1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 543389 inlägg · 4152 ämnen
2946573 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Sigge: Han belönas med långtidskontrakt, förutsatt att han går en kurs i matteringbaserat ledarskap. Sekten MoDo!

KryptonitKasper: Blir vi nollade igen måste nästan Karlin avgå på slutsignalen. Vilken fullständig förnedring

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Det är en rätt intressant fråga ändå. Två sportchefer bygger varsitt lag i 5 säsonger. Den ena vinner en gång, men missar slutspel övriga säsonger. Den andra går minst till final samtliga säsonger, men vinner aldrig.

Vilken sportchef har varit mest framgångsrik?

Enligt MoDo-fansen är det garanterat den som lyckas vinna. Men personligen föredrar jag nog att vara med och utmana år efter år. Blir rätt tröttsamt att följa ett omotiverat strykgäng med förhoppningen om att de om 10-15 år kanske sprattlar till lite.

Frontschwein: Det som är bra är att det är helt ok att tycka olika. Det viktiga är att MoDo är laget i hjärtat.

Micke Hjälm: Jag har sett en bortamatch i år , den mot Östersund borta , blev ju seger !!!
Tänkte se ikväll igen eftersom den går på Sportkanalen

Micke Hjälm: Har ännu bättre känsla, storvinst 1-7, Fitzgerald hattrick och OP får peta in en retur 🇮🇹🇮🇹🇮🇹

Jag sticker ut hakan... 5-1 till oss 2 mål av kyle topping å ett av.. hör å häpna victor berglund.

I dag då jävlar, inte fan kan vi bli nollade av jumbon två gånger. I kväll åker de på däng.

Makarov: vi tycker olika. Jag är övertygad om att Modo legat mycket bättre till om vi haft en annan sportchef. Och en sådan som kentää hade reagerat mycket tidigare på vår usla backsida än vad vår lata hink gör. Det kan jag lova. Hade hinken agerat en månad innan kvalet och nöjt sig med en värdelös berglund och stärkt upp lassi när vi såg att eken inte höll som backup hade vi nog inte heller ens åkt ur.

Kentää är i min bok mer sugen på arbete och vinst.
Hinken är obegriplig sportchefsmaterial och garanterat bara värvad pga kompisskapet vilket syns nu.

2946573 · »