NuMo: Det var inte det jag pratade om heller! jag menade när werner hamnade i slagsmål och brottningsmatcher, oftast blev ingen skadad av werner heller! tror heller inte att hinote blev särskilt skadad, kanske lite ont i käkarna, annars såg han rätt nöjd ut, fast det kan ju komma smärtor i efterhand.
Förresten, Tror du inte att ni hade jublat om tornberg blivit skadad i 7-3 matchen i semin? när alla i kempis bara ville döda tornberg för det han gjorde mot hedin nere i malmö! Jag är helt säker på att dom flesta hade jublat då!
Förresten, när jublades det åt att någon blev skadad i LLA? tyckte mig inte höra några burop då? en till sak som jag är helt säker på, är om Chara eller Souray skulle bli tex knäskadade i kempis imorgon, (inte chara då eftersom han är avstängd) vi tar jönsson istället, så skulle nog väldigt många jubla som bara den!!! För Jönsson är ju hatobjektet nr1 i kempe, och souray nr2 sedan chara tror jag.
Frisco: Japp, innanför dörren;) Jag bor inte i karlstad, så jag kan bara utgå ifrån det jag sett och hört på tv, och det jag sett och hört i kempe live.
Salle: Jag är inte bekant med uttrycket "långbänk" menar du att jag inte bör skriva 10 rader och avsluta med punkt? är det bättre om jag avslutar alla inlägg med:)?
Dawidovski: This answer was brought to you by susning.nu: Långbänk är ett uttryck som myntades av Thorbjörn Fälldin och innebär att en fråga utreds (för) länge.
NuMo: Intressant med det där reflexmässiga gnällandet så fort något utanför Karlstad ska kommenteras. "Vi har ju tränat powerplay med honom". Stackare...
Färjestad förbereder sig som bäst för finalserien mot Frölunda. Samtidigt går Björn Samuelsson (s), ordförande i Karlstads polisstyrelse ut i SVT:s Värmlandsnytt och uppmanar företagen att sluta sponsra klubben.
-Det är inte en del av spelet att misshandla folk, säger Samuelsson, som reagerar mot hockeyvåldet. -Sponsorerna har ett samhällsansvar. De måste ställa krav på idrotten, inte glorifiera våldet.
Färjestads klubbdirektör Lars Glen- nert viftar bort utspelet: -Det är så befängt att det får stå för honom.
Nikki: Nej exakt. Salle lurad på samma sätt som Aftonbladet angående linbanan. Härligt att en politiker insett fakta istället för att sitta på det feta och bara inkassera lön.
Förresten, Tror du inte att ni hade jublat om tornberg blivit skadad i 7-3 matchen i semin? när alla i kempis bara ville döda tornberg för det han gjorde mot hedin nere i malmö! Jag är helt säker på att dom flesta hade jublat då!
Förresten, när jublades det åt att någon blev skadad i LLA? tyckte mig inte höra några burop då?
en till sak som jag är helt säker på, är om Chara eller Souray skulle bli tex knäskadade i kempis imorgon, (inte chara då eftersom han är avstängd) vi tar jönsson istället, så skulle nog väldigt många jubla som bara den!!!
För Jönsson är ju hatobjektet nr1 i kempe, och souray nr2 sedan chara tror jag.