1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

482647 inlägg · 4079 ämnen

Forum

« · 2347831 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå ingenting...
Saleva: manskavaraseriös.jpg
Kommentera

Sv: Silly season
hanzon: På tal om 1p/match. Det är ungefär vad TJ Hensick legat på sedan han drog från MoDo. Kanske dags att ta hem honom igen? :,)
#TJskahem
Kommentera

Sv: Silly season
Frontschwein: Hans namn har förekommit ofta som tänkbar spelare i MoDo i många år.
Kommentera

Sv: Silly season
Smurfen: Darren Haydar.
Kommentera

Sv: Silly season
hockey_21: håller med, varför tjafsa om frillan, ni runt Sundsvall har väl backslick så det räcker, ingen bryr sig om det, var inte så små.
Kommentera

Sv: Silly season
Nucky: Här är en till som körde med backslick runt 2000- talet. Ödmjukare och mer självkritisk människa var svårare att hitta som satte laget framför jaget
Kommentera

Sv: Silly season
Timrågogogo: Snittar man 1p/match i NHL brukar man vara MoDoit. Det är sen gammalt..

I övrigt förstår jag inte den kritik som ställs mot honom. Det finns få mer sevärda spelare, oavsett liga.
Att fansen i Toronto vill göra sig av med honom när man samtidigt har stjärnspelare som tjänar långt mer men producerar på ungefär samma nivå är lite märkligt.
Gnälls på hans attityd, men vafan alla kan väl inte vara stöpta i samma form.
Kommentera

Sv: Silly season
hockey_21: Helt ärligt gillade jag Nylanders svar angående att han gärna är med, för att han vill missa kommande år på grund av att hans lag ska komma vidare i slutspelet... Backslick eller ej, hatten av för den inställningen.

Sen har jag förståelse för alla med familj som föredar en längre semester med densamma. Prioriteringar ändras säkert när man får barn etc vilket Nylander kansle inte har ännu. Oavsett tycker jag att han med sin inställning borde klara sig undan kritik i frmatiden om han tackar nej.
Kommentera

Sv: Silly season
Vilken jäkla nivå det har blivit här inne , denna Silley season tråd är värd betydligt bättre !!

Höj nivån nu och surra mer om MoDo:s lagbygge istället för nå dynga !!
Kommentera

Sv: Silly season
mikenomad: Jag vet att jag inte skulle reagerar med att kalla andra för homofoba och liknande saker. Troligen är jag inte som dig.
Kommentera

Sv: Silly season
Timrågogogo: Nylander älskar hockey och ställer upp för landslaget till skillnad mot många andra divor i nhl. Dessutom har grabben gjort 35p på 19 matcher och redan vunnit ett vm-guld.
Kommentera

Sv: Silly season
Timrågogogo: En oerhört bra spelare den där Nylander ..
Men inte gjorde han 6 mål och synd att utseende skall avgöra vem som är bäst .
Kommentera

Sv: Silly season
brynäs08: Inte 6, 13. Vi lär vinna hela skiten. Vi är favoriter
Kommentera

Sv: Silly season
MODOJohan: Japp, Snart är ordningen återställd i Västernorrland...
Kommentera

Sv: Silly season
UbbeNils: det säger man varje år, två lag kommer att överraska, 2lag kommer klappa ihop. Det är sen gammalt. Att TIK slutar 6-7a är sjukt orealistiskt om du är insatt i andra lags silly. Vem har inte förstärkt sina lag mot föregående år? Situationen i KHL gör att SHL kommer att bli en bättre liga. Som jag ser det behöver ni en bra mkt bättre målvakt för att inte harva på 10-14e plats.
Kommentera

Sv: Silly season
brynäs08: Det kan jag tyvärr inte svara på, det kommer att bli fruktansvärt jämt i den kommande säsongen.
Kommentera

Sv: Silly season
UbbeNils: nyfiken, vilka 6 lag skulle ni ha bakom er?
Kommentera

Sv: Silly season
J F K: Bara att vänta på facit.
Kommentera

Sv: Silly season
Icing-Ove: gärna
Kommentera

Sv: Silly season
UbbeNils: Det skulle inte Nubben ifjol heller. Bästa trettondeforwarden och bästa sjundebacken. Hybrisen går i arv till fansen även om bossen lämnat.
Kommentera

Sv: Silly season
J F K: Två dumdryga SHL-lag kommer att svettas där nere i botten även nästa säsong. Det är kul!
Kommentera

Sv: Silly season
Dansken 29: Annars skulle jag aldrig nämnt det.
Kommentera

Sv: Silly season
UbbeNils: Jo, vi är sorgligt överlägset I maratontabellen och I antalet guld. Kämpa på så kanske ni är ikapp om 20 år.
Kommentera

Sv: Silly season
UbbeNils: så du tror på riktigt att Timrå slåss om 7-8 plasten med det laget ni har nu 😂🤣
Kommentera

Sv: Silly season
Jahapp. Tampa verkar slakta Florida. 3-1...
Kommentera

Sv: Silly season
Dansken 29: Ännu en som har svårt att acceptera den enorma skillnad mellan Timrå och Modo.
Kommentera

Sv: Silly season
Har ni något tips på någon bra hockey app?
Kommentera

Sv: Silly season
UbbeNils: dags att komma tillbaka till verkligheten lilla gubben.
Kommentera

Sv: Silly season
MODOJohan: Det där uttalandet känns mer som lite besvikelse och avundsjuka. Timrå kommer att ha ett så pass bra lag att dom kommer att slåss runt den sjunde, åttonde platsen.
Kommentera

Sv: Silly season
mikenomad: Du tror att ni har genomlevt era hundår, men som jag ser det är Timrå bränd. Förmodligen uttåg nästa säsong och troligtvis decennier till nästa möjlighet.
Kommentera

Sv: Silly season
MODOJohan: På något sätt vore det kul om DIF går upp igen. Då skulle det vara tredje året av tre möjliga som det lag som senast åkte ned från SHL går upp. Tänk att man kunde stoppa in en dåre från Värmland att själv utreda det hela, muta svenska hockeyförbundet om att det är en bra idé (men, de är ju svensk idrotts värsta mutkolvar) och sedan driva igenom det.

