1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

480229 inlägg · 4078 ämnen

Anders Forsberg klar för Modo?

« · 1558707 · » Till forumet


Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Berka: fel. Är inte här för att provocera. Men ni är väldigt lättprovocerade bara för att man inte tycker som er. Vilket i sig är löjligt.

förra året hade jag rätt och är ganska övertygad att de åker ut om det blir Hv som motstånd.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: men kamma dig, jag vet att du skrivit de, stå för de ist för att börja kräva bevis din sop_!

Du har sagt det om årets upplaga, å vad jag vet så har inte slutspelet börjat!
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Berka: hur kan du vara så tvärsäker utan bevis? Hitta ett inlägg så tror jag dig.

Ja men har jag inte haft rätt då? Åkte de inte ut?
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Gurra88: Inte fan orkar väl jag leta reda på det nu heller, jag vet ju att du skrivit det och jag har heller ingen anledning att ljuga för den delen.

Sen brukar du ju snyggt ofta lägga till nått i stil med "modo åker direkt i kvarten naturligtvis" och andrea spydigheter BARA för att reta folk.

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
J F K: Du hade knappast gått igång så hårt om jag istället varit tvärsäker på att det är ledningen för SAIK som gjort fel.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Berka: Har du ett inlägg på det?
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: Nej, du har säkert rätt i att vi är  något enögda. Till skillnad från dig så köper vi dock - om än något motvilligt - argument som är vettiga eller väl underbyggda. Nu går vi emot dig då dina argument varken är vettiga eller väl underbyggda.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: VADÅ FEL??!
Du har ju för tusan skrivit å sagt att du gillar att driva med folk och du tycker det är kul när folk blir förbannade!

#Sluta ljuga
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Huge: Fast tror du att Sundlöv hade för avsikt att värva en målvakt som når upp till sin kapacitet 1 år senare? Det kan du glömma direkt isåfall.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Gurra88: Det har kommit väldigt mycket kritik mot Modo genom åren i den här delen av forumet utan att någon reagerat. Jag har inga problem alls med att folk inte tycker som mig. Tvärtom är det mest bara roligt, för det är ju själva poängen med att diskutera. Tycker alla samma sak är det inte en diskussion, utan en form av sekt och det vill vi absolut INTE ha här. Någon berömd kille sa "tycker två lika, är en onödig".

Det som stör mig är riktigt korkade uttalanden. Folk som gör hönor av en fjäder. Folk som tar journalisters ord som lag. Folk som ger sig in i diskussioner och antingen inte förstår eller skiter i att läsa de svar som ges. Kort sagt, alla som agerar som dig.

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Berka: Fel igen. Jag har min åsikt som jag står för. Här inne blir det ett fasligt liv om man inte kliar er på ryggen och allt som har med Modo att göra. Det hade ju knappast blivit samma liv om jag varit tvärsäker på att det var ledningen som gjort fel i detta fall. Då hade inte en jävel brytt sig.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Gurra88: "Han själv trodde Rahm skulle vara etta framför Honken innan jul, nu helt plötsligt ska man låta honomfå en hel försäsong innan man kan bedöma honom."

Haha..
Och vad har dom två sakerna med varandra att göra?
Inte ett skit.

Jag hade fel om Rahm, det kan alla se.

Men det ändrar väl inte på faktum: det går inte att rättvist bedöma Rahms normala kapacitet efter en frånvaro från elitseriespel i 2 år och sen en endaste försäsong i benen.

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: trots ditt uttalande så skrev du tidigare till mig att du älskade att jävlas med andra här OCH att du tycker det är roligt när folk blir förbannade på dig!
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Frisco: Har ingen som helst avsikt att reta upp folk. Men folk här inne tål inte att man inte tycker att allt kring Modo är prickfritt. Jag har inget emot Forsberg förutom att han verkar ganska dryg. En riktigt bra tränare och hade knappast behövt sköta det såhär dåligt.. Han är bättre än så
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Gurra88: Här har du förklaringen:

nättroll (internet) person som avsiktligt retar upp folk i diskussionsforum på Internet
Synonymer: internettroll, (kortform) troll

Bra att du erkänt detta. Hoppas på skärpning från dig i andra sammanhang.

