Alla skrek "Westerlind" hela tiden. Men sen i tredje perioden så kom surgubbben från Pianovägen och påstod att det inte var mig de tjoade åt - utan någon valp som heter Robert.
mikenomad: Ja Morison är inte särskillt lyckad, men han ingick i ett paket, när Ecke hade köpt 100 pizzor från en lokalpizzeria så fick han en målis vid det 101 köpet. Nu var det bara lite otur att inte denna målis hade samma kapacitet som Hedins sista Pizzamålis.
Frisco: Jag har svårt att se att Sollefteå kommer att gå ikapp 39 DM-guld de närmaste åren. Men när vi byggt våran arena nere i hamnen så kan vi i alla fall börja ta betalt för matcherna.
mikenomad:Absolut , det värsta vad att det viste jag redan innan han värvades! =/ Nä klart dett aätr ju ett jippo för bjästaborna helt klart, men det märks ändå vilka som har svårt trots motståndet!
renen:Ja men alltså, ja tack! Fattar inte varför mike ska vara kvar??! Han kan vara en påhejjare el. nått sånt till målvakterna för han verkar ju vara en sån som folk gillar, men han är sannerligen helt bedrövlig faktiskt!
Berka: Men allvarligt, är väl inget att dra några växlar på en sån här match?! Inte ens avseende Foppas prestation förutom att det känns lite tråkigt att han säger sig känna av skadan lite väl mycket. Men Morrisson måste man kanske ändå kommentera....är det en av ES värsta floppvärvningar hittills?
källan: Hahaha! Fan vilken skön förlust. Hockeyn i distriktet är stark.
Petterssonarna är ju sköna att se. Micke skulle säkert platsa i årets Modo och Tommys skridskoåkning är fan lika vacker och lätt som Salles. Han är 37, kanske 38 år.
arnio: Han är ju känd sen tidigare att han gärna sjunger och spelar luftgitarr i målet , så varför inte på stan haha men han ser bedrövlig ut i kassen! Släpper för mycket mellan benen
Det brukar ju stå 'Pappa: Thomas Steen' eller 'Bror: Oscar Hedman' när man kollar på spelare på Eliteprospects.
Saknas det inget på denna spelarbeskrivning?!