Man har pratat om en stängd serie och har nästan i praktiken lyckats. Adam Larsson får ju Rene Fasel att framstå som en bra ordförande som inte kan påverkas...

Fy fan.

SHL och Hockeyförbundet = Hockemördare.
Kommentera

Sv: Silly season
mikenomad: Är det sant att Timrå funderar på att byta klubbfärger till gult och brunt föresten? Snackas om det! Den ska tydligen harmonisera med den odör som kommunen omgärdar sig kring.
Kommentera

Sv: Silly season
mikenomad: Det är jag som bestämmer här nu, pissmyra!
Kommentera

Sv: Silly season
Frontschwein:
Marcus ”muren” Nygren
Kommentera

Sv: Silly season
Frontschwein: Hahaha!! Jag ordnar ett Teams-möte med dig, Foppa och Tore Erkén på tisdag. Går ju inte att ha handbromsen i när man ska framåt.
Kommentera

Sv: Silly season
Zup: nygren kan börja leta kepsar redan nu, för i min värld kan vi lägga budget på hans ev skydd till en vettig center.

En påse skridskor och fyra clementiner gör samma jobb som honom.

Vi spelar inte i div 4 kära videbro
Kommentera

Sv: Silly season
Icing-Ove: när fan har han öppnat börsen förutom till nya tapeter till luftslottet?

Vi snålar tills oxfilen i frysen härsknat
Kommentera

Sv: Silly season
KB65: Helt inne på ditt spår hade mer än gärna sett han i MoDo.
En dyr men otroligt sexig förstaline hade ju vart
Matteau-Quenneville-Faille
SVINDYRT 😎🥂🍾
Kommentera

Sv: Silly season
Öppna sedelfacket, Widebro! Satsa lite nu föör faaaan!
Kommentera

Sv: Silly season
mikenomad: 2 guldringar och 4 av silver på ena handen. Folk i Umeå undrar varför jag har 6 fingrar. Svarar att jag är stolt MoDoit.
Kommentera

Sv: Apropå ingenting...
Smurfen:
Beror väl förvisso på historiken i din telefon..
Kommentera

Sv: Silly season
KB65: Ju mer jag läser om Matteau, desto mer tror jag på honom. Känns dock inte helt rimligt att han hamnar i HA. I grund och botten så är det ju 100 kilo högklassig Nöff-Nöff med bra fart och skills i övrigt.
Kommentera

Sv: Silly season
Ygge83: Mattias Persson på ÖA verkar slå ett hårt slag för den killen iaf. Han ska ha hört väldigt goda ord från scouter. Bra storlek och en spelare som konsekvent fått chansen i NHL, var han än har spelat.
Kommentera

Sv: Silly season
Zup: www.eliteprospects.com/player/77561/stefan-matteau
Jag läste på någon panel att de tyckte att denna kille kunde vara en fullgod ersättare till Vignault👍
Kommentera

Sv: Apropå ingenting...
Hakning-Henrik: Han kan få göra ett mål i varje match men Modo gör 4-5!
Låt inte Östersund bli ett nytt Troja som vi endast tog en trepoängare mot. Visa vänligt med bestämt vilken Ö-stad som regerar.
Kommentera

Sv: Apropå ingenting...
Smurfen:

VK är smygmodoiter, det är sen gammalt.
Kommentera

Sv: Apropå ingenting...
Å i dyngdikets stads tidning så gör man reklam på rätt sätt !!

Vad tycks Icing-Ove ?
Kommentera

Sv: Apropå ingenting...
Saleva: ni som har hockeyabstinest kan i väntan på nyförvärv läsa/lyssna på Fredrik Backmans senaste bok Vinnarna, handlar om två fiktiva städer med var sitt hockeylag, är tredje fristående delen-det är viktigt att vinna matcher men nästan viktigare att det andra laget förlorar sina- över 700 sidor men långt till seriestart..;-)
Kommentera

Sv: Apropå ingenting...
KB65:
Fördelen med Dif i as är att ligan får mer uppmärksamhet. Radiosporten tog upp i dag att Liss går till djurgården, tror ni de skulle gjort det om han gått till Kik, knappast.
Kommentera

Sv: Silly season
Frontschwein: Har du missat att folk byter kön oftare än de byter underkläder nuförtiden? Ibland har de alla möjliga påstådda kön samtidigt. Finns väl omkring 100 varianter idag. Vissa går på dagsform. Idag känner jag mig som en pansexuell hermafrodit som attraheras av queers som identifierar sig som som kvinnor på lördagar mellan kl 14 och 19.30 och övriga tider som bilbatterier.

Ren skandal att jag inte har blivit utsedd till årets svensk ännu, då jag är en stor förebild och källa till inspiration för hela mänskligheten.
Kommentera

« · 2347831 · »