Icing-Ove: Äh, nu är du orättvis. Sno beskrivningen på Lars Jansson och hänga på den på Wahlberg.
Baserade mina åsikter på oerhört vetenskapliga bevis, en titt på utdelningen i poängligan säsongen 04/05 fast jag brukar allt som oftast ha fel, även när jag har rätt, så han skulle säkert bli en storsuccé.
Lumber Jack:
Nej, jag skrev aldrig något brev. Inte vad jag minns i alla fall. Däremot var jag mer än lovligt förbannad.
shinzawai:
Det funkar ju inte om du inte menar det. Skådespeleri genomskådare Ecke lätt.
MODOJohan: Här är då länken du glömde ;)
"Nu har Miloslav Horava skrivit på ett nytt ettårskontrakt med MODO Hockey.
-Jag är redan enormt inspirerad inför den säsongen, säger Milo. Som det ser ut får vi i MODO ett riktigt bra och slagkraftigt lag också.
Tränaren Harald Lückner var glad över beskedet om Milos kontrakt.
- Självklart, säger Harald. Han är en viktig byggsten i vår trupp och ska man bygga vidare på ett lag måste man ha kvar bra utvecklingsbara spelare.
- Att Milo är en bra målskytt det vet vi, säger Harald vidare. Men han är så mycket mera. Han är lagets ambitiösaste spelare och enormt utvecklingsbar. I spelet i övrigt förutom målskyttet är det mycket som kan förbättras."
Paddan:
Hav tålamod. Än har inte "min" bomb briserat.
I övrigt, skönt att Milo stannar. Glöm för övrigt Pavli, skriv med Green istället. Vi behöver ju en producerande center i förstalinan, enligt Hawerchuck, och där är ju Green det givna valet.
Poffa: Ajdå, lämnade du alltså en blindgångare hos AM?
Hmm, får Damgaard också samma utveckling om han skulle spela med en grön klubba?
Paddan:
Inga bomber hos AM. Om man inte pratar om bomberna som gick förbi medans vi höll på att grilla.
För att Damgaard ska komma upp i godkänd nivå så behöver han nog ett par-tre gröna klubbor.
AM:
Det var väl tre baktankar. Förresten, kort på kort-kort är det kort-kort-kort?
Det brukar väl vara så, sidan ligger nere och sen kommer en värvarnyhet? Eller...jag vet inte.