1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531171 inlägg · 4122 ämnen

Åh vad f-n håller Micke P på med ?

Sv: Åh vad f-n håller Micke P på med ?
El Maco:

Landsflykt var ordet, sa Bull.

Hockeysnack gav oss hockey-asyl.

El Maco: Som tur är så har inte "I-love-Weinis"-anhängarna hittat till hockeysnack ännu. *ber en stilla bön om att de aldrig gör det heller*.

Men det som kan vara lite skrämmande är att jag fick tipset om Hockeysnack's existens på just Modos officiella forum. Förhoppningsvis läste aldrig de 13-åriga Weinhandl-älskarna det inlägget. Jag tror nämligen att de inte bryr sig om rubriker eller texter som inte innehåller bokstavskombinationer som 'Weinis' eller 'snygg'.

Lumber Jack: O ni är coola ändå, trots att ni är Modoiter :))

O verbala är ni också inte bara, vi ba, dom ba, ööööhhhh Modo är bäst.
Även fast dom kanske är det :))

samjo:

De 13-årig Weinhandlälskarna är oftast minst dubbelt så gammla och deras hockeyhjärtan klappar oftast för en ES-klubb som ligger någon bit norr om Renbergs hemstad.

samjo:
Helt rätt, det minsta man vill är att hockeysnack skall bli något nytt Lunarstorm.
Hur går det på backfronten då??

Några av Weinis-fantasterna har faktiskt hittat hit, men jag tror de tyckte HS var för komplicerat för att orka förpesta det med sina anti-inlägg.

scim: Det är väl bara att dra den kvardantelfyrkants regeln som du o Numo brukar surra om som vi vanliga dödliga inte hänger med i :))
Då slipper ni dom men inte oss :))

rådbjer: Du menar konsekventvinkelteorin, som alla modoiter utom knas hänger med i?

scim: Precis den!

Det är väl ingen teori som jag har lagt på minnet direkt men den var intressant har jag för mig.

Men så är jag ingen modoit heller riktigt! :))

Kör den så slipper ni alla weinis fjortisar förhoppningsvis, fast det är väl bara att vara som ni är nu så rymmer dom fältet.

rådbjer:

Trots att man är glad över att idioterna ännu ej hittat hit (i så stor skala iaf) så skäms man ju över den extremt låga nivå som inläggen i modohockey.se forumet har.

scim:
Jag är självklart en trogen anhängare till MoDos GB. Ibland har jag begripit flera inlägg i rad - såna gånger blir man både glad och stolt...

Eftersom vi alla längtar till lite glada nyheter från Hedin så kan vi väl skratta lite för att få upp humöret. Minns nu den här satsningen kära modoiter?:

w1.660.telia.com/~u66005454/modologotumme.gif

scim: Ja, men då är det ju bra att ni är här då så det blir nån ordning på hockeysnacket!

samjo:

Micke P sa väl själv i ÖA tror jag det var att han hade fått ett BRA bud av Modo men att Leksandsbudet var ännu bättre och att han ville prova något nytt. Fan Micke byt klubba eller köp en hund nästa gång du vill prova något nytt... Lite småsur måste man få vara, men man börjar bli van nu. Alla minns väl hur upprörd all var över Salles eskapader.

Härligt med 3 nuvarande Modoiter och 2 föredetta på isen just nu.

scim:

Faktiskt så har inte glemms fattat teorin heller (om jag inte minns helt fel).

knaskamilla:

Förvirrade flicka, klart jag förstår den. Det handlar ju helt enkelt om att aldrig erkänna något, och att ha ett bra pokerface :-)

GLMC: Erkänn ALDRIG att du har ett bra pokerface.

NuMountain:

Ok!

GLMC:

Sådär skriver du bara för att du inte vill erkänna att du inte förstår den.

knaskamilla: Tror du han skulle erkänna att han sitter med osäkra kort om han vore säker på att han hade ett bra pokeransikte?

NuMountain:

Ja, med honom vet man aldrig!

NuMountain: Isåfall försöker hon ju iaf förstå konsekventvinkelteorin.

scim: Jag tror hon mörkar och hoppas på en knasöppning.

scim:

Ärligt talat så har jag faktiskt gett upp mina försök att förstå teorin. Eller också har jag kanske redan förstått den? Vem vet...

« · 86222