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: Det är ditt evinnerliga svamlande som folk retar sig på
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Frisco: ett troll?är man det för att man svarar på tilltal? Dock är det ju väldigt märkligt hur folk kan reagera så starkt på anklagelserna på Forsberg.. Väldigt starka reaktioner från folk som säger sig inte bry sig.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: Du har ju nyss erkänt att du är ett troll. Såna ska enligt reglerna här på HS hålla tyst. Varför följer du inte den regeln?
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
mattias - 74: Gå inte in här då? En del måste bara kommentera, varför inte bara låta bli. Jag svarar sålänge någon tilltalar mig. Det verkar fortsätta om sådana som du lägger näsan i blöt.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Gurra88:

Seriöst Gurra, märker du inte att ingen tar dig på allvar, ta ett råd och sluta skriv här inne så även vi andra utomstående slipper läsa ditt jävla dravel, du är fan som en blindtarm "alla vet att den finns men ingen vet varför"

Tack för mig.

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Monno: jag är säker , men för att vara det så måste ma ju utgå från någonting. Hans larv säger ingenting.
Han själv trodde Rahm skulle vara etta framför Honken innan jul, nu helt plötsligt ska man låta honomfå en hel försäsong innan man kan bedöma honom.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Huge: Brukar ha svårt för dig Huge. Men här får du fasiken 10p av 10 möjliga.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Gurra88:

Snälla Gurra88, har du något twitter-konto?

Skulle så gärna vilja följa dig, dina oneliners är ju underbart uttömmande och din argumentationsteknik så lysande, så jag kan knappt få nog!!

Snälla??

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Huge: gå och lägg dig igen Huge.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Gurra88: Två citat från dina vid det här laget nästan lika klassiskt korkade och ologiska inlägg som det om Sundlövs sämsta lag nånsin:

"Men i detta fall är det så tydligt att han gjort något riktigt illa med tanke på vad som hänt..
Jag utgår från det mest troliga."

Du utgår från det mest TROLIGA.
I klartext: du vet inte med säkerhet.

Nästa citat:

"Jag är 100% säker att det är Anders som är boven i dramat."

I klartext: nu vet du helt plötsligt med säkerhet.

Tror inte ens att dina 20.0 i slutbetyg räcker för att förklara hur du får ihop det rent logiskt. 

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: haha de var ju tur
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Berka: Skönt, då har jag inga lässvårigheter!;)
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: ja sorry fel av mig, OM ska det stå.

My bad
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Berka: " vi ser fram emot dina bortförklaringar NÄR det visar sig att Ledningen behandlat Anders felaktigt."

Du menar kanske OM det visar sig?
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: jag har ingen åsikt , lär dig läsa!
Du har en åsikt och kommer därför få stå i skamvrån när det visar sig att ledningen agerat fel, som det för övrigt lutar mer å mer emot!
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
McFire: haha, exakt vad har jag förlorat?? Ge mig gärna lite exempel
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Berka: När det visar sig att ledningen behandlat honom felaktigt? Så du har helt plötsligt en åsikt i fallet. Det hade du ju inte för 10 minuter sen enligt dig själv. Märkligt..
Ingen tvingar dig att svara för övrigt, det är ju bara att låta bli. Kan det vara så svårt?
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: Är dom det? Folk som stör sig på dig? Vad är folket här inne då menar du? Folk som inte stör sig på dig?
Inser du inte att alla stör sig på dig? Du har förlorat, sedan länge.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: Så du erkänner att du bara trollar?
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: vi ser fram emot dina bortförklaringar när det visar sig att Ledningen behandlat Anders felaktigt.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gidde: det är ju folk som stör sig på mig, vilket jag bara tycker är roligt. Men jag ser redan fram emot bortförklaringarna när det kommer fram vad Anders gjort
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gidde: gurra lever i en fantasivärld där allt han tror är rätt och riktigt, bara sen att ingen här försvarar AF utan vi konstaterar att vi inte vet, ändå envisas han med att påstå att vi försvarar AF för vi är modoiter, snacka om hjärnspöken!

Killen har ju inte ens vatten på sin kvarn utan allt håller på att rinna över på våran sida (som det verkar) så det blir ju extra komiskt att Sveriges mest enögda människa ändå försöker försvara sin sak.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Gurra88:

Det är intressant ändå att det nu totalt har varit supporters med MINST 4 olika klubbtillhörigheter som inte håller med dig, men ändå surrar du vidare om Modofansens enögdhet.

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Huge: är det allt du har att luta dig mot? Säger man att man är säker så får man ju bara skit för det. Jag anpassar mig så att någon stackare tycker att man ite ser allt svart eller vitt.

