Wayne Gresky: Jag tycker det ser märkligt ut, Svedberg öppnar båsdörren till synes helt utan anledning, ingen Bif är på väg att byta, däremot är svedberg på väg dit.
Skröder - Rosén - Hedman och främst då kanske Rosén har visat upp fina intentioner framåt och Ritchie och CO har blixtrat till några gånger. Annars ser det inte särskilt bra ut. Spelare enklare i egen zon som någon skrev tidigare, alldeles för duttigt och klent nu.
Sawchuk: Att man är ängslig och reagerar på motståndaren i stället för agerar själv är ju 92% självförtroende. Men att återgå till grotthockey defensivt är nog inte fel. Sarg ut, enkla uppspel och hoppas forwards löser problemen framåt. För de bjuder på alldeles för mycket
Sawchuk: Med ok menar jag att man ser bättre ut än när det var som sämst + att man faktiskt lyckats göra 2 mål. Bakåt ser det nästan precis lika dåligt ut
Ett problem Modo har är att dom reagerar istället för att agera. Då blir spelet ängsligt och man står på hälarna. Lite mer instinkt och primalbeteende skulle inte skada.
Fattar inte hur folk kan tycka det ser ok ut framåt, vi är ju helt värdelösa på att göra mål och det är vad hockey går ut på. Hälften av skotten Modo skjuter är ju alibiskott som inte ens skulle hitta nät i en pojklagsmatch.
Björn W: Ser ganska ok ut framåt, men så fort man är i egen zon eller att man får press på sig så skiter sig allt. Timmy hade lätt kunnat ta kropp direkt där men i te då och mynnar ut i pp mål för Brynäs
Och så fick vi förklaringen till att vi inte får använda slips i båset längre - Hockeyligan med Gudmundsson är futtiga bilhandlare och blir aldrig mer än så. Gå ur...
oh my, vilken tabbe. man får inte göra sådana misstag med 2 min kvar. Bjuda på ett pp, inte bra.