va gött med 1-0. Hoppas fan vi vinner denna match nu :D
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Rytter: Så, hur går det för Forsberg?
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
#13: Finnen på plats i Bjästa Thunderdome får beskåda en fartfylld förstaperiod med total dominans av MoDo. Som det ska va. Huliganerna försöker storma planen vid 1-0 men är för korta och blir hängande i plexit.

Ljudanläggningen får inte full pott 😂
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
modomille: Kul o se att From fintade upp en grabb på läktaren, tror han kommer vara ett stort utropstecken för oss i år.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
MaxU24: 1-0. Med ett rejält spelövertag för Modo :)
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
1-0 till oss, mål av Rosdahl. Vi är det mycket bättre laget hittills.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
kulltorp:

1-0 till modo, är i underkant. Modo kommer lätt igenom och ut ur zon. Timrå har problem med defensiven och spela sig ut. Timrå försöker kontra men har inte mycket till eget spel. Modo bättre än senast och Timrå mer lik prestationen mot löven och mora.
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
kulltorp: finns inte mycket att tillägga faktiskt. MoDo känns större, starkare och lite smartare i första perioden!
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
kulltorp: Bra summering, köpte du matchen ändå?
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
kulltorp: ...ja..jag förstår ju att ni är mycket bättre och att domaren är dålig mm. Men förutom det?
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Rytter: Vad står det och hur ser det ut?
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Vad står det?
Kommentera

Sv: Träningsmatcher 2019
Är meningen att hela matchen ska spelas i Timrås zon eller kommer vi får något besök snart? ;)
Kommentera

« · 1984742 · »