Men visst, om du ber om det så. Jag är 100% säker att det är Anders som är boven i dramat. SAIK har skött det oerhört bra. Du är fortfarande en tomte. Nöjd?
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Monno: absolut inte. Men det är svårt att bli överbevisad av några man vet bygger sin åsikt på lagtillhörighet i detta fall. Finns inte många kritiska Modofans här inne utan här väljer man allt med hull och hår
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: Hur kan det hela vara glasklart" samtidigt som du "tror" att AF inte skött sakerna rätt?
Börjar du redan tvivla på ledningens oskuld?
Det har vi andra gjort hela tiden, så välkommen i gänget.
Frågan är bara: varför kom du på det först nu?
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: Jag hörde precis att problemet med Anders Forsberg är att han är elak mot barn, sparkar efter hundar och katter, förolämpar äldre och antastat varenda ung singeltjej i norra västerbotten och att det var därför han fick gå. Helt logiskt för annars skulle inte Saik sparkat honom. Allt annat är rökridåer. Och jag vet att enögda modoiter kommer slå ifrån sig, de gillar inte att höra sanningen.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Gurra88: Du är kanske inte enögd när det gäller Brynäs. Men du är helt galet enögd när det gäller din egna tro och att som du uppfattar saker är det som är sanning.
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?
Berka: fel igen. Jag är kritisk när Brynäs gör något som jag anser fel. Alltså inte enögd. Sundlöv gör en hel del märkliga saker.. I detta fall ser jag det som glasklart då jag inte tror AF skött sakerna rätt. AF får givetvis söka ny klubb eftersom ledningen inte kunde bestämma sig men det är inte därför som han fått sparken. Som du säkert förstår om du bara tar av dig brillorna
Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Bad_Brett: Kunde inte har formulerat mig bättre själv...meeen vänta nu...måste vi inte först se vad Gurra88 säger om det här?

För håller han inte med så måste det vara på nåt annat vis...HANS vis...

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Knegare:

Samtidigt är det mycket spel för gallerierna. Jag tvivlar inte på att Möller är i långt gångna förhandlingar med SAIK, men som marknaden fungerar idag kan vi nog utgå ifrån att Möller och agenten åtminstone håller ena ögat öppet.

Problemet är, att om exempelvis MoDo skulle lägga ett jättebud på Möller, så skulle ju Möller ändå inte kunna erkänna det, för då skulle han själv hamna i blåsväder. Min poäng är, att bara för att han förhandlar med SAIK betyder det inte att han inte ser över marknaden.

Personligen tror jag han blir kvar och att Holloway hamnar i Ryssland/Schweiz/Nordamerika. Men det är så mycket konstigt som händer under ytan att jag ingenting förvånar mig längre.

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Knegare: Möller är en väldigt kompetent spelare, ni får vara glada om han kritar på!   

Ja nä det tror nog jag oxå, man har haft speliden i 46 omgångar så man vet nog framgångsreceptet AF mfl. har lagt fram så det lär väl bara rulla på.

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Berka: Ja vad jag tror...tror fan att det inte betyder ett skit.

Belackarna kommer att kraxa som kråkor ifall det blir tva raka torskar efter uppehållet...fast det är bortamatcher...å dessutom mot LHC å HV.

Skulle inte förvåna mig om att allt är som om han fortfarande står i båset(AF alltså)...spelidén kvarstår även utan han i båset.

Å såg i norran.se häromdan att Möller förhandlar om ett flerårs kontrakt där bara detaljerna kvarstår...vore konstigt ifall han säger så om han tänker rita på för annat lag i t.ex KHL eller så...å är det nu för Skellefte det lutar åt så torde han trivas i klubben fast han är Ståckhålms kis...

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Knegare: Hej på dig !

Jo du har helt rätt, ett hopplöst fall!

Vad säger du som saikare då, hur tror du detta inverkar på laget?

Min syn på det är att laget är rutinerat på många platser och har spelat slutspel och finaler, dessutom verkar man ha ytterst kompetent folk på ledarsidan i både juniortrupperna och i A-laget så min gissning är väl att saik kommer reda ut "stormen" och har ruskigt stor chans på guldet!

Kommentera

Sv: Anders Forsberg klar för Modo?

Hallå hej på er! 

Har som Skellefteåit haft ganska bra underhållning de senaste dagarna på detta forum. 

Håller med ni Modoiter att Skelleftes ledning inte varit speciellt smidig mot AF.

Åsså den här Gurra88...tjurigare snubbe finns banne mig ICKE...verkar som han gett sig f*n på att till vilket pris som hellst att ni ska ge han rätt i hans teori i frågan...

Kommentera

« · 1558707 · »